Klokken er rundt elleve da vi bestemmer oss for å legge oss. Jeg kjenner at jeg er skikkelig trøtt etter en røff dag, og jeg gleder meg til øyeblikket når hodet treffer puten. Jeg har også fått en truse, koseshorts og en t-skjorte. Ikke BH, guttene sier at det er hottere uten.
Jeg og Joakim skal dele et rom i andre etasje. Det er lyst og ganske moderne. Midt i rommet er det en stor, hvit dobbeltseng. Jeg setter meg på sengekanten og venter på at han skal si noe. Han står allerede i bare boxeren.
"Du vet du må sove naken, Ine," sier han som om det er en selvfølge.
Jeg gidder ikke å protestere nå heller, bare jeg får sove. Han har uansett sett meg naken mange ganger. Jeg begynner å kle av meg.
"Ååååhhh ..." stønner Joakim da jeg tar av meg t-skjorten. Jeg ser at pikken hans blir større inni boxeren, men jeg bryr meg ikke, bare legger meg på magen under dobbeltdyna.
"Vi sier at du har fått nok sex for i dag, men jeg har tenkt å runke selv," sier han og tar av boxeren. "Trekk ned dyna så jeg får se puppene dine i hvertfall, babe."
Jeg gjør som han sier og trekker ned dyna til midjen. Han stiller seg omtrent en meter fra meg og begynner å kose med den stive penisen sin. Han lukker øynene og jeg lurer på hva han ser for seg, før jeg også lukker øynene.
Jeg er helt på kanten til å sovne når Joakim sier noe.
"La meg knulle puppene dine," sier han.
"Hva faen?" mumler jeg. Jeg kjenner at kroppen og hodet er tunge etter en lang dag, så det eneste jeg vil er å sove.
"Ja eller nei?"
Uten å vente på svar setter han seg på magen min mens jeg ligger på rygg i senga.
"Press de deilige puppene dine sammen," befaler han.
Hva er det egentlig han vil? Jeg orker ikke lengre! Dette er bare teit. Presse puppene sammen liksom? Hvordan kan det være deilig?
"Gjør det!" gjentar han.
Jeg lengter etter søvnen, men kanskje jeg får være i fred raskere hvis jeg bare gjør som han sier.
Halvt i søvne gjør jeg det han vil.
Joakim stikker den stive penisen sin inn i kløfta mi underfra, slik at det dannes en tunnell. Sakte begynner han å bevege seg frem og tilbake.
JOAKIM POV
Hun er så jævla deilig. Hun tenner meg som faen! Det trøtte ansiktet som likevel ser smashing ut og ikke minst puppene hun klemmer sammen for meg. Hun er min, og jeg elsker det. Pikken min rører nesten haka hennes hver gang jeg jokker inn. Det er deilig, nesten like herlig som en fitte. Jeg kunne hatt sex med henne dagen lang, men for hennes del gjør jeg ikke det.
Hun er så deilig at jeg sliter med å holde meg. Hun er trøtt og jeg ser at hun lukker øynene. Følelsen av de myke, store puppene rundt penisen min er fantastisk. Jeg holder på i noen minutter, fram og tilbake. Hun har fortsatt lukkede øyne, så jeg tar sjansen. Raskt presser jeg penisen min langt i munnen hennes, før hun rekker å protestere. De blå øynene spretter opp. Når hun prøver å dytte meg vekk med armene sine, holder jeg dem ned mot madrassen, lett som bare det. Jeg elsker å ha kontrollen, elsker å være mange ganger sterkere enn henne. Hun slipper ut noen lyder, prøver å protestere, mens jeg presser kuken min inn og ut.
Blikket hennes er bedende, jeg ser at hun vil jeg skal slutte. Faen, hun bare kåter meg opp så jævlig! De uskyldige blå øynene som stirrer stort på meg. Jeg kjenner at orgasmen ikke er langt unna. Munnen hennes er like våt og varm som fitta hennes. Jeg klarer ikke å stoppe det, så jeg presser meg så langt inn jeg kan og spruter sæd i munnen hennes. Jeg stønner av nytelse, hun stønner av noe annet regner jeg med. Jeg tømmer meg i henne og trekker jeg pikken halvveis ut, sånn at hun ikke kan spytte sæden ut, men må svelge hver eneste dråpe av den store ladningen. Nå burde hun ihverfall ikke være sulten.
Da hun har svelgt alt, trekker jeg meg ut. Hun bruker kanskje ett minutt på å få igjen pusten.
Jeg forventer at hun skal være sur, men nei. "Nå legger jeg meg," sier hun flatt og gjør nettopp det.
Den deilige følelsen sitter fortsatt igjen i kroppen og jeg kjenner jeg faktisk også er trøtt. Jeg løfter opp dyna og legger meg under varmen. Hun ligger på siden med ryggen mot meg, så jeg legger meg bak henne, så nært som mulig. Bare fordi jeg kan, dytter jeg pikken min i den litt fuktige fitta hennes, og lar den være der. Hun rykker til litt, men protesterer ikke mer. Det virker som o hun allerede er i drømmeland. Jeg kysser halsen hennes og tar et godt tak i den ene puppen. Etter en deilig kveld sovner endelig jeg også, fornøyd.
YOU ARE READING
Ine og badboyen
Teen FictionIne er en vanlig 17 år gammel jente, men livet hennes blir snudd på hodet en kald sommerkveld når hun blir overfalt. OBS! Denne historien kan være veldig seksuell og voldelig. Husk å lese alt med en klype salt! - HISTORIEN ER FULLFØRT! TAKK FOR ALL...