Oliver tramper mot meg, tar tak i håret mitt og trekker meg med seg. Det svir i hodebunnen og jeg slipper et lite pip.
"Hold kjeft, tøs!" roper han med sin dype, barske stemme.
Vi går, mer eller mindre frivillig, ned til stua i første etasje. Oliver forteller Joakim og Anton hva jeg gjorde. De sender hverandre et blikk, og jeg ser at de skjønner hverandre, selv uten å snakke. Jeg skulle aldri gått for å se hva det var i det andre rommet. Er det mulig å bli så dum?!
Oliver dytter meg hardt ned på den svarte skinnsofaen. Anton kommer og river av meg det lille jeg har av klær, sånn at jeg ligger helt naken, igjen. Han kysser meg hardt, mens de to andre begynner å kle av seg. Å nei ... En om gangen er nok! Jeg prøver å snu vekk hodet fra munnen til Anton, men det fører bare til at han tar tak i hodet mitt med begge hendene og holder det på plass.
"Anton, vi bytter rom!" sier Joakim lavt og plutselig blir jeg løftet opp og bært opp til et rom i andre etasje.
Jeg får bind foran øynene. Sterke hender tar tak i meg, legger meg på en benk og spenner meg fast. Bena og armene er spredt. Jeg kjenner at noe svært presses inn i fitta mi, selv om jeg ikke er våt der nede. Det må være Oliver. Han har helt klart den største pikken av guttene.
"Au!" roper jeg ut.
"Hold kjeft!" får jeg raskt høre og får en penis presset dypt i munnen.
Plutselig kjenner jeg et sviende slag på puppene. Mens peniser går inn og ut av munnen og fitta mi, treffer sviende piskeslag den bare huden min. Jeg prøver å vrikke meg løs, men det er umulig.
"Ahhh ... Så trang og deilig du er," stønner Oliver. Altfor trang, synes jeg, han er så stor. Han presser seg helt til bunns gang på gang.
"Hva med alle tre på en gang?" ler Anton og så trekker han seg ut av munnen min. Endelig får jeg puste, men fortsatt ikke se på grunn av bindet foran øynene.
"Ja! Det har vi ikke prøvd ut før. Og dette er kanskje den hotteste baben vi har hatt, det passer perfekt!" svarer Oliver entusiastisk.
"Nei! Herregud, dere kan ikke fortsette sånn! Bare vent til politiet finner ut av dette!" roper jeg.
"Politiet? Tror du at de finner deg her?" hører jeg at Anton sier.
"Ja, foreldrene mine har sikkert kontaktet dem allerede!"
Guttene ler. Som om jeg er en idiot som ikke skjønner noe.
De begynner å løsne meg fra stroppene, sakte men sikkert. Å nei ... Tre på en gang! Betyr det at jeg skal få noe i rumpa også? Jeg har hørt at det er veldig vondt ... !
Etter at de har sluppet meg løs, tar de av bindet fra øynene mine. De trekker meg hardhendt mot en ganske vanlig benk, dekket av svart skinn. Oliver legger seg på benken og trekker meg etter seg. Da jeg ligger på ham, setter han kuken sin mot rumpehullet mitt.
"Nei, det der går ikke!" sier jeg.
Da han ikke flytter på noe, prøver jeg å vri meg unna. Han tar hardt tak i overarmene mine og holder meg stille.
"Bare prøv deg! Hvis du tror du får bestemme noe som helst, tar du feil!" hvisker han ekkelt i øret mitt.
Med det samme kommer Anton over meg og stikker kuken sin i meg. Han lar den være der og klår på puppene mine. Sakte begynner Oliver å presse seg inn i rumpehullet mitt. Det gjør vondere for hver millimeter. Han er den største i tillegg. Jeg må virkelig konsentrere meg for å klare å ikke rope ut i smerte.
Når han er helt inne samtidig med Anton, føles det ut som jeg er overfylt. Som om jeg kan sprenge. Mennesker er ikke ment til å ha to store, harde ting i seg.
Oliver og Anton bytter på å være inne i meg. Etter hvert legger Anton også fingrene sine mot mitt ømme punkt der nede og begynner å massere i sirkelbevegelser mens Oliver har et hardt grep om overarmene mine.
Jeg vil ikke, men jeg kjenner at kroppen min liker det. For hvert støt tas jeg nærmere og nærmere orgasmen.
Oliver tak i puppene mine og leker med med niplene. Det føles ut som om det går strøm fra niplene til underlivet, noe som bare blir deiligere for hvert sekund.
"Hvor faen ble det av Joakim?" spør Anton plutselig.
Jeg løfter hodet og ser rundt meg. Joakim har gått ut.
"La han gjøre det han vil, det betyr bare at jeg får knulle mer," sier Oliver mens han stønner gjennom sammenbitte tenner.
Oliver POV
Jævla hore. Jævla, deilige hore. Jeg presser kuken min inn og ut av henne. Hun er varm og trang, helt perfekt for meg. Jeg har vært på kanten de siste ti minuttene, men jeg holder igjen. Jeg må holde ut så lenge som mulig, så dette ikke er over så fort. Jeg kunne kommet for lenge siden, men jeg har lært å styre sinnet mitt.
Jeg elsker å ha kontroll. Knyttnevene mine strammer rundt overarmene hennes så hun ikke klarer å røre på seg. Det eneste som får henne til å humpe, er de dype støtene til meg og Anton.
Jeg ser at Ine også elsker det. Hun tror hun klarer å skjule det, men måten hun lukker øynene på og biter seg i leppa avslører henne. Hun elsker meg og den svære kuken min så jævlig mye.
Jeg setter opp farten, og jeg ser hun reagerer med en gang. Hun spenner hele kroppen, og etter noen sekunder kommer orgasmen. Hun strammer rundt kuken min og slipper endelig et stønn. Det er nok til at jeg ikke klarer mer, jeg slipper løs alt jeg har og hjernen stopper. Dette er det beste jeg vet. Det er dette jeg lever for. Deilige jenter som holder rundt kuken min mens jeg spruter inni dem.
Ine skjelver av nytelse. Anton har også kommet, og han trekker seg ut. Det samme gjør jeg og jeg spenner henne fast igjen. Så hun får angre på at hun sniker seg rundt i mitt hus. Hun ligger der og skjelver litt, de fine puppene struttende og fitta på utstilling. Sæden begynner å renne ut.
YOU ARE READING
Ine og badboyen
Teen FictionIne er en vanlig 17 år gammel jente, men livet hennes blir snudd på hodet en kald sommerkveld når hun blir overfalt. OBS! Denne historien kan være veldig seksuell og voldelig. Husk å lese alt med en klype salt! - HISTORIEN ER FULLFØRT! TAKK FOR ALL...