17. Bölüm

261 28 39
                                    

Aradan geçen iki günde baya değişmişti her şey.

Acar ve Hayat ayrılmıştı.

Tabii ki de asla bayram etmedim fsjgdklxaj

Onur ve Esma daha fazla beraber takılmaya başlamışlardı.

Burak hâla aşık olduğunu inkar ediyor, Hilal ise hâla o'nunla ilgilenmiyordu.

Ne inatçılar ama be.

Ben o günden sonra Acar'la göz göze gelmeye korkuyordum. Beni tanımasından çok korkuyordum.

Sınıflarına uğramıyor, kantine inmiyordum. Sağolsunlar kızlar bana alıp getiriyorlardı.

Anonim olarak da Acar'a yazmıyordum ama bugün yazmaya karar vermiştim.

Deniz: Selam. Nasılsın?

Acar çevrimiçi

Görüldü

Yazıyor...

Acar: İyiyim sen?

Deniz: Bende iyiyim ama çok sıkılıyorum.

Acar: Gelsene yanıma.

Deniz: ¿

Acar: Yani kapüşon giyinip kantine inebilirsin bence.

Acar: O gece ki gibi.

Deniz: Ama bugün yanıma kapüşon almadım ki.

Acar: Birini benim sınıfıma yolla. Sıramda ki kapüşon'u alıp sana getirsin.

Acar: Giy ve yanıma gel.

Görüldü

Acar'ın söylediğini Esma ve Hilal'e söylediğimde Esma, Onur'a mesaj atıp getirmesini istemişti.

Onur'un getirdiği Acar'ın kapüşon'unu üzerime giyinip şapkasını başıma geçirdim.

Bizimkilere de teşekkür ettikten sonra sınıftan ayrıldım.

Kapüşon'una kokusu sinmişti.

Kantine inip sadece bir an nerede oturduğunu görebilmek için yüzümü açtım. Neyse ki başka yöne bakıyordu ve beni görmedi.

Yanına gidip oturduğum zaman beni fark etti.

"Yakışmış." dedi ve büyük ihtimalle de şu an sırıtıyordu.

"Dalga mı geçiyorsun?"

"Gerçekten yakışmış."

Gülümseyip ellerimle oynamaya başlamıştım.

"Deniz?"

"Efendim?"

"Bana yardım eder misin?" O görmese de ben kapüşon'un altından kaşlarımı çatmıştım anlamayarak.

"Ne için?"

"Hayat'a oyun oynamam için." Neden böyle bir şey istediğine anlam veremesem de kabul edecektim.

"Ne yapacağım ki ben?"

"O'nun gözü önünde," dedi duraklayarak. "Bana aşık olan bir anonimi," diyerek devam etti.

"Öpsem."

"Ne?"

"O'nun bana yaptığını yapsam. Ve bana yardım eden kişi sen olsan?"

Acar benden o'nun beni öpmesine izin vermemi istiyordu. Hayat'a oyun oynamak için.

Belki de sadece o'nu kıskandırmak için.

Beni mi kullanacaktı?

Bu çok...

Kırıcı.




Yıldızları izlesek mi beraber? ~Texting~ (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin