⚜13⚜

69 8 3
                                    

-Didem ve Suzan hemşire bakın beni oyalıyorsunuz, lütfen..

-Hocam ya başına bir olay geldiyse..

Suzan başıyla onayladı...

-Hocam bende katıyorum arkadaşa..

-Başına bir olay gelseydi burası küçük yer anında duyardık merak etmeyin.

İnşallah ortadan kaybolmasının mantıklı bir açıklaması vardır, yada üslerinden habersiz meslek aksatma sorumluluğunu müfettişlere anlatır artık. Çıkıp gelirse arkadaşınıza iletirsiniz.

İki kadın Başhekim'in karşısında donup kaldı. Bildikleri tek şey vardı, Başhekim'in bu olay karşısındaki tavrı hiç normal değildi.
...

İnsan gerçekten aşık olur mu? Hiç tanımadığın bir insan, kalbini bu kadar hızlı attırır mı?

Bir anda bir kız çıkıp gelir de bir insanın hayatını bu kadar alt üst edebilir mi ?

Kerim düşmek üzere olan Züleyhayı kucaklayıp merdivenleri çıkarken bunları düşünüyor ve burnuna dolan koku ile kendinden geçmemeye çabalıyordu. 

Züleyha'yı konaktaki herkesin gözü önünde kucaklayıp misafir odasına yatırdıktan sonra istemeye istemeye odadan çıktı. Tek eli hala kapı kolundayken, yukarı kattan gözüken konağın büyük kapısına baktı. 

Kerim'in bu kapıdan girerken bambaşka planları vardı, halasının ve abisinin aşırı ısrarı üzerine Askeriyeden 15 günlük izin almıştı  ve aşık olduğu mesleğine kesinlikle geri dönecekti.

Bu konak yüzüne çarpılan günahları idi, hayatı boyunca yaşadığı tüm pişmanlıkları. 

Baştan sona kaçmak istediği kendine olan saygısını yerle bir eden ne varsa, kanlı canlı doğup büyüdüğü konağın kılığına girmiş gibiydi. 

Züleyha'nın kaldığı odanın önünde  bunları sorguluyordu Kerim. Ve Züleyha ile kader arkadaşı olduklarını haykırıyordu yüreği.

Bildiği tek gerçek vardı oda Züleyha'yı ailesi ile kaldığı bu saçma sapan durumdan kurtaracaktı. Ve  abisini bulmak üzere yine çıkıp gitmişti konaktan.

Devran ağa evi arayıp kapının önündeki adamlarından olup bitenin haberini alıyordu. 

"Gözünüz kızın üzerinde olsun onu hiç bir yere salmayın konaktan çıkmayacak" emri adamlar tarafından çok yanlış anlaşılınca olanlar oldu. 

Gencerler konağı daha önce görmediği sahneleri yaşadı...

....

Züleyha boynundaki ağrı ile yavaşça gözlerini açması ile elini boyuna götürmesi bir olmuştu.

Boynunun altındaki iki yastığı fark edince, böyle uyuyakalmayı nasıl başardım diye kendi kendine kızıyordu.

Yavaşça doğruldu, nerede olduğunu anladığı an, hafızası yüklenmeye başladı.

En son olanları hatırladı, avluyu, Kerim ile olan konuşmaları. Fırlar gibi kalktı yataktan, etrafına bakındı ve sıkıntılı bir nefes verdi. 

Hala Gencerler konağındaydı. 

Yataktan kalkar kalkmaz karnına saplanan ağrı ile kendini misafir lavabosuna attı.

Elini yüzünü yıkadı. aynada kendine baktığında  yüzü inanılmaz solgun gözüküyordu. Beyaz teni morarmış göz altlarını daha ortaya çıkarıyor gibiydi.

Bir kaç kere daha yüzünü yıkayınca ne kadar zamandır baygın yattığını anlamak istedi ve pencereden baktığında günün henüz ağırmadığını gördü. 

Sevda Ayaklarını KanatırHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin