Jeg, Joakim, mamma og pappa sitter i bilen på vei hjem. Joakim fikk komme på besøk samme kvelden, selv om klokken allerede var åtte.
"Så, dere har blitt gode venner?" spør pappa og ser på oss via frontspeilet i bilen.
Vi smiler til hverandre i baksetet.
"Ja, Ine er veldig grei," svarer Joakim høflig, før han hvisker i øret mitt: "Ine er fantastisk."
"Ja, det er jo hyggelig når man får seg nye venner, men pass på at det ikke går altfor fort i svingene!" sier mamma og ser på oss. I ett sekund ekstra stirrer hun på meg, som en advarsel.
"La ungdommene holde på! Man er i den alderen kun en brøkdel av livet," ler pappa. "Og nå for tiden er det jo kult å si 'jollo', det betyr noe med at man må gjøre ting mens man fortsatt kan, eller noe i den duren. Eller hva Ine?"
"Ja, yolo står for you only live once," ler jeg. Selv om pappa prøver så godt han kan å fortsatt være ung, får han det ikke helt til.
***
Pappa parkerer bilen foran det hvite mellomstore huset vårt. Hagen er stelt nøye, takket være mamma. Pappa skjønner ikke helt greia med å bruke masse tid på pirkearbeid som uansett ikke er nødvendig, så han tar seg av de nødvendige tingene, som å fyre i peisen, skifte lyspærer og henge opp hyller.
"Så koselig hus dere har!" sier Joakim høflig.
"Åååå, takk! Vi - eller jeg, har brukt mye tid på det!" svarer mamma. Jeg merker at hun liker Joakim bedre for hvert minutt.
Når vi kommer inn, spør mamma med en gang om Joakim vil ha te eller noe annet å drikke. Før han rekker å svare, sier jeg nei takk og trekker ham med meg til andre etasje.
Soverommet mitt er ikke kjempestort, men ikke lite heller. Jeg, eller mamma blir det vel, har innredet det i lyse farger. Jeg bryr meg ikke så veldig mye om interiør selv, men det er jo alltid koselig å ha det fint. Det er et vindu i rommet, som er vendt mot boligfeltet. Under vinduet har jeg pulten min, og på andre siden av rommet, en enkeltseng og et klesskap. I tillegg er det jo småting her og der, som bilder på vinduskarmen. Og på gulvet, masse klær. Det ser ikke ut. Heldigvis husker jeg det rett før jeg trekker med meg Joakim inn.
"Vent utenfor i ett minutt," sier jeg raskt, går inn døra og begynner med å flytte klærne inn i klesskapet. Det er ikke plass til alt når jeg ikke bretter klærne, så noe må under senga. Typisk meg. Men, det funker jo, og etter ett minutt, ser rommet ganske greit ut.
"Kom inn!"
Joakim åpner døra og ser seg litt rundt.
"Så du bryr deg om interiør?" spør han.
"Tjaaa ... Litt? Eller, nei, ikke egentlig. Det er mamma som fikser det meste av interiøret her i huset!" svarer jeg ærlig og smiler.
"Tenkte meg det!" sier Joakim. "Jeg bryr meg heller ikke om sånt! Vet du hva jeg bryr meg om?"
Jeg trekker på skuldrene, men når jeg ser blikket hans, skjønner jeg det før han sier det.
"Deg!"
Joakim trekker meg mot seg og kysser meg. Jeg legger armene mine rundt ham, men de får ikke bli der lenge, for Joakim dytter meg mot sengen min. Når jeg ligger på rygg, setter han seg over meg og holder hendene mine fast.
"I dag er det din tur å bli behandlet som en prinsesse!" hvisker han i øret mitt før han kysser meg på halsen.
Det er deilig. Kyssene hans flytter seg høyere opp. Forsiktig biter han meg i øreflippen, noe som gir meg gåsehud. Pusten min blir betydelig tyngre. Han fortsetter kyssene nedover halsen min. Når han kommer til t-skjortekanten, avbryter han kyssene og ser meg i øynene. Blikkontakt med ham gjør meg helt ør i kroppen! Så utrolig heldig jeg er!
Joakim trekker av meg t-skjorten og deretter bh-en og trusa.
"Du er nydelig," hvisker han.
Med han føler jeg meg fin og selvsikker, en følelse jeg ikke har følt så altfor ofte. Selv om jeg er naken med en eldre gutt, føler jeg meg hundre prosent trygg.
Joakim kysser meg mens han kjærtegner andre deler av kroppen min med lette stryk. Jeg slipper et stønn uten selv å merke det. Han får meg til å bli kåt. Kåt. Det er fortsatt uvant å bruke det ordet.
Han kysser meg nedover magen, til han kommer frem til underlivet mitt. Der sirkler han rundt målet, åpenbart for å hisse meg opp. Og det funker.
Da han endelig lar tunga sveipe over punktet mitt, stønner jeg høyt.
"Hysj! Husk at vi ikke er alene i huset!" hvisker Joakim.
Det hadde jeg glemt. Mamma og pappa. For sikkerhetsskyld hopper jeg opp av sengen og låser døren.
Jeg legger meg på rygg igjen og sprer beina for Joakim.
"Du er klar ser jeg!" ler Joakim.
Han slikker meg der nede. Treffer akkurat de riktige punktene som får meg til å krumme ryggen i nytelse.
"Liker du det?" spør han smilende.
"Jah ... " svarer jeg lavt, sånn at han akkurat hører det. "Bare fortsett!"
Han gjør sirkelbevegelser med tungen. Plutselig kjenner jeg at han stikker et par fingre inn. Nytelsen blir enda større og jeg klarer ikke å holde stønnene tilbake.
Han merker hvor godt jeg liker det, så han setter opp tempoet. Det er umulig å holde igjen, orgasmen brer seg gjennom kroppen min. Hver eneste del av meg slapper av i nytelse. Ett øyeblikk glemmer jeg alt annet rundt meg og bare føler.
Etter en kort stund er jeg meg selv igjen, men den herlige, varme følelsen fyller hele kroppen min.
"Takk," hvisker jeg til Joakim.
"Det er en glede å få deg til å føle deg bra," svarer han og kysser meg ømt.
***
Etter hvert som klokken går, er det på tide for Joakim å dra hjemover til moren sin. Det er jeg ikke glad for akkurat, men vi har fått snakket om mye rart i løpet av kvelden. Vi blir bedre kjent hele tiden, og det jeg føler for ham føles mye sterkere enn bare en liten forelskelse.
VOUS LISEZ
Ine og badboyen
Roman pour AdolescentsIne er en vanlig 17 år gammel jente, men livet hennes blir snudd på hodet en kald sommerkveld når hun blir overfalt. OBS! Denne historien kan være veldig seksuell og voldelig. Husk å lese alt med en klype salt! - HISTORIEN ER FULLFØRT! TAKK FOR ALL...