30. Bölüm

187 24 12
                                    

Dün gece bütün gün Acar'la yıldızları izledik. Sevgiliyken yaptık bunu.

Hayalimde ki gibi.

Ben ilk kez bir hayalimin adım adım gerçeğe dönüşmesine tanık oldum. İlk kez bir imkansızın gerçek olabileceğini gördüm.

Bana bunu Acar gösterdi.

Şimdi eskiden Hayat'la el ele girdiği okula benimle beraber el ele giriyordu.

O'nun da hayatı değişmişti, benimde. Gülüyordum okuldan içeriye girerken. Ve gülüyordu okuldan içeriye girerken.

İlk dersimin boş olmasını fırsat bilerek kızlarla kantinde oturacaktık. Tabii ki de Onur ve Esma'yı çekiştirecektik.

Ha bir de sevgili olduğumuzu söyleyecektim.

Devin: Hiloşum da yanındaysa hemen onu da al kantine gel.

Devin: Size anlatacaklarım var.

Devin: Tabii senin de öyle.

Crazy Girl: Hemen geliyoruz.

Telefonumun ekranını gülümseyerek kapatıp Acar'a döndüm.

Beni kantine kadar bırakmıştı. Biliyorum herkes için çok basit bir şey ama benim için çok özeldi. Çok çok özel.

"Hadi sen dersine geç kalma. Hem kızlar gelmeden gitsen iyi olur." dedim elini tutmayı bırakıp.

Sanırım bana inat olsun diye elimi yeniden tuttu. "Seni seviyorum." dedi ve sonra yanağıma ufak bir öpücük bırakıp kantinden ayrıldı.

Bense öylece donakaldım işte.

Sanırım bu aşktı.

Ben zamanı tam o an da durdurmuştum. Ve bu aşktı.

Acar ve Benim için yazılmış olan...

Yıldızları izlesek mi beraber? ~Texting~ (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin