4. Bölüm

330 31 28
                                    

Elimde ki telefonla 2 gündür konuştuğum Acar'la olan mesajlarıma bakıp yürürken karşımdan gelen Acar'ı fark ettim bir an da.

Yine Hayat ile birlikte el ele okula giriyorlardı her sabah olduğu gibi. Yanımdan geçip giderken beni yine fark etmedi.

Oysa ben o uzağımdayken bile o'nu hissedebiliyordum.

Arkalarından uzun uzun bakarken telefonumun elimden çekilmesiyle daldığım düşlerimden çıktım.

"Ohaa inanmıyorum." Esma'nın ekranda gördükleriyle kaçsam mı yoksa onunla yüzleşsem mi bilemedim.

Acar'la konuşmamı görmüştü bence ben kaçmalıyım.

"Nasıl saklarsın benden ya?" dediği an da birkaç adım geri gitmeye başlamıştım bile.

"Söylemeye vakit olmadı Esmoş'um."

"Kaçma Devin gel buraya. Bana her şeyi anlatıcaksın."

Arkama bile bakmadan kantine doğru koşturup bizimkileri ararken Esma'nın da peşimden koşarak geldiğini biliyordum.

Kantine girdiğimde gözüme ilk çarpan Acar olmuşken, hemen sonra onların tam bir masa önünde oturan Burak ve Onur'u görmemle koşar adımlarla yanlarına adeta uçtum diyebiliriz.

"Görende ayı kovalıyor sanacak. Ne oluyor kızım." Burak'ın söylediklerine göz devirip kantinin girişini kontrol ettim.

"Daha kötüsü kovalıyor Burakaşkım."

"Kim?" Onur'un sorusuyla birkaç saniye ona baktım fakat o an kantine adım atan Esma'yı görmemle sorusuna cevap vermeden kimden kaçtığımı anlamış oldular.

"Yemin ederim isteyerek olmadı hakime hanım." Ellerimi bir suçluymuşum gibi havaya kaldırdığımda hep beraber kahkalara boğulduk.

"Burak, Onur hadi siz bize birer tane kahve alında gelin."

Onların masadan kalkmasıyla Esma sorgusuna başlamış oldu.

******

0554*******= Seeeelaaam

0554*******= Bugün neşem yerinde

0554*******= Tek sorun sensin

0554*******= Çünkü hâla yanımda değilsin...

Yıldızları izlesek mi beraber? ~Texting~ (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin