24. Bölüm

238 25 17
                                    

"Ne oluyor orada?" Acar'ın bana aşık olduğunu söylemesinden sadece birkaç saniye sonra Burak'ın sesini duydum.

Sinirli yüz hattı beni gördüğünde yumuşarken Acar'ın yüzüne öfkeyle baktığını gördüm.

Öfkeyle Acar'ın üzerine doğru yürürken kendimi o'nun önüne attım.

"Burak." diye fısıldadım hıçkırıklarımın arasından. "Yapma nolursun."

"Devin'im. Sen iyi misin?"

"İyiyim. Sadece götür beni buradan." diyerek o'nun geldiği taksiye yönelirken Acar'a hiç bakmıyordum.

Biliyordum şu an ikisi de öfkeyle konuşuyorlardı. İkisi de farklı şeylerin derdini çekiyordu.

Sadece 2-3 dakika sonra Burak'ın yanıma oturmasıyla araba çalıştı. Ve o an her zaman buluştuğumuz parka gittiğimizi anladım.

"Gideceğini söyledi." Aniden şaşkın yüz ifademle o'na baktım.

"Acar mı gidecekmiş?"

"Senin gideceğini söyledi." dediğinde yüzümü suçlulukla yere eğdim.

"E-evet gidecektim ama vazgeçtim."

"Devin. Neden bize söylemedin?" diye sordu o'na bakmamı sağlarken.

"Ben... Ne yapacağımı bilemedim."

Sonrasında konuyu hemen kapattı. Sanki bu an hiç yaşanmamış gibi beni güldürmeye çalıştı. Burak'tı işte o. Her daim neşesi eksik olmayan Burak.

Ve emindim ki bugünden sonra artık hiçbir şey eskisi gibi olmayacaktı.

Hayat beni çok farklı yollara sürüklemiş, beni acı bir aşkın ortasına atıp yanmamı sağlamıştı.

Eskiden hayatıma sıçayım diyerek dalga geçtiğim hayat, benim ağzıma sıçmıştı.

İşte tam da bu yüzden hiçbir şey eskisi gibi olmayacaktı.

Ben Devin Güneş.

Deniz gözlü kız.

Bundan sonra ki hayatımda sadece mutlu olacağıma dair kendime söz veriyorum.

Bundan sonra ki hayatımda Acar'ı sevmemek için elimden gelen her şeyi deneyeceğime söz veriyorum.

Ben Acar'dan vazgeçmiyorum.

Ben kendimden vazgeçiyorum.

Yıldızları izlesek mi beraber? ~Texting~ (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin