Laboratuvardayım. Melek etrafı tekmeliyor. Dr.102A ise bilgisayar başında kahvesini içiyor. Geçmişteyim bu eski doktor.
Melek bağırarak "Bunu nasıl yapar? Böyle bir şeyi nasıl aktif edebilir? Hades bunu neden yaptın lanet olası?" dedi ve ardından bir sandalyeyi tekmeler.
Dr.102A : "Sinirlenmek sana hiçbir şey kazandırmaz. Onu anlayabiliyorum."
Melek : "Bari bunu sen söyleme doktor. Nesini anlıyorsun bunun?"
Dr.102A : "Daha önce konuşmuştuk. Siz de biz de kendi kararlarımızı verebiliyoruz. Vermiş olduğumuz kararlar ise çok fazla etken altında kalıyor. Doktorun demiş olduğu gibi; insanı kötü yapan isimleri değil. İnsanı kötü yapan şey başka insanların yaptıkları. Ben de bu dünyadaki en yakın arkadaşımı kaybettim. Onu yerde yatarken görmek çok açıydı. Neler hissettiğimi anlatamam. Bu anlarda mantıklı düşünmek çok zor ve o da bunu yapamadı. Bu da gayet doğal. Şimdi sakin ol."
Melek : "Olamıyorum olamıyorum. Dünyadaki tüm insanlar yok olacak."
Dr.102A : "Dünya elinde sonunda yok olacaktı zaten. Sadece bunun nasıl olacağını bilmiyorduk. Artık biliyoruz."
Melek : "Lanet olası Hades seni sevdim."
Dr.102A : "Onu sevmekten vazgeçme sakın. Bu duyguları biz kaybettik ama sen buna sahipsin. Bu sana verilmiş bir hediye. Bundan sakın vazgeçme. Şimdi plana gelelim."
Melek : "Ne planı?"
Dr.102A : "Her zamanki gibi doktorun yok et dediği bazı verileri yok etmedim ve kullanılabilir bir hale getirdim. İşte bunlardan birinin zamanı geldi."
Melek : "Ne yapmayı düşünüyorsun?"
Dr.102A : "Sana ilk başta saçma gelecek ama her şeyin bir nedeni var. Buna doktor da bende inanıyorduk. Seni göndereceğim."
Melek : "Nereye?"
Dr.102A : "İlk başta saçma gelecek ama geleceğe."
Melek bir anlığına durdu.
Melek : "Geleceğe gitsem bile bir şey değişmeyecek."
Dr.102A : "Bunu garantisini bana verebilir misin peki?"
Melek : "Tabi ki hayır."
Dr.102A : "O zaman elimizdeki tek plana uyacağız."
Melek : "Peki orada ne yapacağım?"
Dr.102A : "Sen zeki bir kadınsın. Hatta neredeyse tüm insanlardan daha fazla. Burada otururken çok bilinmeyenli bir denklemi bilinmeyenler verilmeden çözmemi bekleyemezsin. Sen oraya gittiğinde bu bilinmeyenleri bularak denklemi tamamlayacaksın."
Melek : "Ne yapacağımı bilmiyorum."
Dr.102A : "Senin her zaman bir şey bulabileceğini biliyorum. En kötü anda bile. Bu kararın tamamını sana bırakıyorum."
Melek : "Doktor bunu yapamam."
Dr.102A : "Yapacaksın Melek. Hatta yapmak zorundasın. Neyle karşılaşırsan karşılaş, istersen başarısız ol hiç fark etmez. Ben de doktor da sana çok güvendik ve seni çok sevdik. Sen hiç sahip olamadığım kızım oldun. Hades'te oğlum. Lütfen beni kırma."
Melek : "Tamam doktor."
Dr.102A : "Bir isteğim daha var."
Melek : "Nedir doktor?"
Dr.102A : "Benim için çok kıymetli ve değerli bir elbisem var. Ben hiç giyemedim ama bunu senin giymeni istiyorum. O bana huzur veriyor. Tabi ki sen de."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MELEK VE HADES - Siyah ve Beyaz
FantasíaGelecekte bilinmeyen bir zamanda Hades ve Dr.99A bir yardım çağrısı alıyorlar. Günümüzdeki dünyaya benzemeyen bir yerde harabelerin arası da yardım isteğinin geldiği yere gidiyorlar. Hades insanüstü bir varlık. İnsanların sahip olmadığı özel yetenek...