Ormanlık bir alandayım ve yanımda Hades var. Hades yürüyor ve gözlerindeki eski canlılık artık orada değil. Daha önce onu bu şekilde hiç görmemiştim. İleride sirk görüyorum. Hades içeriye arka kapıdan giriyor. Kapıdaki adam ona hiçbir şey söylemedi. Hatta o geçerken kafasını çevirip başka bir yöne baktı. Yürümeye devam ederken soytarı yanından geçiyor. Kafasını kaldırıp gülümseyerek "Selam." diyor ama Hades onu duymuyor. Yanından geçip gidiyor.
Soytarı : "Hey sana diyorum." diye sesleniyor arkasından ama nafile ,en ufak bir tepki bile vermedi.
Kapıdan kafasını eğerek girdi. İçeride neredeyse kimse yok. Yavaş adımlarla doktorun olduğu odaya gidiyor. Kapıyı itip açtı. Doktor içeride oturuyor.
Dr.99A : "Hoş geldin." demesine rağmen, Hades ona da cevap vermedi ve tam karşısında ki duvarın yanındaki koltuğa oturdu. Sanki çocuk koltuğuna oturmuş bir yetişkini andırıyor. Dirseğini dizinin üzerine koydu ve koyduğu dirseğin eli ile yüzünü tuttu. Kafası öne eğik dizlerine doğru bakıyor.
Dr.99A : "Hazırlıkları tamamladım." dedi ama Hades'ten yine cevap yok.
Dr.99A : "Bilgileri aldın mı?"
Hades : "Kaybettim."
Dr.99A : "Ne diyorsun sen? O bilgiler olmadan seni geçmişe göndermem bir işe yaramaz." dedi ve Hades'e doğru döndü. Yüzünde ve sesinde kızgın bir ifade vardı.
Hades : "Kaybettim." dedikten sonra Dr.99A ayağa kalkarak bağırmaya başladı. "Her şey o bilgilere bağlıydı nasıl kaybettin? T'lerin laboratuvarını yok mu ettin yoksa?"
Hades : "Çok yakındı."
Dr.99A : "Bir şey anlamıyorum. Düzgün bir şeyler söyle be adam. Ne oldu?"
Hades'in parmaklarının arasından bir şeyler damlıyor. Sanırım bunlar gözyaşı.
Dr.99A şaşkın bir şekilde "Sen iyi misin? Ne oldu sana?"
Hades : "Bunu bilmiyordum lanet olsun."
Dr.99A : "Delirteceksin beni ne oldu Hades?" dedi sakin ve ürkmüş bir sele. Hades doktora baktı gözlerinden yaşlar akıyordu. Ağlamaklı bir sesle "Onu kaybettim." dedi. Doktor şok olmuş bir şekilde ona bakıyordu.
Dr.99A : "Kimi? Kimden bahsediyorsun?"
Hades : "Melek'i. Melek'i kaybettim."
Dr.99A : "Melek mi? O da kim ya da ne?" dedi ve şaşkın gözlerle Hades'e bakmaya başladı. Hades arkasına yaslandı ve kolluklara kolunu koydu.
Dr.99A : "Söylesene kim o?"
Hades : "Beni seviyormuş."
Dr.99A : "Ne oluyor burada!" dedikten sonra elini kendi kafasına koydu. "Beyin dalgalarımı karıştı acaba?"
Hades : "O da beni seviyormuş."
Doktor hala eli başında bekliyor. Saçlarını kaşıyor gibi daha çok.
Hades : "Lanet olsun ya. Onu kaybettim. Neden bunu yaptım ki?"
Doktor masaya doğru gitti. Hades kendi kafasına vurmaya başladı. "Geri zekalı kafam. Geri zekalı." Doktor bir anda bir kova suyu onun üzerine boşalttı. Hades ayağa fırladı.
Hades : "Ne yapıyorsun doktor?"
Doktor bu sefer elini çenesine koydu. Kafasını başka bir yöne çevirerek "Şok." dedi.
Hades : "Ne?"
Doktor kafasını Hades'e çevirerek "Şok geçiriyorsun. Bu da senin düşünme kapasiteni etkiliyor. Sürekli aynı şeyi düşünüyorsun."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MELEK VE HADES - Siyah ve Beyaz
FantasyGelecekte bilinmeyen bir zamanda Hades ve Dr.99A bir yardım çağrısı alıyorlar. Günümüzdeki dünyaya benzemeyen bir yerde harabelerin arası da yardım isteğinin geldiği yere gidiyorlar. Hades insanüstü bir varlık. İnsanların sahip olmadığı özel yetenek...