9. Frokost

8.1K 80 1
                                    

Jeg og Joakim smiler til hverandre. Plutselig rumler magen min og begge ler litt.

"Du er kanskje sulten? Kom, så går vi ned," sier han og reiser seg fra senga.

Han tar på seg et par jeans og en svart t-skjorte. Han ser virkelig bra ut. Sexy. Jeg reiser meg også og går mot døren.

"Vent," Joakim stopper meg. "Ikke fortell guttene om noe av det som har skjedd mellom oss. Hvis du gjør det, kommer de til å kverke meg. Lover?"

"Jada," smiler jeg og trekker på en shorts.

"Du er aller penest når du smiler, vet du det?" spør han og trekker meg nærmere seg. Han får meg til å rødme, så jeg ser bort. Jeg kjenner at han kysser meg på kinnet. 

Kanskje jeg er noe annet enn en vanlig jente for ham? Tanken får meg til å smile, og jeg snur blikket mitt mot ham igjen. Han er ett hode høyrere enn meg, så han lener seg nedover og kysser meg. Kysset er totalt forskjellig fra de første kyssene vi delte, det er en helt annen følelse. Nå føles det som om det ligger mye mer bak enn en gutt som synes at jeg er sexy. Leppene hans er myke og varme, perfekte. Han trekker meg så nært som mulig og beveger hendene opp og ned ryggen min. Jeg legger armene rundt halsen hans og tar forsiktig tak i det brune håret.

"Brrr ... rrrummm," plutselig rumler magen min og Joakim trekker seg unna.

Åh, måtte det skje akkurat nå!? 

"Det glemte jeg! Vi skulle jo spise!" sier han og jeg må bare le litt.

***

Jeg går ned til første etasje etter Joakim. Ved kjøkkenbordet sitter Anton og Oliver og spiser omelett.

"God morgen!" mumler Oliver med munnen full av mat. Han ser meg i øynene før blikket farer til andre steder av kroppen min.

Jeg har på meg en hvit magetopp og slitte denimshorts, de jeg brukte den kvelden for noen døgn siden. Hvor lenge er det siden egentlig? Det har gått litt i surr for meg, vi har jo ikke noe som kalles døgnrytme. Men jeg tviler på at det er mer enn en uke. 

"Du har vel knulla henne ordentlig regner jeg med?" spør Anton og ler.

"Ja, det er sikkert og visst!" svarer Joakim. 

Hva? Nei? Jeg og Joakim gjorde ikke annet enn å kysse!

Skuespiller han? Har han vendt ryggen mot guttene, for å ... for å hjelpe meg?

Jeg og Joakim spiser frokost vi også. Guttene snakker om alt og ingenting, alt fra pene jenter til fotball. Jeg sitter stille og tenker på helt andre ting. Nå som jeg kjenner Joakim litt bedre og vet hva han tenker, tror jeg faktisk at jeg kommer meg ut av dette huset om kort tid. Hvis han hjelper meg. Samtidig må jeg få ut den andre jenta. Hun har sikkert gått gjennom det samme som meg, bare at hun kom hit først i går. Forhåpentligvis har hun det greit, hun så jo et par år yngre ut enn meg. Men, for å få oss alle tre ut, må vi ha en god plan. Det er tre mot to, ja, men de er to gutter. Vi har en gutt og to mye svakere jenter. Dessuten er Oliver sikkert råsterk, svær som han er.

"Er du sulten på noe?" spør Oliver og river meg ut av tankene mine. Jeg skjønner ingenting.

"Hæ? Sulten på hva da?" spør jeg forvirret.

Guttene ler, men jeg ser at Joakim bare spiller med. Latteren klarer ikke å skjule at han er bekymret, noe som gjør meg varm innvendig.

"Du vet, sulten på et knull?" fortsetter Oliver og reiser seg fra stolen. Nei, nei, ikke med Oliver!

"Nei, ikke nå," svarer jeg og prøver å høres bestemt ut.

"Det var synd, for jeg er rimelig kåt," gliser han.

Ine og badboyenWhere stories live. Discover now