10. Bölüm

287 29 29
                                    

0554*******: Engel'i kaldırdım

0554*******: Baya erken oldu dimi gsfajaklm

0554*******: Cevap yok mu?

Acar: Engel'i kaldırman beni sevindirmedi.

0554*******: Hiç mi?

Acar: Hiç.

0554*******: Ne zaman bunu yapmayı bırakacaksın?

Acar: Neyi?

0554*******: Kalbimi kırmayı.

Görüldü

Yaptığım felsefe ödevlerini onlara vermek için sınıflarına girdiğimde üçünün oturmuş kahkaha attıklarını gördüm.

Kırgın bakışlarımı saklama gereği bile duymadan ödevleri güzelce değilde baya bildiğiniz öküz gibi tam ortalarına attım.

"Ödevleriniz."

Başka bir şey demeden çıkacakken hepsinin şaşkın bakışlarıyla beni izlediklerini biliyordum. Biri beni kolumdan tutup durdurunca ona baktım.

"Ne var Burak?"

"Ne oldu kızım sana? Bir günde mutasyon falan mı geçirdin?"

"Moralim bozuk sonra konuşuruz." Yine gitmek için bir hamlede bulunduğumda bu sefer onun sesini duydum.

"Teşekkür ederiz."

Buruk bir gülümsemeyle yüzlerine baktım.

"Teşekkür mü edersiniz?" Dediğim şeyi saçma bularak ve daha da fazla uzatmak istemeyerek bir şey demelerine fırsat vermeden sınıflarından ayrıldım.

Kendi sınıfıma geldiğimde Esmoş'umun yanına oturup dudaklarımı büzdüm. "Çikolata yiyelim mi?"

"Olur Devin'im."

Kantine inmeden önce yine Acar'a mesaj atmaya karar verdim.

0554*******: Her ne kadar sen beni sevmesen de

0554*******: Ben seni seviyorum

0554*******: Çünkü elimde olan bir şey yok

0554*******: Annem hep bana derdi ki 'kalbin kimi gördüğünde hızlanıyorsa, o'na aittir'

0554*******: Benim kalbim seni gördüğünde hızlanıyor

0554*******: Ama

0554*******: Sana ait değil

0554*******: Çünkü sen bunu istemiyorsun...

Yıldızları izlesek mi beraber? ~Texting~ (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin