Már fél órája próbáljuk a két lányt megvigasztalni kb nulla sikerrel. Mint kiderült egyiküknek sincs ötlete a következő feladatra és ez abszolút kiborította őket. Az pedig, hogy az előző feladaton sem teljesítettek jól végleg eltörte bennük a mécsest. A királyné tudta, hogy hogyan teremtse meg az alaphangulatot azzal, hogy még lehet szűkíteni a mezőnyön. Most pedig itt vagyunk a két lány abszolút a kiborulás szélén mikor Lila-ban kattan valami.
-Én ezt már nem bírom. Megyek és közlöm a herceggel, hogy kiszállok a versenyből. Nem akarom megnehezíteni a herceg dolgát sem azzal, hogy gyötörje a bűntudat amiért kirakott szóval lányok ennyi volt. Örültem, hogy veletek versenyezhettem. - Ezzel kiviharzik a szalonból Amberrel a nyomában. Körbenézek a teremben és mindenkinek ugyanazt látom az arcán. Mély szomorúságot, mert van akinek épp most távozott a legjobb barátja.
Két órával később már mindenkihez eljutott a hír miszerint két lány önként adta fel a versenyt. A szobámban ülök és a feladaton gondolkodok mikor Kyle jelenik meg az ajtóban.
-Bejöhetek? - Kérdezi vigyorogva. Csak mosolyogva biccentek és visszafordulok az asztalomhoz. -Min dolgozol épp? - Lép az asztalom mögé és átkarolja a szék hátulját.
-A következő feladaton. Egy programot kell kitalálnunk amivel a népet segítjük. Olyan program ez mint amit édesanyád talált ki a mezőgazdaság védelmére aszály esetén. - Kyle csak bólint és leül a mellettem lévő székre. -Amúgy meg mi a helyzet a két kiesett lánnyal?
-Engedtem, hogy hazamenjenek. Nem tarthattam itt őket az akaratuk ellenére. Ráadásul így meg is könnyítették egy picit a dolgomat. Nem nekem kellett elküldenem őket. - Feleli.
-Nyolcan maradtunk a tizenhétből. Ez már tényleg nagyon komoly. Főleg, hogy a következő feladat kiesős.
-Már nem az. - Jelenti ki hirtelen. Kérdőn fordulok felé. - Mármint az volt a célom, hogy hazaküldöm Ambert, de tekintve, hogy magától hagyta itt a versenyt már nem lesz kiesés.
-Gondolom ezt most nem mondhatom el a többieknek. - Jelentem ki.
-Örülnék ha nem mondanád el, de nem tartalak vissza ha mégis el akarnád. - Most erre mit mondjak? Jobb ha témát váltok.
-Ugye most kaptuk meg a válaszleveleket és a barátnőm Stacey szeretné ha majd a verseny után tartanánk egy dupla randit vele meg a barátjával. Ja és közölte, hogy ha el mersz hagyni kitekeri a nyakadat. - Mondom el neki a fejleményeket. Kyle egy pillanatig rémült arcot vág, de aztán megnyugszik.
-Nagyon szeretném most már megismerni ezt a barátnődet aki tulajdonképpen a halálomat kívánja amennyiben szakítok veled. - Elnevetem magam.
-Nem ennyire heves természetű szerintem csak a verseny váltotta ki belőle ezt.
-Viszont az igazán kedves tőle, hogy ki áll melletted, de sokkal jobban érdekel, hogy veled mi újság.
-Egész éjjel velem voltál majdnem le is buktunk és még kérdezed, hogy mi újság velem.?
-Hogy érted, hogy majdnem lebuktunk?
-Reggel több lány is látott téged kimenni a szobámból plusz ahogy a szobalányaim ledermedve álltak az ajtóban.
-És szerinted ez engem érdekel? - Kérdez rá. Tudom, hogy nem érdekli pont úgy ahogy már engem sem nagyon. És pont ez az amit szeretnék megbeszélni vele.
-Kyle figyelj én már nem akarok titok lenni. - Mondom ki hirtelen. Kyle egy pillanatig döbbenten mered rám aztán elmosolyodik.
-Ennek örülök, mert már én sem akarlak titokban tartani.
-De akkor most mi lesz? Én még nem állok készen az uralkodásra. Még nagyon sokat kell tanulnom. És mi lesz a lányokkal akkor? - Kezdek pánikolni. Kyle megszorítja a kezem és rám mosolyog.
-Figyelj Kiara. Az, hogy ha most eljegyezlek az nem azt jelenti, hogy már rögtön át is vesszük a hatalmat. Lesz időd beleszokni a királyi életbe. A szüleim még azt hiszem elég sokáig fognak uralkodni és én mindig itt leszek neked, hogy vigyázzak rád. A lányokat pedig bízd csak rám. A ma esti híradóra mindent elintézek. Este már úgy fogunk lefeküdni, hogy nyilvánosan is egy pár vagyunk. - Valamilyen oknál fogva Kyle szavai megnyugtatnak. Tudom, hogy vigyáz rám és ettől melegség járja át a testemet. Este az egész ország előtt eljegyez és nekem lesz időm felkészülni mindenre. Kisietek a szobámból és egyenesen Ashley-hez veszem az irányt. Mikor elérek az ajtajához kopogok.
-Szabad! - Kiabál ki. -Kiara mi járatban? Gyere be. - Lehuppanok az ágyára és belefogok.
-Az előbb beszéltünk Kyle-lal és arra az elhatározásra jutottunk, hogy befejezzük a versenyt. Nem akarok már titok maradni és ő sem akar tovább titkolni. Azt mondta elintézi, hogy a mai híradóban vége legyen ennek az egésznek. - Mondom ki egyszuszra. Ashley szó szerint elsikítja magát és a nyakamba ugrik.
-Nagyon gratulálok Kiara. Annyira örülök, hogy ezt meglépitek. És bár folyamatosan arról beszéltem, hogy még ne leplezzétek le magatokat most irtóra boldog vagyok. És ha a lányok este veszekedni fognak, mert nyilván fognak akkor majd én segítek lerendezni őket. - Szorosan átölelem.
-Köszönöm szépen. Nem is tudom mit mondjak. Biztos, hogy a palotába költöztetlek mint személyi tanácsadót. - Ashley szélesen elvigyorodik.
-Ezt remélem is. Na, de most menjünk és készüljünk fel az esti híradóra te titkos menyasszony. - Ezzel átsietünk az én szobámba és lázas készülődésbe fogunk, mert ma bizony nagy nap van. Menyasszony leszek.
KAMU SEDANG MEMBACA
Hercegnét kerestetik
RomansaKiara Parker hallani sem akar arról, hogy belőle valaha is hercegné legyen. Ő csak a fotózással akar foglalkozni. De aztán úgy hozza a sors, hogy mégis beválogatják. Vajon mi lesz a palotában? Vajon sikerül neki? Vajon ő lesz Hortens következő herce...