Uběhlo několik dní a já nevěděla nic ani o Nialovi ani o Zaynovi. Mělo by to být dobře, tak proč se cítím tak zničeně? Celé ty dny jsem zalezlá doma a ven jdu maximálně nakoupit. Jenže pořád se rozhlížím kolem sebe, jestli je někde neuvidím.
Nemůžu se tu pořád trápit, takhle to nejde, musím se všemu postavit. A začnu s tím hned. Jako první bude pořádná sprcha, potom líčení a nakonec to nejvíc sexy, co mám ve skříni . Zavolám si taxi a po příjezdu nadiktuji příjemnému pánovi název klubu, kam mě má zavést. Musím se dnes pořádně odreagovat, už si to myslím zasloužím. Sice můj poslední párty večer nedopadl nejlépe, ale i to se stává. Dnes nemám v plánu se opít, jen si trošku užít večer.
Když zastavíme před klubem je tu plno lidí, kteří se chtějí dostat dovnitř, ale musejí čekat v dlouhé frontě. To se mě naštěstí netýká. Automaticky jdu k vyhazovači.
" Ahoj krásko, dlouho jsi tu nebyla. A to je moc velká škoda"
" Ahoj Bene, myslím, že jste o nic nepřišli"
" To si piš, že přišli. Jinak dnes jsi vážně sexy. Tak běž a pořádně to roztoč"
Jen se na něj usměji a proklouznu do víru dění. Okamžitě mě do nosu uděří cigaretový kouř a vůně alkoholu. U baru si poručím pivo a začnu se rozhlížet okolo, jestli neuvidím někoho známého. Bohužel dnes pro mě plno neznámých tváří. Upiju piva a přesunu se na taneční parket. Začnu pomalu a postupem času se do toho dostávám pořádně. Občas ke mě přitančí nějaký kluk, tak udělám pár sexy pohybů a spokojenost je na obou stranách.
Už je skoro půlnoc a já stále nemám dost, jenže parket opustit musím, jelikož si mě žádá příroda. Jen co vylezu z kabinky a umyju si ruce se prohlídnu v zrcadle, zda je vše tak jak má být. Se spokojeným výrazem opouštím prostor záchodků. V tu chvíli mě někdo chytí za boky a já u ucha ucítím cigaretový dech.
" Modli se, abych se udržel a nezatáhl tě na ty skurvený záchody a tam z tebe nevyšukal duši. Protože dnes jsi kurevsky jebatelná a děláš semnou neuvěřitelné věci"
Po vyslovení těhle slov mi po celém těle naskočila husí kůže. Namáčkl se na mě a já mohla cítit jeho erekci. Jen jeden jediný člověk, kterého znám má takový slovník, jen jediný člověk se drze zakousne do mého ušního lalůčku a tím je jedině Zayn. Ten ,na kterého jsem se dnes snažila zapomenout. Nesmí mi zkazit dnešní večer. Chytnu jeho ruce, co má stále položené na mých bocích a dám je dolu, což mi umožní se otočit.
" Měl by jsi si nechat zajít chut, jsem tu dnes solo a tak to taky zůstane"
Aniž bych čekala na jakoukoliv odpověd jsem se rozešla k baru pro další pití. Tentokrát k pivu přibude vodka, abych se vzpamatovala.
" Ale, ale koho to tu máme?"
No to snad ne. Tak ten mi tu scházel.
" Nazdar Harry, potřebuješ něco?"
" Hmm, když tak na tebe koukám, docela bych si zopakoval tu poslední noc"
No to je debil. Kopnu do sebe vodku, vezmu pivo a odcházím zpět na parket. Nezajímá mě, že na mě ještě mluvil. Tohle je sakra můj večer. Opět se začnu vlnit do rytmu hudby, jenže se cítím nějak nesvá, rozhlédnu se kolem a u zadního stolu zahlédnu Louise a Liama. Když tu jsou ti čtyři, tak tu musí být i on. A jasně, že jo. Hned na to se mi naskytne pohled na blondáčka, který mě skenuje pohledem. Tohle už je na mě moc. Zbytek piva, co mám vrazím do ruky klukovi, co se kolem mě motá a vydám se k východu. Venku se hluboce nadechnu a kráčím směr domov. Musím se projít.
" Ness, počkej" no super, myslela jsem, že to horší být nemůže. Neotáčím se a jdu dál, dokud mě nechytí za ruku a neotočí si mě k sobě. Tak moc jsem chtěla se koukat do těch modrých očí, ale ne dnes. Já to prostě nedám.
" Ni nech mě" procedím skrz zuby
" Co se stalo, proč se chováš takle?"
" Jak takhle? Ty se mě ptáš? Opustil jsi mě, slíbil jsi mi, že to neuděláš a najednou si sem napochoduješ a děláš jako by se nic nestalo" pomalu zvyšuji hlas
" Já tě neopustil"
" Opustil"
" Říkal jsem ti, že si to potřebujeme v hlavě oba srovnat"
" Proto jsi zmizel na několik dní?"
" Jel jsem s klukama do Francie"
" Nech to být, mě je to jedno, ted mě laskavě pust"
" Ness já..."
" Pust mě!!!" opět zvýším hlas
Okamžitě jeho stisk povolí a já kráčím domu. Tak gratuluji Vanneso, tohle se ti fakt povedlo. Oni ti ten večer nezkazili. Ty jsi si ho totiž zkazila sama. Zachovala jsi se jako totální kráva. To toho začne pršet. Doprdele, ten nahoře mě nemá rád. Po chvilce jsem promočená úplně celá a začínám se klepat zimou, protože jsem si jako ta největší frajerka nevzala žádnou bundu. Zrychlím krok, abych byla doma co nejdříve.
Vedle mě začne přibrždovat nějaké auto. No jasně, ještě nějaký úchyl a bude dokonáno.
" Nastup si" Irský přízvuk zní troško nabroušeně.
Nemusí mě nijak přemlouvat. Okamžitě naskočím na přední vyhřátou sedačku. Niall se rozjede. Panuje tu dost dusno. Asi je opravdu naštvaný.
" Promin"
" V pohodě" v jeho obličeji není náznak ničeho, což je u něj divné. Ale není to přeci jen moje chyba. Jasně nemusela jsem na něj hned vystartovat. Ale on se taky nezachoval férově. Ani jsem si nevšimla, že auto zastavilo. Otočím se na Nialla, ale ten stále kouká dopředu.
" Opravdu mě to mrzí, prosím podívej se na mě" ani ted se na mě neotočil. Bez dalšího slova opuštím auto. A ještě rychleji zapadnu do domu. Svezu se po dveřích na zem a schovám tvář do dlaní. Po nějaké době se ozve klepání na dveře, pomalu vstanu, utřu slzy a otevřu dveře. Do náruče mi vpadne Niall.
" Já se na tebe nemůžu zlobit" drží mě pevně a hladí po zádech. Já ho chytla kolem krku a jednou rukou mu zajela do vlasů. Brečela jsem mu do ramene a on mě potichu utěšoval.
" Prosím zůstan tu dnes semnou"
" Zůstanu"
Tak tu máte banánci nový díl. Snad se vám líbí a necháte mi tu nějaký comment. Když to nikdo nečte, moc mě nebaví psát.
Tak uvidím za jak dlouho bude další.
ČTEŠ
Complication ( CZ )
FanfictieDokážete si představit, že se váš dosavadní život otočí o 180°? Dosud poklidný život je rázem propleten smrtí, láskou a nenávistí. Upozornění: příběh obsahuje vulgární slova a milostné scény