Přítomnost

6.5K 289 10
                                    

Zbývá ani ne minuta do nového roku. Všude kolem se ozývají ohňostroje a veselé, hodně přiopilé, výkřiky mých spolupracovníků. Jenže teď mě nezajímá nic jiného, než on. Jako kdyby se zastavil čas a já si to konečně připustila.

"Takže si se mnou konečně vyjdeš?" dívá se na mě s nadějí v očích. Uculím se a rozhodnu ho ještě chvíli trápit.

"No..," pochybovačně se ušklíbnu a dramaticky zadívám do dálky. Zděšeně se na mě podívá.

"10,9!" lidé začínají odpočítávat.

"Jak no? Já myslel, že tohle, už máme za sebou!" mezi obočí mu naběhne malá vráska, která se objeví vždy, když ho něco naštve nebo znervózní. Prstem mu po ní přejdu a usměju se.

"Jsi pořád stejnej idiot, ale sakra jo, půjdu," oddechne si a na jeho tváři se usadí velký úsměv.

"Řekni to celou větou." skousnu si ret, přistoupím k němu blíž a položím ruce za jeho krk, kde je propletlu.

"3!"

"Harry Stylesi, půjdu s tebou na rande," jeho zelené oči září, jako když malému dítěti dáte něco, co si delší dobu přálo.

"2!"

"Tak už mě sakra polib, Harolde!" křiknu na něj a hravě ho bouchnu do ramena. Spojí naše rty přesně v moment, kdy ostatní vykřiknou větu, se kterou jsem si to všechno přiznala.

"1!"

"ŠŤASTNÝ NOVÝ ROK!" Přiznala to, že jsem propadla kouzlu Harryho Stylese.

*

Haiii,

jsem tu i s novou povídkou! Konečně s Harrym :D.
Doufám, že to bude menší bullshit, než LKBD (který neni stále dokončený, trololo), takže mi držte palce! Aby jste pochopili, proč se kapitola jmenuje přítomnost, tak díly budou formou flashbacků. Nejsem žádná čorka. O tomhle bylo rozhodnuto, už v listopadu, kdy mě tahle ff napadla.
Jinak v povídce nebudou žádní upíři, vlkodlaci, andělé ani démoni. Bude to celkem obyčejně neobyčejný příběh o fotografce a modelovi (ano, Harold bude model :DD). A ne, Harry nebude badboy. Takže jestli vám to vadí, tak rovnou opusťte tuhle povídku! (ne, dobře, to prosím nedělejte :'D)

To je vše,
uvidíme se u dalšího dílu.

-Lucy xx.

Numb // h.s.Kde žijí příběhy. Začni objevovat