Dr.99A ve Hades eskiden büyük binaların olduğu bir şehir olarak düşündüğüm bir yerde geziyorlar. Binalar o kadar kötü durumda ki, sanki rüzgar biraz hızlı esse yıkılacaklar gibi duruyor. İlk defa etrafta bu kadar insan görüyorum.
Hades : "Bunlar kim doktor?"
Dr.102A : "Z popülasyonu."
Hades : "Yani en düşük grup mu?"
Doktor kahkaha atar ve başını Hades'e çevirir.
Dr.99A : "O şekilde düşünmen çok yanlış olur. O düşünce tarzı sadece V1 insanlarda vardı. Bu insanların bizden tek farkı hayatta kalabilmeleri için başka insanların desteğine ihtiyaç duymaları."
Doktor ve Hades binalar arasında ilerlerken insanların Hades yüzünden korktuklarını fark ediyorum ama arkasından doktoru görünce rahatladıkları yüzlerinden okunuyor. Doğal olarak bu adamı bende yolda görsem tırsarım. İnsanları tepkisi bana göre çok doğal. Küçük bir kız çocuğu doktorun yanına gelerek
Küçük kız : "Doktor su şeysi bozuldu."
Dr.99A : "Ne?"
Küçük kız : "Su şeysi işte. Hani su içtiğimiz."
Dr.99A : "Hee anladım. Hadi gidip bakalım."
Hades : "Su şeysi ne doktor?"
Dr.99A : "Kıyım Günü sonrası su kaynakları çok azaldı ve olanlarda oldukça kirlenmiş durumda. Araştırmalarım sırasında İsrailli bilim insanlarının havadaki nemi ve güneş enerjisini kullanarak içme suyu ürettiği bilgisine ulaşınca bu aleti aramaya başladım. Planlarına ulaşıp burada B sınıfı bir mühendise inşa ettirdim bu aleti. Oldukça başarılı bir icat. Hem de bu makineyi Dünya hala yaşanabilir bir yerken yapmışlar. Akıllı adamlar ne diyeyim. Hadi gel şu makineyi bir kontrol edelim."
Hades onaylar şekilde başını sallar. Bir süre yürüdükten sonra şehir meydanı gibi bir yere vardılar. Tam karşılarında kare şeklinde demirden yapılmış üç metre yüksekliğinde bir alet var. Yerler genel olarak kum kaplı. Taşlardan ve kırık betonlardan gölgelere oturma yerleri yapmışlar. Genel olarak hava derecesi çok yüksek ve bu nedenle insanların başlarında Arapların taktıkları gibi baş örtülerinden var. Güneşten korunmak amaçlı olduğu kesin. Kıyafetler genel olarak çok kötü. Ya çok eskiler ya da birden fazla kıyafeti bir araya getirerek oluşturulmuşlar. Beş – altı tane çocuk görüyorum meydan da on beş – yirmi kadarda yetişkin. Doktor hızlı bir şekilde makinenin yanına gidiyor ve incelemeye başlıyor.
Dr.99A : "20Z hemen buraya geliyorsun."
Biraz sonra "Yine ne var?" diye bağırdı yaşlı bir kadın.
Dr.99A : "Ben sana defalarca demedim mi? Buradaki boşluğun önüne oturmak için bir şey koyma."
20Z : "Ama burası çok serin oluyor."
Dr.99A : "Doğrudur ama bu makinenin çalışarak size su vermesi için o boşluğu açık olması lazım. Yüzüncü kez oluyor ve ben sana yüz birinci kez tekrar söylüyorum. "
20Z : "Tamam. Tamam." dedi umursamaz bir tavırla.
Dr.99A : "Ulu Medusa aşkına" diyerek sol elini alnına koydu ve kafasını sağa sola salladı. 20Z sırtını dönüp yavaş adımlarla oradan uzaklaştı. Doktor Hades'e döndüğünde güldüğünü gördü.
Dr.99A : "Şimdi bu gülünecek bir şey mi? Bu makinenin çalışıyor olması yaşam için çok önemli.Ben gülünecek bir şey görmüyorum."
Hades : "Sen öyle diyorsan öyledir doktor." dedikten sonra kıkırdamaya devam ediyor.
Dr.99A : "Hadi ilaçları dağıtmamız lazım." dedikten sonra neredeyse koşar adımlarla bir ara sokağa girdiler. Doktorun sağda solda yatan ve oturanları tanıdığı çok belli. Gülerek ve şakalaşarak muhabbet ediyor. Bazılarına çantasından çıkarttığı ilaçları veriyor. Kafasını kaldırıp eliyle gel işareti yapıyor genç bir çocuğa.
Dr.99A : "Hey 1032Z gel buraya. Öğrenebildin mi okumayı? Yardım istediğin bir şey var mı?
1032Z : "Çok teşekkür ederim doktor. İyi bir şekilde öğrendim sayenizde."
Dr.99A çocuğun başını okşayarak "Aferin zeki delikanlı." der.
Hades : "Bu insanlar neden burada yaşıyor doktor?"
Dr.99A : "İnsan popülasyonu Kıyım Gününden sonra çok büyük bir düşüş yaşadı. Etkinin en az olduğu yerlere yerleşerek burada hayatta kalmaya çalıştılar. Burasıda onlardan biri."
Hades : "Anladım. Peki biz ne yapıyoruz burada?"
Dr.99A : "Dünya üzerinde hayatta kalan gruplardaki dağılımlar eşit tutulmaya çalışılıyor. Dr.102A ve ben bu guruba yollandık ve onların hayatta kalmalarını sağlamaya çalışıyoruz. Örneğin yeterli mühendis olmadığı için bizim grubumuza bakan mühendis aynı zamanda başka bir topluluğa da bakıyor."
Hades : "Tamamdır. Peki işimiz ne zaman bitecek."
Dr.99A : "Son bir ilaç kaldı. Ondan sonra dönebiliriz."
Yürümeye başladılar ve neredeyse şehrin diğer ucuna vardıklar. Yaşlı bir erkeğe ilaç verirken, çantasından yere bir kitap düşürdü. Kitabın düştüğünü doktor fark etmedi ve Hades'te başka bir yöne bakıyordu. Sonrasında arkalarını dönüp uzaklaştılar. Yerdeki kitabı yan taraftan gelen bir erkek aldı ve onların arkasından baktı. Kırklı yaşlarında, sakallı, dişleri dökülmüş, şişman bir adam bu. Kitabı onlara götürmek için hiçbir hareket yapmadı ve ardında "Bakalım bizden neler saklıyorsunuz?" diye kısıkça konuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MELEK VE HADES - Siyah ve Beyaz
FantasíaGelecekte bilinmeyen bir zamanda Hades ve Dr.99A bir yardım çağrısı alıyorlar. Günümüzdeki dünyaya benzemeyen bir yerde harabelerin arası da yardım isteğinin geldiği yere gidiyorlar. Hades insanüstü bir varlık. İnsanların sahip olmadığı özel yetenek...