2. Hvor er jeg?

10.9K 94 5
                                    

Jeg våkner naken på et hardt og kjølig underlag. Tankene mine er tåkete. Hvor er jeg? Rundt meg er alt hvitt - veggene og taket. Jeg bestemmer for å reise meg opp, men blir stoppet med en gang. Jeg er bundet fast i et bord! Beina og armene er bundet fast så stramt at jeg ikke klarer å røre på dem.

Så husker jeg det. Ikke tydelig, men nok til å skjønne hva som skjedde. Tårene presser på, og jeg lar de komme. 

Så går døra opp. En mann kommer inn. "Du våknet ja! Det var på tide, klokken er to allerede!"

Jeg kjenner igjen stemmen fra i går kveld. Den samme mørke stemmen.

Jeg løfter opp hodet og ser mot døren. Der står han og ser på meg. Høy og muskuløs. Det brune håret står til alle kanter. Jeg klarer å holde tilbake tårene.

"Du er så fin, du," sier han mens han ser på meg. Hvem tror han at han er? Jeg vet jeg er pen, men han har ingen rett til å gjøre dette!

"Hva heter du?" spør jeg bestemt.

Han trekker litt på smilebåndet. "Joakim." Plutselig begynner han å gå mot meg og gjør noe jeg ikke forventer.

Han løfter den ene hånden og legger den på brystet mitt. Så bøyer han seg mot meg sakte og ser meg rett i øynene. De er grå og tunge, med en mørk kant ytterst. Noe i meg vekkes. Jeg klarer ikke å se på ham for det han gjorde. Dette er en gutt, ikke mye eldre enn meg. Og han er litt kjekk.

"Hva vil du?" hvisker jeg.

Han bøyer seg enda nærmere, så leppene hans er ved øret mitt.

"Jeg vil ha deg," hvisker han og legger leppene sine mot mine. Ikke hardt, men varmt og rolig. Som om jeg er en skjør krukke som kan knuse når som helst.

"Unnskyld," sier han før han vrenger av seg t-skjorten, buksene, sokkene og til slutt boxeren. Jeg ser at han er kåt. Og kjekk.

Hjertet mitt begynner å banke enda raskere, men ikke som forrige gang. Jeg er ikke redd lengre. Ikke kåt heller, men ganske rolig. Hva har han gjort med meg? 

"La meg gjøre det godt igjen!" sier han og legger fingrene mellom bena mine. I det han når mitt ømme punkt, rykker det til i kroppen min. Han begynner å bevege fingrene i en rolig sirkelbevegelse.

Jeg blir anspent og klarer ikke å holde meg. Et lavt stønn slipper løs. Han fortsetter, og jo lengre han holder på, desto større blir den varme, deilige følelsen. Til slutt blir den overveldende og det er som om jeg glemmer alt i et par sekunder. En fantastisk følelse brer seg fra mellom bena mine til hele kroppen. Jeg glemmer å tenke, med lukkede øyne lar jeg bare følelsene ta overhånd.

Så kommer jeg til meg selv igjen, men den varme, rolige følelsen sitter igjen i kroppen.

"Fy faen Ine, du er nydelig," sier han rolig. Jeg hadde nesten glemt at han var i rommet, så i det jeg skjønner hva han nettopp har fått kroppen min til å gjøre rødmer jeg.

"Slapp av, jeg har sett dette før," smiler han.

"Kan du slippe meg løs nå?"

"Eeehm, dessverre. Jeg er ikke den eneste her, så jeg kan ikke bestemme noe alene."

Han snur seg og går ut naken. Jeg legger hodet bakover og hører bare døra som går igjen og klikket av at han låser den.

Ine og badboyenWhere stories live. Discover now