Kendimi devasa dairesel bir yapının önünde buluyorum. Yapının giriş kapının önünde yerde yatan iki kişi var. Bu sırada yanımdan Melek geçiyor. Yerdeki kişilerin yanına giderek eğiliyor.
Melek : "Ölmemişler. Sadece bayılmışlar."
Onların yanından kalktı ve içeriye doğru yürümeye başladı. Çok uzun bir koridor çıkıyor karşısına. Koşmaya başlıyor. Koridorun sonunda ki kapıya doğru koşuyor. Ben de tam arkasında onu takip ediyorum. Kapıyı iki eliyle iterek açıyor. İçerisi oldukça büyük ve tam karşımızda devasa bir ekran var. Üzerinde ki rakama bakarsak insanların sayısının on milyara ulaşmasına sadece altı kişi kalmış. O sırada ekranın tam altında birinin olduğunu fark ediyorum. Hades bu.
Melek : "Hades bu sen misin?"
Hades : "Senin ne işin var burada?"
Melek : "Sen ne yaptın? Ulu Medusa adına. Tüm insanlık yok olacak. Neden bunu yaptın söylesene?" derken bağırıyor ve sesi çatallaşıyor. Arkasında olmama rağmen ağladığını anlayabiliyorum.
Melek : "Biz insanların geleceğiydik. Onları daha iyi hale getirecektik. Neden,neden yaptın bunu?"
Hades : "Ne için kim için daha iyi? Dr.99A için mi? O insanlar için ömrünü harcadı. O çok önem verdiği insanlar onu benim gözümün önünde öldürdüler. Niye? Buna bir cevabın var mı? Niye?" Hades'te avazı çıktığı kadar bağırıyor. Etraftaki insanlar baygın bir şekilde sağda solda yatıyor.
Hades : "Her biri yanarken miyarlarca kez özür dileyecek. İnsanlar olmamış ve biz de onları olduramayacağız. Ceza bile çekmiyorlar. Lanet olsun. Her yaptıkları onların yanına kalıyor. "
Melek : "Hepsi mi kötü peki? Tüm insanlar mı? Dr.99A ve Dr.102A' da mı kötüydü. Onların suçu neydi? Neden onların tüm enerjisini boşa çıkardın. Nasıl bu kadar kötü olabildin?"
Hades : "Ben kötü değilim. Daha doğrusu değildim insanlar beni bu hale getirdi. Kurtaramadım onu. Elimden hiçbir şey gelmedi. Yapanları cezalandırdım ve tüm insanları da cezalandıracağım. Çünkü hepsi kötü. Hepsi yanacak." dedikten sonra yumruğunu yanındaki masaya vuruyor.
Melek : "Aralarında reşit olmayanlar var. Bunlarda mı suçlu? Bebeklerde mi? Nasıl bir suç bu?"
Derken Melek Hades'in arkasındaki panele doğru yürümeye başladı. Hades önüne geçti.
Hades : "Ne yapıyorsun?"
Melek : "Bu kadar insanın acı çekmesine izin veremem."
Hades : "Olmaz geçmene izin veremem."
Melek : "Bırak geçeyim Hades lütfen izin ver."
Geçmeye çalıştı ama Hades yine onu engelledi.
Hades : "Olmaz."
Melek : "Sana yalvarıyorum. Bu kadar insan acı çekmemeli. Lütfen." derken kılıçları oluşmaya başladı. O sırada Hades Melek'i bileklerinden yakalayarak iki yana gerdi. Kılıçları oluşamadı.
Hades : "Olmaz. Anlamıyorsun. Özür dileyecekler. Her biri milyarlarca kez özür dileyecek." Bu sırada Melek acıdan bağırıyor.
Melek : "Reşit olmayanlar var ne olur bırak geçeyim."
Hades : "Olmaz." O sırada Hades o kadar sert tutmuş ki Melek'i Hades'in baş parmakları Melek'in bileklerini delmiş neredeyse. Melek'in bileklerinden beyaz olan kanı damlıyor ama yere değmeden ışık parçalarına ayrılarak vücuduna doğru geri dönüyor. Arkadan baktığımda Melek'in çarmığa gerilmiş gibi göründüğünü fark ediyorum. Melek acı içerisinde bağırmaya devam ediyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MELEK VE HADES - Siyah ve Beyaz
FantasyGelecekte bilinmeyen bir zamanda Hades ve Dr.99A bir yardım çağrısı alıyorlar. Günümüzdeki dünyaya benzemeyen bir yerde harabelerin arası da yardım isteğinin geldiği yere gidiyorlar. Hades insanüstü bir varlık. İnsanların sahip olmadığı özel yetenek...