X13 İLK DENEME

22 7 0
                                    

Dr.99A : " Günaydın Hades"

Hades : "Günaydın doktor."

Dr99A yine bilgisayarın önünde oturmuş kahvesini yudumluyor. Hades ise kapıdan daha yeni girdi.

Dr.99A : "Vücuduna alışabildin mi?"

Hades : "Hep içindeymiş gibi hissediyorum."

Dr.99A : "Bugün vücudunu deneyeceğiz. Hem daha hızlı alışmanı sağlayacak hem de sınırlarını belirlemiş olacağız."

Hades : "Ben hazırım doktor."

Dr.99A : "Dr.102A ve Melek'in biraz işleri var yan odada. Onlarda bize katıldığında, dış dünyada deneyeceğiz vücudunu."

O sırada Dr.102A kapıdan girdi.

Dr.102A : "Bizim işimiz bitti. Sen denemeyi nerede yapacağımızı düşündün mü?"

Dr.99A : "Buradan yarım saat mesafede boş bir alan var. Buralardaki en düz alan orası. İlk deneme için düz olmasını tercih etmemiz daha doğru olacak. O nedenle orası bu deneme için bence çok uygun bir yer."

Kapıdan Melek'te görünüyor.

Melek : "Günaydın."

Dr.99A oturduğu koltukta kafasını arkaya yatırarak Melek'e bakar ve "Günaydın. O zaman çıkalım" dedi gülümseyerek.

Dr.102A : "Kayıt için gerekli ekipmanları unutma sakın."

Dr.99A : "Dün hazırladım her şeyi sırt çantamda duruyor. Orası çok sıcak ve ne kadar kalacağımız belli değil. Başınızı koruyacak bir şeyler alın yanınıza."

Dr.102A : "Ben onları hallettim. Hadi acele edelim ,öğlen güneşine kalmadan halledelim şu işi."

Eşyaları aldıktan sonra hepsi laboratuvardan ayrıldı. Sıcaklık bir anda artıyor. Kendimi çöl gibi bir yerde buluyorum. Arazi oldukça düz. Bir adet yıkılmış bina kalıntısı var ortada. Çöl o kadar sıcak ki, uzaklara baktığımda sıcaklıktan her yeri sallanıyor olarak görüyorum. Bina enkazının önünde birileri var. Yaklaştığımda bizimkiler olduğunu anlıyorum. Bina yıkıntısının gölgesine sığınmışlar. Akıllıca ben güneşin altında pişiyorum. Şimdi onlara daha da yaklaşarak dördünü de görebilecek şekilde yerimi alıyorum. Doktorların ellerinde ekran benzeri bir şeyler var. Onların üzerinden birbirlerine bir şeyler gösteriyorlar. Dr.102A Hades'i çağırarak koluna bant benzeri bir şey takıyor.

Dr.99A : "Şimdi hızlı koşma ile başlayacağız. Önce düz bir istikamette geri ve ileri koşacaksın. Bunun akabinde düz koşarken ani yön değiştirme ve zıplama deneyeceksin. Elimde olan bilgiler ışığında normal bir insan göre belki elli belki de yüz kat daha güçlü ve hızlısın. Belki de daha fazlası. Şimdi yapacaklarınla bu sınırları deneyeceğiz."

Hades olduğu yerde sanki maça çıkmış bir boksör gibi gard alıp yumrulara sallıyor.

Hades : "Hazırım doktor."

Dr.102A : "Bu ne yapıyor?" ve Melek'e bakar.

Melek elini ağzına kapatarak gülüyor ve doktora dönerek; "Sanırım doktor programına yanlışlıkla fazladan çocuksuluk koymuş." dedi ve gülmeye devam etti.

Dr.99A : "Şimdi koşmaya hazır ol Hades ama benim işaretimle bilgilerin düzgün tutulabilmesi için bu önemli."

Hades ayağının birin geriye atarak koşma pozisyonu aldı.

Dr.99A : "üç, iki, bir şimdi."

Bir anda Hades kurşun gibi fırladı. Bizimkilerin yanından geçtikten sonra üzerlerindeki elbiselerin Hades'in rüzgarından sallandıklarını görebiliyorum. Hala doktorların yanındayım. Hades çöl toprağında sanki bir teknenin giderken suda çıkardığı iz tarzında bir iz çıkarıyor.

MELEK VE HADES - Siyah ve BeyazHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin