Yine laboratuvardayım. Dr.102A ve Dr.99A hararetli bir şekilde tartışıyorlar. O sırada Melek'in kapıdan girdiğini görüyorum.
Melek : "Dr.102A"
O kadar hararetliler ki onu duymadılar.
Melek : "Dr.99A"
Nafile sesini duyuramıyor.
Melek ellerine bakarak "Bana bir şeyler oluyor ve ne olduğunu bilmiyorum."
Dr.102A ona doğru döndü ve "Günaydın." dedi. Arkasında tekrar Dr.99A ya dönerek tartışmaya kaldığı yerden devam etti.
Dr.99A : "Senin önerdiğin yöntem daha zor. Benimkini kullanırsak daha hızlı sonuca ulaşırız."
Dr.102A : "Hız her zaman iyi olmayabilir. Yavaş ve güvenli gitmek benim için daha önemli. Bir sıkıntı olursa birileri bundan zarar görebilir."
Melek : "Bir sıkıntımız var." dedi endişeli bir ses tonu ile.
Sanki boşluğa konuşuyor. Melek ellerini başına koyarak sağa sola sallıyor.
Melek : "Kendimi tuhaf hissediyorum." Dedi korkmuş bir ses tonu ile.
O sırada sağ elini öne uzattı ve avucunda beyaz bir alev oluşturdu. Şu anda hiçbir şey duymuyorum. Demin ki tartışma bir anda sonlandı sanırım. İkisi de şu an Melek'e bakıyor ve suratlarından şaşırdıklarını anlıyorum.
Dr.102A : "Bu da neyin nesi?"
Dr.99A : "Bu kız yanıyor." dedi ve ayağa fırladı. Ardından Melek'in eline üflemeye başladı ama ateşte hiçbir değişiklik olmadı. Dr.99A koşarak bir yere gitti. Dr.102A'da kalkarak Melek'in yanına geldi.
Dr.102A : "Neler oluyor." derken şaşkınlığı yüzünden belliydi.
Melek : "Bilmiyorum."
Dr.99A yangın tüpüne benzer bir şeyle geldi. Üzerini hızlıca okudu hortumunu Melek'e yönlendirdi ve çalıştırma mandalına bastı. Ardından hiçbir şey olmadı. Birkaç saniye diğer ikisi ona baktı.
Dr.99A : "Çalışmasını zaten beklemiyordum." dedi ve tüpü yere bıraktı.
Melek : "Doktor sakin olun elim yanmıyor."
Dr.99A : "O zaman bu neyin nesi?"
Melek : "Bilmiyorum. Gece bir rüya gördüm ve sabah kalktığımda bu alevi yakabiliyordum."
Dr.102A : "Sen mi yapıyorsun bunu?"
Melek : "Evet." dedi ve elini kapattı. Alev söndü. "Dilediğim zaman geri yakabiliyorum." dedi ve alev bir anda geri yandı avucunda.
Dr.99A çekmeceleri karıştırıyor şimdi. Bir alet çıkardı önce ateşe sonra da odaya doğru tuttu.
Dr.99A : "Sıcaklık yok. Oda ve alev aynı dereceyi gösteriyor."
Melek : "Çok anlamsız."
Dr.102A : "Ne olabilir bu?" dedi ve daha yakından aleve bakmaya başladı. O sırada Dr.99A elini doğrudan ateşe soktu ve ardından bağırmaya başladı. Melek ve Dr.102A'nın gözleri kocaman oludu ve Melek hemen elini çekti.
Melek : "Doktor iyi misin?" diye bağırdı endişeli bir ses tonuyla.
Dr.99A çok sakin bir şekilde ona bakarak, "Hiçbir şey olmadı." dedi ve kendi elini incelemeye başladı.
Dr.102A : "Sen ne yapıyorsun. Manyak mısın?"
Dr.99A hala eline bakıyor.
Melek : "Canınız mı yanıyor?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MELEK VE HADES - Siyah ve Beyaz
FantasyGelecekte bilinmeyen bir zamanda Hades ve Dr.99A bir yardım çağrısı alıyorlar. Günümüzdeki dünyaya benzemeyen bir yerde harabelerin arası da yardım isteğinin geldiği yere gidiyorlar. Hades insanüstü bir varlık. İnsanların sahip olmadığı özel yetenek...