Öğlene doğru gözlerimi araladığımda bugün Acar'la buluşuyor olduğum aklıma geldi ve hızla kalktım yataktan.
Pazar gününü beraber geçirmeye karar vermiştik fakat ne yazık ki ben öğlene kadar uyumuşum.
Telefonumun ekranında gördüğüm mesaj bildirimleriyle whatsapp'a girdim.
Gece'm: Günaydın sevgilim :)
Gece'm: Saat kaçta buluşuyoruz?
Gece'm: Hem sen uyandın mı ya? (10:36)
Gece'm: Hâla uyanamadın mı Devin?
Gece'm: Tabii gece geç yattın. Normaldir. (11:29)
Gece'm: Öğlen oldu be sevgilim. Bak eve geleceğim şimdi. (13:04)
Son mesajını yaklaşık yarım saat önce atmıştı. Umarım şu an eve gelmemiştir.
Annemlerin senden haberi yooook!
Üzerime hemen acele ile siyah pilili mini bir etek ile beyaz büstiyer giyindim. 5 cm'lik topuklu ayakkabılarımı da giyinip hızlıca hafif bir makyaj yapıp acele ile attım kendimi odamdan.
Ay'ım: Sakın geleyim deme sevgilim. Ben uyandım. Hazırım ve geliyorum.
Görüldü
Acar bir cevap vermezken kendimi salonda buldum.
YOK ARTIK!
OLAMAZ YA!
ACAR SENİN NE İŞİN VAR BURADA!?
Babamın bakışları ve annemin bakışları gayet normaldi. Acaba Acar onlara ne söyledi?
"Anne? Baba? Acar!"
"Kızım?"
"Anne?"
"Kızım?"
"Baba?"
"Sevgilim?"
"Hı?"
Bu nasıl döngü lan!
"Kızım aşk olsun sen niye söylemiyorsun bir sevgili yaptığını. Gayet de efendi bir çocukmuş."
"Fırsat olmadı annecim." diyerek Acar'ın yanına geçtim ve oturduğu yerden o'nu kaldırdım.
"Neysee biz artık gidelim. Siz sonra uzun uzun tanışırsınız." dedim yüzümde ki anormal sırıtışla.
"Tanıştık zaten biz uzun uzun sen uyurken."
"Aşk olsun baba."
"Tamam tamam."
"Hadi Acar ya daha ne duruyorsun?" Kolundan çekiştirerek kapıya getirdim.
Evden çıktığımız an Acar'ın çarpık gülüşü ve benim ne diyeceğimi bilemeyen surat ifadem aralarında bir savaş açmıştı sanki.
"Eh artık rahat takılabiliriz."
"Sen delirdin mi ya?"
"Evet."
"Hı?"
"Seni severken delirdim."
An itibariyle karar verdim. Final bölümü daha uzun olucak. Yani umarım.
Normalde bölümlerim 150-300 kelime arası olurken finalde belki 700'e kadar uzatabilirim. Hem final 40 ve 41. Bölümde olucak. Yani 2 part halinde gibi bir şey.
Umarım güzel olur.
Bu arada bir texting kurgusu gibi bir şey daha var elimde. Finalden sonra onu da yazıp atacağım. Umarım onu da beğenirsiniz :)
Hepinize bugüne kadar okuduğunuz için teşekkür ederim. İyi ki varsınız❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yıldızları izlesek mi beraber? ~Texting~ (TAMAMLANDI)
Short Story0554*******=Geceleri ay'ı ve yıldızları gündüzleri güneş'i ve seni izlemek çok hoş. Acar=Anlamadım? 0554*******=Sen diyorum herşeyim olur musun? Acar=Kimsin? 0554*******=sana çok yakın ama bi' o kadar uzak bir anonim...