22.fejezet

1K 49 0
                                    

A híradó után mindenki szétszéledt azzal a céllal, hogy elmegy lefeküdni, de sajnos Janet mindenkit megtalált. Így történt tehát az, hogy most mind a tizen pizsamában ülünk a szalonban ahol az óráink is zajlani szoktak. 

-Azért hívtalak ide titeket most, hogy felosszam a csapatokat a fogadásokra. Az egyik csoport a német találkozót, a másik pedig a lengyel találkozót szervezi meg. A két fogadás egy hét múlva lesz szóval máris rengeteg dolgotok van. A két csapat tagjai pedig a következők. A német találkozót szervezi Ashley, Lila, Rachel, Amber és Bianca. A lengyel találkozót pedig Elisabeth, Sophie, Olivia, Samantha és Kiara. - Pompás. Fantasztikus csapatba kerültem. -Itt vannak az előzetes vázlatok a két királyi családról. Ezt felhasználva szervezzetek meg egy egy fogadást amin én és Dorinda királyné is részt fog venni. Mi leszünk úgymond a zsűri. Most mehettek és további jó éjszakát. - Álmosan visszasétálunk a szobáinkba. Amint felérek az emeletre és meggyőződök arról, hogy mindenki visszavonult csendben az erkély felé veszem az irányt. Senki sincs kint. Halkan kinyitom az ajtót és a korlátra támaszkodok. Ez nehéz lesz, de a királyné is ennyi idő alatt csinálja meg szóval nem megoldhatatlan. Ráadásul ő mindig is egyedül végezte ezeket a feladatokat mi pedig öten vagyunk rá. 

-Hogy van az én titkos menyasszonyom? - Zökkent ki Kyle a gondolataimból. Kuncogva fordulok felé. 

-Megvagyok. - Felelem csendesen. Kyle a derekam köré fonja a karjait. 

-Mi történt? 

-A következő feladatunkon kattog az agyam. Samantha-val, Olivia-val, Sophie-val és Elisabeth-tel kerültem egy csapatba és amúgy miénk a lengyel látogatás. - Kyle szája mosolyra húzódik. 

-Nagyon jól jártatok. A többi lánynak akik a németeket kapták nehezebb dolguk lesz. A német család eléggé zárkózott és túlságosan komoly. Nem lehet velük kicsit is komolytalanul viselkedni. Ezzel szemben a lengyel család nagyon nyitott. Persze nyilván nem könnyű velük sem komolytalanul viselkedni, de ez már csak abból adódik, hogy a királyi családok mindig is ilyenek voltak. Viszont egy kivétel itt is akad, mert miért ne. Patrycja hercegnő. - Mikor meglátja a zavart tekintetem rögtön elmosolyodik. -Sokszor jártam Lengyelországban és volt időm megismerni a hercegnőt. Patrycja irtó vidám és nyitott. Ráadásul könnyű megvenni ha egy kicsit utána néztek az esküvőjének ugyanis most házasodott össze a barátjával. Imád a középpontban lenni és magáról beszélni. - Azonnal bólintok. Elraktározom az információt, mert még jól jöhet. Viszont muszáj kifaggatnom a németekről is. Segíteni akarok Ashley-nek. 

-A német családban is van ilyen kivétel? - Kérdezek rá. Kyle rosszallóan megrázza a fejét. Számított a kérdésre és azt is tudja, hogy miért kérdezem. 

-Természetesen van. Klara hercegnő. És sajnos ő nem a jó értelemben kivétel. Klara is nagyon szeret magáról beszélni viszont baromi nehezen nyílik meg. Csak azzal viselkedik közvetlenül akiben érzi, hogy megbízhat. Valószínűleg ő is a férjével fog érkezni és a gyerekeivel, mert már van neki. Sajnos többet nem tudok róla mondani, mert soha sem csíptem igazán őket. - Ezzel sokat tudok segíteni Ashley-nek. Megölelem a herceget. Szorosan a karjába bújok. Ő pedig védelmezőn átkarol. -A többi hercegnőről most inkább nem mesélek ha nem gond. Hidd el lesz még alkalmad megismerni őket a sok találkozón amin részt fogunk venni. - Kyle időközben nekidőlt a falnak és a karjai közé vett. A fejemet a vállán pihentetem. Érzem a leheletét a nyakamon. A hold már magasan jár. Kezdek elálmosodni. Kyle is egyre nagyobbakat ásít a hátam mögött. Szép lassan lecsukódnak a szemeim. 

Kyle karjaiban ébredek. Még nem kelt fel a nap, csupán hajnalodik. Két erős kar öleli a derekamat. Megfordulok, a herceg még alszik. Ha nem akarunk lebukni akkor lassan fel kell ébrednie. Óvatosan megrázom a vállát. Semmi. Erősebben rázom meg. Ismét semmi. Utolsó megoldásként óvatosan felé hajolok és megcsókolom. Még mindig tűzijáték robban a gyomromban valahányszor csókolózunk. Kyle lassan visszacsókol. Tehát felébredt. 

-Szeretném ha minden reggel így ébresztenél. Azt leszámítva, hogy nem az erkélyen. Borzalmasan kényelmetlen, de a társaság nem rossz. - Óvatosan megcsapom a karját. Aztán ismét megcsókolom. A szívem hevesen kalapál. 

-Szerintem lassan be kellene mennünk mielőtt elkezdenek keresni. - Szakadok el tőle. 

-Ez jó ötlet, de ugye ma még látlak majd.? 

-Természetesen. Ha leszáll az éj én újra itt leszek és várni foglak. - Ezzel sarkon fordulok és elsietek a szobámba. Tudom, hogy még látjuk egymást. 

Hercegnét kerestetikWhere stories live. Discover now