Selamm~ Acaba diyorum Markhyuck yoğunluklu bölümler de ister misiniz? Ben biraz istediğimi fark ettim de*-*
Sınıfın içinden Haechan'ın heyecanlı sesi geliyordu, Jeno kocaman esneyip ayaklarını sürükleyerek sınıfa girip yerine oturdu. Oturur oturmaz Haechan onun omuzlarından tutup bedenini sarsmaya başlamıştı. "Ne olduğunu tahmin bile edemezsin!" diye şakıdı yerinde duramayarak.
Jeno yüzündeki acı çeken ifade ile sinek kovar gibi Haechan'ı kendisinden uzaklaştırmaya çalıştı.
"Merak etmiyorum Haechan-ah, uykum var!" dedi sızlanarak. Haechan ellerini beline koyup huysuzca baktı Jeno'ya."Ne demek merak etmiyorum?" diye sordu "Heyecanımı kime kusacağım o zaman ben?"
Jeno omuz silkip Haechan'nın sırasında oturan ve aşırı eğleniyormuş gibi bir havası olan Mark'ı gösterdi."Sevgililer ne günler içindir değil mi?" diye sordu yapmacık bir sırıtma ile.
Mark, Haechan'ın gözlerinin hedefi olunca başını sağa sola sallayarak çantasını yerden aldı ve ayaklandı."Hiç şansın yok dostum." dedi "Bütün gece onun ile beraber sonuçları ben bekledim, hikayeyi o kadar çok duydum ki artık bana anlatmaktan sıkıldı." Haechan kalçasını Jeno'nun sırasına yaslayıp ellerini saçlarının arasından geçirdi. "Yani sıkılmış değilim ama zaten hepsini bildiğin için anlatmanım tadı kaçtı." dedi.
Mark kırkırdayıp Haechan'nın dudaklarına minik bir öpücük konudurdu.
"Ben de seni seviyorum güzelim." dedi.
Haechan mayışırken geri geri yürüyerek sınıftan çıkmaya çalışan Mark'a uçan bir öpücük attı. Mark ise kocaman gülümseyip ona parmakları ile kalp yapıp kendi sınıfına gitmek için ayrıldı.O sırada onları uykusuzluktan açamadığı kısık gözleri ile izleyen Jeno onaylamazca salladı kafasını "Tanrım." dedi "O kadar cıvıksınız ki kusacağım."
Haechan arkadaşına küçümser bir bakış atıp "Kıskanma Lee Jeno, kıskanma." dedi "Her gece ders kitapları ile sevişmek yerine birileri ile flörtleşsen senin de bunun yarısı kadar mükemmel bir ilişkin olabilir."
Jeno eliyle hızla Haechan'ın ağzını kapatıp "Lütfen bir daha böyle iğrenç şeyler söyleme." dedi "Sizinki gibi mıç mıç bir ilişki düşman başına."
Haechan gıcık olmuş bir şekilde Jeno'nun elini ağzından çekerken Jeno da ayaklanmıştı.O sınıftan çıkmak için kapıya yönelirken "Bu şekilde devam edersen sonunda Na Jaemin'e kalacaksın." diye bağırdı Haechan arkasından.
Jeno omuz silkip sırıtarak elleri cebinde açık kapıdan çıkmadan önce "Sanırım Na Jaemin'i tercih ediyorum." dedi.O gözden kaybolurken Haechan göz devirip "Ne yapacaksın beraber bilgi yarışması mı?" diye sessizce söylenip sırasına oturdu.
İyide şimdi kime SM'in seçmelerini geçtiğinden bahsedecekti?.
.Jeno gözlerini ovuşturarak tuvaletten içeri girdi ve aynalardan birisine doğru ilerledi.
Felaket görünüyordu, dün gece eve sabaha karşı dönmüş ve yarım saatlik bir uykunun ardından hazırlanıp okula gelmişti.Huysuzca yüzüne bir kaç avuç su çarpıp açtığı musluğu kapattı.
Aynadan kendisine baktı yüzündeki su damlacıkları dudaklarından geçip çenesinden bir yol izleyerek boynuna akıyordu.Jeno dudaklarına dokunup alayla baktı yansımasına dün Jaemin ile o kadar çok öpüşmüşlerdi ki dudaklarının hala karıncalandığını hissediyordu.
İç çekip gömleğinin üstten iki düğmesini açtı ve Jaemin'in özenle yaptığı kızarıklığın durumuna baktı, morarmıştı.Jeno kaşları çatık bir şekilde morarmış kısımda gezdirdi parmaklarını 'Tanrın Jaemin' diye geçirdi içinden 'Nesin sen vampir mi?'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
||How Dare You?|| [Nomin/Jaeno]
Fanfic[Tamamlandı] Na Jaemin kibirli, popüler, zeki ve zengindi. Okuldaki herkesi korkudan titretecek güce sahipti tabi okula yeni gelen Lee Jeno, buzlar prensinin tahtını sallayacak anahtarı beraberinde getirene kadar. [Belirli bir seme veya uke yoktur...