› tattoo

3.1K 414 587
                                    

*Rica etsem bol bol yorum yapar mısınız? Şimdiden teşekkür ederim*

Sabaha kadar önceden yapmış olduğu yayınları izlemişti. 

V_singularity kişisi 05.06.2019 tarihinde canlı yayındaydı.

Yarı çıplak bir şekilde, sadece iç çamaşırı ile yatağında uzanıyor, parmakları arasında tuttuğu kadehi hafifçe sallıyor ve arkaplanda çalan şarkıya eşlik ediyordu V.

Kamera açısından uzaktı fakat yine maskesi vardı yüzünde. Kırmızı duvarının üstünde duran maskeler, hep aynıydı.

Uzandığı yataktan kalkıp, kamera önünde duran sandalyesine oturmuş ve başını geriye yaslayarak şarkıya eşlik etmeye devam etmişti.

"Evvel zaman içinde, uzak bir diyarda..küçük bir oğlan yaşarmış ve her gün içermiş."

Söylediği şarkının sözlerini dikkatlice dinlemeye başladı Jimin, sanki altında yatan bir şey varmış gibi.

"Arkadaşları ona "aptal" ve kardeşleri ona "gay" dermiş. Acısı bitene kadar tüm şişeleri içermiş.."

Parmakları arasında tuttuğu kadehi izliyor ve işaret parmağı ile hafifçe vurarak ritime eşlik ediyordu.

Jimin ise tüm olanları sessizce izliyordu.

"Viski onun arkadaşıydı, başka arkadaşı da yoktu.. Vicodin onun yardımcısı, onun tek ve gerçek aşkı."

V, şarkıyı söylemeyi durdurduğunda, ufak bir kahkaha attı ve bir hışımla kadehi duvara fırlattı.

Ani değişen ruh hallerini görüyordu, bir nevi onun kim olduğunu çözmek, neden bu halde olduğunu öğrenmek istiyordu.

Jimin bu videodan çıkıp, bir başka videoya girdiği zaman, gözüne çarpmıştı saat.

05:41

Bu saate kadar gözüne uyku girmemişti. Şimdi ise ağırlaşmaya başlayan göz kapaklarına karşı koyamadı, telefonunun ekranını kapatmadan gözlerini kapattı. Video hemen yanı başında oynamaya devam ederken, uyumaya çalışıyordu.

"Ah," dedi. "Her birinizin bunun için çıldırdığını biliyorum. Öyleyse şimdi yapmanız gereken tek şey düşlemek."

Güldüğünü duydu, gerçeklikle rüya arasında gidip geliyordu.

"Yatakta olduğunuzu düşünün, ellerinizin bağlı olduğunu. Çünkü biliyorsunuz, kımıldayan şeylerden hoşlanmam."

İç çekti.

"Islaklığı hisset." dedi. "Hissediyor musun?"

-

Hayatının en garip sabahına uyandı.

Öyle ki, gördüğü rüya sonrası, hissettiği ıslaklıkla gözlerini kırpıştırmış, kulağının dibinde ötmeye başlayan alarmını susturmuştu. Eğer şimdi yataktan kalkıp, duşa girmezse ilk derse yetişemeyecekti.

Yorganı üstünden atıp, soğuk zeminde ilerleyerek girmişti lavaboya. Sıcak su ile soğuk suyu açıp arasını bulana kadar, üstündekileri çıkartmış ve beklemeye başlamıştı.

Kendini birkaç saniye sonra ılık suyun altında bulduğunda, uykusuzluğun verdiği yorgunluk ile mücadele ediyordu.

Sonra birden, gördüğü rüyayı hatırladı.

under the mask  ༄ vminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin