Bir elim başımın altında, diğer elim ise karnımın üstünde duruyordu.
Baktıkça bambaşka şeyler düşündüğüm tavana karşı, şu anda daha farklı bir şey düşünüyordum. Saat kaçtı hiçbir fikrim yoktu ama hava kararalı, gece olalı çok olmuştu.
Öyle ki, camıma düşen yağmur tanelerinin seslerini bile duyuyordum. Banyodan yeni çıktığım için, saçlarım henüz ıslaktı.
Gözümün önünde tek bir şey, zihnimde düşlediğim tek bir kişi vardı.
"Öyleyse," demiştim. "Seni tanımama izin ver."
"Belki de ben senin tanımak isteyeceğin bir insan değilimdir Jimin."
Bunu söyledikten sonra, yavaşça yüzerek gölden çıkmıştı. Ben ise şaşkınlıkla ardında bakakalmıştım.
Sonrasında beni eve bırakmış, resimleri yollayacağını söylemişti. Ama başka tek kelime dahi etmemişti.
Şimdi ise, odamın tavanını izleyerek düşüncelerimle boğuşuyordum. Sonunda içim daraldığında, yataktan kalkmış, bir yandan Jeongguk'a mesaj atarak bilgisayarımı açmıştım.
Kime: Küçük serseri
Oyuna giriyorum.
Beş dakika içinde oyunda ol.
Görüldü (00:03)
Bilgisayarımı açıp, telefonumu da eğilerek şarja takmıştım. Garip bir durumun içerisindeydim ve tek yaptığım şey düşünmek oluyordu. Bu yüzden yapabileceğim en mantıklı şeyi yapıp, kafamı dağıtmayı tercih etmiştim.
Dakikalar içerisinde Jeongguk oyunda çevrimiçi olmuş, lobiye katılmıştı. Kısa bir süre sonra da oyuna başlamıştık.
Buradaydım, ama aslında burada değil gibi hissediyordum. Oyunu oynuyordum ama düşünerek oynamıyordum, bu yüzden takım arkadaşlarım tarafından defalarca kez uyarılmıştım. 45 dakikalık süren oyunun ardından zafer aldığımızda, iç çekmiş ve tekrardan başka bir oyuna girmek için lobiye giriş yapmıştım.
O sırada masanın üstünde ters şekilde duran telefonum titremişti.
Taehyung: *görüntü*
*görüntü*
*görüntü*
*görüntü*
Sabahki çektiği manzara fotoğraflarını atmıştı.
Jimin: Teşekkürler.
Görüldü (00:48)
Taehyung
Çevrimiçi.
Saniyeler boyunca çevrimiçi oluşunu izledim. Ama bana hiçbir şey yazmadı.
Jimin: Ne yapıyorsun?
Taehyung: Hazırlanıyorum.
Jimin: Ne için?
Görüldü (00:51)
Taehyung: Uyumak için.
Görüldü (00:55)
PUB uygulaması bildirimi.