Karanlık ve etrafta çok fazla ses var. Farklı farklı sesler bir şeyler söylüyorlar.
Sesler ; "Onların hepsi üç kağıtçı. İnsanlara güvenemezsin. Dr.99A sadece bir istisna. Onlar sana zarar verecek. Ne olmasını umuyorsun?" ayrıca bu seslerin her biri farklı bir yerden geliyor. Şimdi Hades'i görmeye başladım. Taşa benzer bir şeye oturmuş ve ayakları balçığa benzer bir sıvının içerisinde. Balçıksı sıvı ayna gibi ve Hades o sıvıdaki yansımasına bakıyor. Hemen arkasında balçıkta bir kabarma oluşuyor. Sanki balçıktan birisi çıkacakmış gibi. Balçık neredeyse insana benzer bir hal aldı. Onu insandan tek ayıran şey ise üzerinden sürekli akan balçık. İçinde biri varmış gibi görünmüyor. Peki o zaman bu neyin nesi? Ardından balçık ele benzeyen çıkıntısını Hades'in omuzuna koydu. Hades yerinden bir milimetre bile kımıldamadı. Onu fark ettiğini bile sanmıyorum.
Balçık : "Onlar senin düşmanın onlara güvenemezsin."
Hades : "Sende kimsin?" dedi ama arkasına bile bakmadı.
Balçık : "Aslında beni çok iyi tanıyorsun ama tanımamazlıktan geliyorsun. Çok yakında yakinen tanışmış olacağız."
Hades : "Git başımdan."
Balçık : "Bana sormak istediğin çok fazla sorun olduğunu biliyorum."
Hades : "Sana soracak hiçbir sorum yok sadece sessiz ol."
Balçık : "Neden sessizlik istiyorsun?"
Hades : "Sadece düşünmek istiyorum."
Balçık : "Neyi düşünüyorsun?"
Hades : "Sana ne." dedi ama hala yerinden hiç kımıldamadı.
Balçık : "Anladım Melek'i düşünüyorsun."
Hades bir hışımla ayağa kalkıp ona doğru döndü.
Hades : "Sen Melek'i nereden biliyorsun?"
Balçık : "Ben senin tanıdığın ve hatta tanımadığın herkesi tanıyorum."
Hades elini sallayarak "Git başımdan." dedi.
Balçık : "Sonunda ne demek istediğimi anlayacaksın."
Hades ona arkasını dönerek "Ne saçmalıyorsun sen? Dediklerinden hiçbir şey anlamıyorum."
Balçık : "Niye?"
Hades : "Ne niyesi?"
Balçık : "Neden bunu yaptınız?"
Hades : "Ne diyorsun be? Hiçbir şey anlamıyorum." derken sesi oldukça kızgın bir tonda.
Balçık : "O size hiçbir şey yapmamıştı."
Hades : "Kapa çeneni." diye bağırdı ve ona saldırdı. Balçık bir anda, yerdeki balçığa karışarak kayboldu ve hemen ardından onun arkasında yeniden belirdi.
Balçık : "İnsanlar başka insanların dünyada bulunma haklarını nasıl ellerinden alıyorlar?"
Hades bağırarak tekrar saldırdı ama nafile. Balçık bir anda kaybolup başka bir yerde ortaya çıkıyor.
Balçık : "Birinin bunu kontrol etmesi lazım."
Hades : "Sus" diye bağırıyor. Kulaklarını kapatarak.
Balçık : "Onların kurallara uymasını ben sağlarım."
Hades gidip taşa oturuyor tekrar.
Balçık : "Hepsi yaptıklarının cezasını çekecek. Hepsi yanacak."
Yerdeki balçığın içerisinden yine bu insansı balçığa benzer bir şey oluştu ama rengi beyaz. Ardından bu balçıkta kız sesine benzeyen bir sesle konuşmaya başladı.
Beyaz balçık : "Lütfen bana izin ver Hades."
Balçık : "Onlar kötü. Hepsi kötü."
Beyaz balçık : "Hepsi kötü olamaz. Bana izin ver."
Balçık : "Olmaz."
Beyaz balçık çığlık gibi bir ses çıkarır.
Balçık : "Onların hepsi suçlu ve özür dileyecekler."
Beyaz balçık : "Reşit bile olmayanlar var."
Balçık : "Bana ne?"
Bunlar olurken Hades ayna gibi olan ayaklarının altındaki balçıkta kendine bakıyor.
Beyaz balçık : "Sana yalvarıyorum. Lütfen izin ver bana."
Balçık :"Hayır." diye bağırır. "Hepsi yanacaklar."
Beyaz balçık : "İyi olanlar da var. Lütfen izin ver geçeyim." dedikten sonra hepsine yukarıdan gelen beyaz bir ışık vurdu.
Beyaz balçık : "Seni"
Yukarıdan çok kadifemsi bir ses duyuldu. Bir kadın sesi.
Kadın sesi : "Taş kafa. Hadi kalk."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MELEK VE HADES - Siyah ve Beyaz
FantasyGelecekte bilinmeyen bir zamanda Hades ve Dr.99A bir yardım çağrısı alıyorlar. Günümüzdeki dünyaya benzemeyen bir yerde harabelerin arası da yardım isteğinin geldiği yere gidiyorlar. Hades insanüstü bir varlık. İnsanların sahip olmadığı özel yetenek...