Dr.99A ve Hades'i görüyorum. Bir bilgisayarın başındalar. Doktor bilgisayarın karşısında oturuyor ve Hades'te yanında ayakta duruyor tek elini bilgisayarın bulunduğu masaya koymuş.
Hades : "Tahmini ne kadar sürer doktor?"
Dr.99A : "Bilmiyorum. Zaten zamanın çoğunu buraya gelene kadar harcadık. Labirent gibi yapmışlar ve çok büyük."
Hades : "Daha kaç laboratuvar vardır peki doktor?"
Dr.99A : "Sayısını bilmek çok zor. Net bir şey söyleyemem."
Hades : "Buraya gelmeden önce ne yapıyordun?"
Dr.99A : "Eğer Küme'ye gelmeden önce diyorsan öğrenciydim."
Hades : "Nerede?"
Dr.99A : "Ana kampta"
Hades : "Orada mı doğdunuz?"
Dr.99A : "Hayır. Orada doğmadım daha sonra oraya gittim."
Hades : "Orayı nasıl buldunuz peki?"
Dr.99A : "Ben orayı bulmadım. Onlar beni buldular ve oraya götürdüler."
Hades : "Nasıl bir yerdi orası?"
Dr.99A : "Ben burada bilgilere bakarken senin canın sıkılıyor değil mi?"
Hades : "Evet. O nedenle konu açıyorum kafam dağılsın diye."
Dr.99A : "Senden haklısın. Nasıl bir yerdi? Benim için güzeldi çünkü ben bir A serisiyim. Bilgiye açım ve onlarda bana istediğimi verdiler."
Hades : " Tam olarak ne yapıyordunuz orada?"
Dr.99A : "Aslında Kıyım Günü'nden sonra bilgi ve birikim olarak binlerce yıl geri gittik. Belki o zamanda yaşayan insanların her birinin bildiği bilgilerin bile çoğunu bilmiyoruz. Bizden önceki A serilerinin topladığı bilgiler ışığında bize eğitim veriliyordu orada. Biz dördüncü kuşağız. Bizden öncekiler çok zorlu zamanlar geçirmiş. Biz bir tık ilerdeyiz onlardan diyebiliriz."
Hades : "Çok enteresan."
Dr.99A : "Benim içinde. Bana göre biz dünyaya dağılmış bebekleriz. Normalde her şeyi annemiz, babamız ve çevremizden öğrenmemiz gerekliydi. Sen bunların olmadığını ve tek olduğunu düşün. Bu şekilde milyonlarca çocuk ortada kaldı Kıyım Günü sonrası ve hayatta kalabilenler ebeveyn bulabilenlerdi. Net olmamakla birlikte Kıyım Günü sonrası Dünya üzerinde topluluk oluşturabilecek 63 kişinin kaldığı söylenir ve bu topluluğu içerisinde olan bir mühendis, bir bilim insanı ve bir hemşirenin hayatta tuttuğu söylenir."
Hades : "Bu olay çok ilginçmiş."
Dr.99A : "Nasıl hayatta kaldıklarını bilmiyorum ama sona ne kadar yaklaşılmış onu biliyorum."
Hades : "Gerçekten Kıyım Günü olmuş."
Dr.99A : "İnsanoğlunu bu duruma neyin getirdiği bizim araştırmalarımızla ortaya çıkıyor. O nedenle bulabildiğimiz her veri çok büyük önem taşıyor. Örneğin; Melek ve sen bu ilerlemenin bir mucizesisiniz ve insanlık için çok değerlisiniz."
Hades : "Ne yapabileceğimizi bilmiyorum. Belki iyi belki kötü şeyler."
Dr.99A : "Sonuçta bu sizin seçiminiz olacak ve bu seçimlerinizi etkileyecek çok kriter olacak. Ben de kötü ya da iyi olabilirim bunu zaman gösterecek."
O sırada alarm çalmaya başlar.
Hades : "Ne oldu?"
Dr.99A : "Bilmiyorum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MELEK VE HADES - Siyah ve Beyaz
FantasíaGelecekte bilinmeyen bir zamanda Hades ve Dr.99A bir yardım çağrısı alıyorlar. Günümüzdeki dünyaya benzemeyen bir yerde harabelerin arası da yardım isteğinin geldiği yere gidiyorlar. Hades insanüstü bir varlık. İnsanların sahip olmadığı özel yetenek...