Etrafım tamamen karanlık. Hiçbir şey göremiyorum. Bir ışık var ama çok cılız. Bir göz açılıp kapandı şu an. Birinin gözünden görüyorum. Ama her şey bulanık tam anlamıyla seçilmiyor. Gözleri şimdi tamamen açıldı. Etrafta sallanan ışıklar var. Gözlerinden izlediğim kişi tavana bakıyor. Bazı lambalarım patlamış. Tam bu sırada kesik kesik yanıp sönen bir floresan ampul aşağıya düşüyor ve kırılma sesini duyuyorum. Başını aşağıya doğru indiriyor ama görüntü yine bulanıklaşıyor. Bir çift el silueti görüyorum. Görüntü hafif hafif netleşirken ,ellerin üzerinde kırmızı bir şeyler olduğunu fark ediyorum. Sıvıya benziyor fakat ışıklar hala sallandığından tam olarak anlaşılmıyor. Ellerini yüzüne yaklaştırıyor. Bu arada ışıklarında sallantısı yavaşladı ve artık ellerini net bir şekilde görebiliyorum. İki elinin de içleri yüzüne doğru dönük. Yavaş bir şekilde ellerini çeviriyor ve sıra ile onları inceliyor. Önce sol elini arkasında sağ elini detaylı bir şekilde inceliyor. Sağ elini havaya doğru kaldırıyor ve bu elinden yüzüne doğru bir şeyler damlıyor. Elini baş seviyesine indirerek önüne alıyor ve parmakları yere bakacak bir şekilde bileğinden kırık bir biçimde tutuyor. Parmak uçlarından yere doğru kırmızı sıvı damlamaya devam ediyor. Etrafa bakmaya başlıyor ama ilk başta odaklanamıyor. Birkaç saniye içinde etrafı net bir şekilde görmeye başlıyorum. Bir anda içinde olduğumuz bedenin kafasının içerisinde yankılanan sesler duyuyorum. "Niye?" kelimesi arka arkaya yineleniyor kafasının içerisinde. Etraf şu anda daha net görünüyor. Işığın vurduğu yerler de elleri gibi kıpkırmızı bir sıvı ile kaplı. Sanki yerlerde birileri yatıyor. Kafasını ayaklarına doğru indiriyor. Bu arada da ışıkların sallanması iyice yavaşladı. Tam önünde yerde beyaz giyinmiş biri yatıyor fakat ışık suratına vurmadığından yüzünü seçemiyorum. Yan şekilde yatıyor ve sanki göğsünün önünde bir şey var. Tam olarak ne olduğunu göremiyorum. Bir anda ışık patlamasına benzer bir şey oluyor ve aynı anda da ses seviyesi giderek yükselen uğultular duyuyorum. Bu uğultular çığlık seslerine dönüşüyor. Bazıları haykırış gibi. İçinde olduğum beden hala dikkatlice ayaklarının önünde yatan şahsa bakıyor. Erkek olduğunu anlayabiliyorum. Bir daha ışık patlamasına benzer bir şey oluyor. Bu sırada bunun dışarıdan kaynaklı olmadığını fark ediyorum. Sanki kafasının içerisinde şimşekler çakıyor gibi oluyor. Bedenin nefes alışverişi hızlanmaya başlıyor. Ellerine bakıyor tekrar ve ellerini başının iki yanına götürerek başını tutuyor. Ardından başını aniden yukarıya kaldırarak haykırmaya başlıyor. Bir anda tekrar her şey karanlığa gömülüyor.
30 dakika önce
Bir ses duyuyorum, bir erkek sesi. Aceleci bir şekilde konuşuyor. "Hades, Hades kalk acilen bizi çağırıyorlar." diyor aceleci bir ses tonuyla. Ardından bir anda karanlık aydınlanıyor ve hafif bulanık bir görüntüyle biri başını kolundan kaldırıyor. Ben de bu bedende misafir olduğumu anlıyorum. Hades diye seslendi. Bu onun ismi olmalı. Yunan mitolojisinde yer altı tanrısı olan Hades mi bu? Neden Zeus değil de Hades? Kiralık katil falan mı acaba? Yoksa bir manyak mı? Kolu masada, kafasını sola çeviriyor. Beyaz giyinmiş ayakta duran bir erkek var orada. Eli bizim omzumuzda ve hafifçe sallıyor bizi. "Uyan artık. Acilen bizi çağırıyorlar." diyor. Tekrar aceleci bir ses tonuyla.
Hades : "Nereye? Nereye çağırıyorlar ve neden çağırıyorlar?" uykulu ve yorgun bir şekilde.
Beyaz giyimli erkek : "Buraya çok yakın bir yerde biri yaralanmış."
Hades : " Biz neden gidiyoruz ,Dr.102A nerede? Melek nerede? Bu onların işi." dedi kızgınca.
Beyaz giyimli erkek : " Onlar diğer yer altı laboratuvarına gittiler. Buraya neredeyse bir saat mesafedeler."
Hades : " Bu benim işim değil, onların işi."
Beyaz giyimli erkek : " Şimdi onlar yok, biz varız ve biz ilgileneceğiz." derken, bedeninde olduğum kişi ayağa kalkıyor. Beyaz giyimli erkek bizden bir metre kısa ya da biz bir şeyin üzerinde duruyoruz. Başını aşağıya doğru eğerek bacaklarına bakıyor. Pantolonunu düzeltmek için iki eliyle baldırlarının üzerinden aşağı doğru sıvazlıyor. Anlıyorum ki üzerinde durduğu bir şey yok. Büyük ihtimalle bu adam 2.20 civarında bir boya sahip. Kot pantolonu ve tişörtü siyah renkli ve parmaklarında siyah oje var.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MELEK VE HADES - Siyah ve Beyaz
FantasíaGelecekte bilinmeyen bir zamanda Hades ve Dr.99A bir yardım çağrısı alıyorlar. Günümüzdeki dünyaya benzemeyen bir yerde harabelerin arası da yardım isteğinin geldiği yere gidiyorlar. Hades insanüstü bir varlık. İnsanların sahip olmadığı özel yetenek...