Capitolul 13

150 4 1
                                    

"Nu doar vreau să îți spun că..." spune el.

"Că.... Continuă!" spun eu și mă uit direct la el în ochii.

"Ști ceva... Lasă, nu mai contează!" spune el și îmi dă drum de mână.

"Ești sigur?" spun eu și mă uit la el în ochii.

"Da, poți să pleci!" spune el și se întoarce spre mine.

"Bine!" spun și dau să plec. "Vrei să fac ceva de mâncare!?" întreb și mă întorc spre el.

"Comanzi pizza?" spune el și se uită la mine.

"Sigur, dar nu mai bine facem pizza de  casă?" spun eu și mă uit la el în ochii

"Bine, dute schimbăte și mergem și facem pizza!" spune el și îmi dă un sărut pe frunte.

"Bine!" spun și după plec de acolo zâmbind.

Am intrat în cameră mea și m-am schimbat în niște haine mai lejere după am plecat în cameră lui Yoongi.

"Ești gata?" spun eu și deschid puțin ușa.

"Poți să intri!" îl aud pe el din cameră.
Am intrat înăuntru și l-am văzut pe Yoongi doar cu o pereche de pantaloni scurți, la bustul gol.

"Yaaaaaa, pune un tricou pe tine!" spun eu și îmi acopăr ochii.

"Ce s-a  întâmplat?" spune el și se apropie de mine.

"Ia un tricou pe tine!" spun și arunc un tricou de pe scaunul biroului și îl arunc la pieptul lui "Nu, ăsta îl vreau eu!" spun și îl trag înapoi. "Ia-l pe ăsta!" spun și iau un tricou de la el din dulap și îl arunc în el.

"Nuuuu, ăla e preferatul meu!" spune și dă să îmi ia tricoul.

"Acum e al meu!" spun și mă feresc ca să nu mi-l ia din mână.

"Îți dau altul!!" spune și se întinde mai tare după el.

"Nuu!" spun și încep să alerg prin toată casa.

"Yoonaaaaaa dă-mi-l înapoi!!!" strigă el și începe să fugă după mine.

"Nananananana nu mă prinzi!" spun eu și încep să râd.

"Cum să nu!" spune și reușește să mă doboare pe canapea după 10 minute de alergat prin casă. "Nu te-am prins?!" spune și se pune peste mine."Acum dă-mi-l!" spune și încearcă să mi-l ia.

"Nuuu, te rog lasă-mil mie!" spun și îl strâng în brate.

"Îți dau altul!" spune și mi-l smulge din mână.

"Offfff!" oftez eu zgomotos.

"Acum gata cu joaca!" spune și aruncă tricoul în alt colt al camerei.

"Ce vrei să faci?!" spun eu suspicioasă observând că se apropie încet de mine.

"Am făcut jocul tău, acum îl facem pe al meu!" spune și se apropie mai tare.

"Yoongi, să nu îndrăznești să te apropii mai mult!" spun seeioasă.

"Si cine o să mă oprească, că tu sigur nu!" spune și începe să se apropie.

Și în secunda următoare începe și se apropie mai tare de mine și mă sărută pe gât.

"Termină!" spun eu și îmi pun mâinile pe pieptul lui pentru a-l împinge dar nu reușesc, el continuă să se apropie

"Da ce am făcut?!" spune el și se apropie de mine mai tare.

"Yoongi dacă vrei să faci ce mă gândesc eu sa ști că nu o să îți meargă!" spun eu serioasă.

"Ooo deci și tu te-ai gândit la asa ceva!" spune cu un zâmbet șiret pe față apoi se ridică.

"Nu m-am gândit mi-am dat seama din gesturile tale!"spun și mă ridic si îl văd pe el deja la ușa de la bucătărie dar și-a scos capul pe ușă și mi-a spus:

" Ce bine îți stătea sub mine! "spune el și își mușcă buza.

" Pabbooooo! "strig eu în timp ce mă  ridic.

" Yoona!?? "îl aud pe Yoongi din bucătărie

" Yaaaaa! "strig eu și mă intrept spre bucătărie.

" Hai puțin! "strigă el.

"Ce mai e?" spun eu și intru în bucătărie.

" Care ar fi fost problema dacă se întâmplă ce te gândeai, doar nu rămâi virgină toată viata ?" spune el ceea ce ma luat pe mine în surprindere.

"Ăăăă.... Yoongi nu știu cum să îți spun asa fel încât să nu înțelegi greșit dar nu avem nici măcar o lună, poate mai încolo!" spun eu și mă așez la masă.

" Aa, ok, o să mai aștept dar o să fie cam greu!" spune și își mușcă buza.

"Yoongi!?" spun eu și mă întorc cu capul spre el.

"Da?!" spune el și se întoarce cu capul spre mine luând un măr din frigider.

" Tu de unde ști că sunt virgină?!" spun eu.

"Ăăăă... Am ghicit?!" spune el puțin rușinat.

"Ăhă... Hai să trecem peste, hai să ne punem să dormim, mâine trebuie să plecăm!" spun eu și plec spre camera mea.

"Bine!" spune și închide frigiderul.

Am urcat scările și am intrat la mine în cameră apoi m-am trântit în pat.
Deodată se aude un ciocănit de la ușă.

"Ce mai e?!" spun eu și mă ridic în capul oaselor.

"Am venit să îți dau ăsta!" spune Yoongi și intră cu tricoul pe care ne-am "bătut".

"Dar îți plece prea mult ca să ți-l iau!" spun eu și îmi las capul pe spate  iar el se apropie de birou.

" Păi pentru că îmi place asa mult vreau ca tu să îl păstrezi!" spune și îl pune pe birou.

"Oooooo.... Adorabil!" spun și îmi pun mâinile pe față.

"Ce sunt astea?" spune și ridică un bloc de desen de pe masă și începe să se uite prin el.

"Aaa.. Ăla e un bloc de desen!" spun eu sarcastică iar el se ridică cu o fată monotonă spre mine. "Binee, mie îmi place să desenez, de când era bunica, ea ma învățat!" spun și mă ridic după care mă duc spre el.

"Sunt frumoase!" spune și îmi arata un desen în care era desenat parcul din apropierea casei mele cu oameni care treceau pe acolo.

"Nu e cel mai reușit!" spun eu și iau blocul de desen din mână lui și îl pun pe birou . " Noapte bună!" spun și îl sărut pe obraz după care el mă prinde de mână și mă trage într-un sărut pasional.

După un minut ne despărțim din sărut.

"Noapte bună!" spun eu și mă duc spre patul meu.

"Noapte bună, iubire, te iubesc!" spune Yoongi și se duce către ușă.

"Și eu te iubesc!" spun și mă pun în pat după care Yoongi pleacă.

După ce Yoongi a plecat  m-am ridicat am plecat în baie, mi-am făcut un dus, m-am schimbat în pijama și m-am pus să dorm.

Cum am ajuns să te iubesc [YOONGI] Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum