Bir süre hiç cevap vermeden öylece yazdıklarıma baktı.
Korkuyordum. Çok çok fazla korkuyordum belki ama sevgim korkumdan ağır basıyordu.
Belki beni bulabilirdi bu gece, tanıyabilirdi. Ama ne olursa olsun ben bu gece o'nu yalnız bırakmayacaktım.
"Kapüşon'la yüzünü kapatırken yıldızları izleyemezsin ki." Dudağımın kenarıyla hafifçe gülümsedim.
"Eğer yüzüme bakmayacağına söz verirsen bende kapüşon'umu çıkarıp yıldızları izleyebilirim hem bu kabul ettiğin anlamına mı geliyor?." Yazdım deftere.
Okuduktan hemen sonra hafifçe gülümsediğini hissettim.
"Söz veriyorum o halde." Gülüşüm büyürken beraber çıktık pastaneden. Hava kararmıştı.
1-2 saat içerisinde çok daha güzel olurdu gece.
Gece... Ne kutsal bir kelime öyle.
En çok geceleri sever insan. Yıldızları izlemeyi, her şeyi bir an için unutup gökyüzünde hayal kurmayı sever.
Ben bu gece, geceyi daha da sevmeye başladım.
Çünkü gece artık çok daha anlamlıydı benim için. Yıldızlar ise gecede ki evim.
Evimizdi bu gece bizim.
Nereye doğru gittiğimi görmeden yolda, yanında ilerlerken ağaca çarpacağımı hiç fark etmemiştim.
"Dikkat et." diyerek beni kolumdan tutup kendine çektiğinde son an da kurtulmuştum ağaca çarpmaktan.
Ama o beni çekerken kapüşon'um açılmıştı. Hızla gözlerimi kapadım heyecan ve korkuyla.
Beni gördü mü?
Bilmiyordum. Bakamıyordum o'na.
Gözlerimi yavaş yavaş aralayıp o'na baktığımda gözlerini kapatmıştı.
Bana söz verdiği gibi bakmamıştı yüzüme. Benim için gözlerini kapatmıştı.
Benim için...
Bana söz verdi diye.
O an fark ettim. Yüzümde istemsizce bir gülümseme belirdi. Engel olamadım kendime ve o an ki cesaretimle yanağına bir öpücük kondurup hızla kapattım kapüşon'umu.
"Teşekkür ederim." Yazmamıştım. Ben o'nunla konuşmuştum. Be gece ilk defa duymuştu sesimi.
"Ne için?" diye sorduğunda gözlerini açtığını anladım. Bu arada yeniden yürümeye de başlamıştık.
"Sözünü tuttuğun için."
"Yazmıyorsun?"
"Artık yazmayacağım. Konuşacağım." Gülümsüyordu biliyorum.
"Teşekkür ederim." O da aynı şekilde bana teşekkür edince anlam veremeyip durdum.
"Ne için?" diye sordum ben de o'nun gibi.
"Bu gece... yanımda olduğun için. Beraber yıldızları izleyebileceğimiz için."
Aman Allah'ım galiba ölüyoruuum. Neden bilmiyorum ama çok tatlılaaar
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yıldızları izlesek mi beraber? ~Texting~ (TAMAMLANDI)
Historia Corta0554*******=Geceleri ay'ı ve yıldızları gündüzleri güneş'i ve seni izlemek çok hoş. Acar=Anlamadım? 0554*******=Sen diyorum herşeyim olur musun? Acar=Kimsin? 0554*******=sana çok yakın ama bi' o kadar uzak bir anonim...