Ležela tam nádherná kytice různobarevných růží. Zvedla jsem jí a podívala se po okolí, zda neuvidím někoho, kdo ji sem mohl dát. Bohužel nikdo tam nebyl a i lísteček se vzkazem či jménem chyběl. Kdo ji tam mohl dát? Kytku jsem dala do vázy a položila na stůl v jídelně a ještě chvilku se na ní dívala.
Když už jsem tedy vzhůru, tak jsem si udělala snídani a hned potom ranní hygienu. Můj odraz v zrcadle mě celkem vyděsil. Vlasy jsem si stáhla do vysokého culíku, řasy zvýraznila řasenkou a vydala se ke skříni vybrat něco na sebe. Nakonec jsem zvolila úzké jeans, tričko s jedním rukávem, jeans bundu a černé boty na klínku. Tak a teď jsem byla připravena vyrazit do města na nákup.
Už jsem prošla asi 5 různých obchodů a jako poslední mě čeká nákup nějakých potravin. Prolejzám jednu uličku za druhou a do košíku házím vše,co si myslím, že je potřeba. Pomalu ani nevnímám okolí, hlavně když už budu co nejdříve doma.
"Ness?"
Otočím se na zavolání mého jména a usměji se. Za mnou stojí stále usměvavý blonďáček.
"Ahoj Ni, a Zayne?" úsměv mi spadne, když se za ním ukáže kluk s havraními vlasy. Pokusím se ho nevšímat, ale jeho stále se na mě upírající pohledy nejde ignorovat.
"Vyšla jsi na nákupy?" usměje se Niall a zkoumá obsah mého košíku
" Ruce pryč to je moje burákové máslo, kup si svoje" šťouchnu mu do žebra a rozesměji se, když nasadí svůj ublíženecký výraz
"Jsi na mě jak na cizího... Jo když tě tu mám. Co máš dnes v plánu?"
Podívala jsem se na Zayna, který vražedně skenoval Nialla. Vůbec nechápu jeho chování za poslední dva dny. Nevím proč, ale najednou jsem měla chuť ho vyprovokovat nebo naštvat. Možná se mu pomstít za to, co mi udělal. Nejsem a nikdy jsem nebyla pomstychtivá. Ale asi nebude na škodu si jednou zahrát na zlou holčičku. Znovu jsem svůj pohled vrátila k Niallovi.
" Pokud vím, tak nic nemám. Jestli máš v plánu něco ty a já mám být jeho součástí, tak jsem jen tvá" nesměl chybět jeden velký úsměv.
Zaregistrovala jsem Zayna jak zavrčel a vydal se bez rozloučení do vedlejší uličky. S Niallem jsem se domluvila, že se pro mě za dvě hodinky zastaví. Takže jsem měla dost času se připravit.
Vůbec nevím, co je dnes v plánu a jak se mám oblíknout, takže musím zvolit neutrální ovlečení.
Ze zdola se ozval zvonek, podívala jsem se na hodiny a zjistila jsem, že Niall má ještě půl hodiny čas. Že by mě vyzvedl dřív? S pískáním jsem seběhla schody a s úsměvem otevřela dveře. Hned mi úsměv zmizel. Do domu vletěl Zayn, bouchl dveřma a přirazil mě na ně. Cítila jsem jeho horký dech na tváři. Moje srdce bylo jako splašené. Nevěděla jsem, co mám od něj čekat, tak jsem raději mlčela a koukala do jeho čokoládových očí.
"Ráda mě provokuješ?" konečně promluvil a já se zachvěla nad tím, jak ledově to vyznělo
"Ne-nevím o čem to mluvíš"
" Nevíš? Co na mě hraješ? Co tak najednou, že jsi s Niallem taková kamarádka?"
V tu chvíli, jako bych sebrala veškerou odvahu a odstrčila ho od sebe.
" Co já hraju? Sakra o co jde tobě?" už jsem na něj zvýšila hlas
" Co když mi jde o tebe?" ,jeho hlas se stišil.
Chvilku jsem na něj nevěřícně koukala a ještě jednou si přehrávala to, co mi právě řekl.
" Tak a teď mě poslouchej. Vlítneš sem jak tornádo a plácáš nesmysly. Jestli si myslíš, že bych o tebe měla zájem, když se chovát jak ten největší debil, tak na to zapomeň."
Zayn zatnul zuby, oči zúžil a ironicky se usmál. Opravdu nechápu jeho chování. Znovu mě přirazil na dveře, tak že naše obličeje byly od sebe jen pár centimetrů. Najednou jsem z něj měla strach. Skenoval muj obličej a na svém měl drzý úšklebek.
" Brzy se uvidíme. " dal mi pusu na nos, odstrčil mě ode dveří a vyšel ven.
Ja tam jen stála a vůbec nevěděla, co si mám myslet.
ČTEŠ
Complication ( CZ )
FanfictionDokážete si představit, že se váš dosavadní život otočí o 180°? Dosud poklidný život je rázem propleten smrtí, láskou a nenávistí. Upozornění: příběh obsahuje vulgární slova a milostné scény