"Sence de bu gece her şey olduğundan daha da sessiz değil mi?"
Geldiğimiz sahilde çimenlerin bulunduğu kısımda uzanmış, yıldızları izleyen Acar'a bakamıyordum. Yüzümü görmesin diye.
Kapüşon'umu açmıştım ve bende yıldızları izliyordum. Söz verdiği gibi 1 saattir hiç bakmadı yüzüme.
Biliyorum bakmayacaktı da.
"Sessiz." diye mırıldandım belli belirsiz. "Sanki içimizde ki savaşı biliyor da bize biraz huzur vermek için susuyormuş gibi."
"Ne zaman göstereceksin bana kendini?"
"Nereden çıktı şimdi bu?" Sesimin biraz da olsa titremesine engel olamamıştım o an.
"Artık bir sevgilim yok. Kim bilir, belki de bize bi şans verebilirim." Kalbimin nasıl hızlandığını size anlatamam.
Bir şey diyemedim. Öylece susup yıldızlara baktım. Kalbimin sakinleşmesini bekledim bi süre.
"Hayat hâla beraber olduğunuzu düşünüyor."
"Yarın'a kadar öyle bilsin."
Derin bir nefes aldım endişeyle. "Acar?"
"Efendim?"
"Ben sana kendimi gösteremem." Gerçekleri dile getirmek o kadar zordu ki benim için.
"Sebep?"
"Ben o kadar cesaretli değilim."
Sol tarafımda bir kıpırdanma hissettiğimde bir an bana bakacak diye çok korktum.
Ama öyle olmadı.
Acar kolunu başımın altına koydu. "Sen bu gece benimle yıldızları seyrederken çok cesursun ama."
"Aynı şey değil."
"Peki." diye kabullendi en sonunda. "Öyleyse sana isimle seslenebilmem için bana bir isim söyle."
"Deniz diyebilirsin bana. Gözlerimi denize benzetirim ben hep."
O an bir şey fark ettim.
Ben Devin Güneş. Deniz gözlü kız.
Ve ben Devin Güneş...
Her gün Acar'la göz göze gelen kız.
@xdevin_gnss: Gün batarken, gece'ye kavuşurken...
539 beğeni
72 yorum@burakay: İnanmayın arkadaşlar bunların hepsi filtre. Yoksa bu kadar güzel değil.
@xdevin_gnss: İfşalamasana oğlum sgdjkflaxdf
@essmagl: Premses gibisin mavişim💙
@xdevin_gnss: Premses kankama çekmişsem demek 💙
@korkmaz.hilal: "Sıkılırsan güneşten, gece oluruz erkenden."💫
@xdevin_gnss: Yiaa sana kalbimi bıraktımm❤
@onur_sl: No filtre. Yes güzellik
@xdevin_gnss: Tabii ki de🌟
@pandomim: Bugün de sana düşdük😍
@eneser: Ben sana aşık, sen gece'ye hayran.
@sihirlipanda: Sihir yapan pandaları görmek için sayfama göz atabilirsiniz.
@acarx_arl: Gece ve Deniz. Senle iki ortak noktam bunlar sanırım.
@xdevin_gnss: Sen benle konuşur muydun?
@acarx_arl: Benle senle hep konuşuyordum zaten.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yıldızları izlesek mi beraber? ~Texting~ (TAMAMLANDI)
Short Story0554*******=Geceleri ay'ı ve yıldızları gündüzleri güneş'i ve seni izlemek çok hoş. Acar=Anlamadım? 0554*******=Sen diyorum herşeyim olur musun? Acar=Kimsin? 0554*******=sana çok yakın ama bi' o kadar uzak bir anonim...