Másnap reggel heves kopogásra ébredek. Valaki nagyon veri az ajtót. Kimászok az ágyból és kinyitom. Egy szobalány várakozik mögötte.
-Sajnálom Felség, hogy felkeltettem önöket, de megérkeztek a válaszlevelek a koszorúslányoktól és a varrónő azonnali hatállyal várja a varrodába most azonnal ruhapróbára. - Hadarja el a megszeppent szobalány.
-Semmi gond. Nem ébresztett fel. A leveleket kérem adják oda a szobalányaimnak valamint szeretnék kezdeni magammal egy kicsit. Most ébredtem. - Nevetem el magam kényszeredetten.
-Rendben odaadom Helena-nak és nincs ideje készülődni. A varrónő már így is ideges. - Becsukom az ajtót és egyenesen a varrodába veszem az irányt.
Lent szabók és varrónők százai sürögnek-forognak. Kiabálnak és rohannak össze-vissza. Megérintem az egyik szabó vállát aki rám néz és elkiáltja magát.
-Megérkezett a menyasszony! - A fővarrónő egy centivel a nyakában csipkékkel és egyéb anyagdarabokkal díszítve jelenik meg.
-Nagyon örülök, hogy le tudott jönni és sajnálom ha felébresztettük. Lassan kész lesz a ruha felső része és jó lenne ha fel tudná próbálni. - Biccentek és elindulunk hátra. Ott a varrónő betol egy helyiségbe és behozza a ruhám felső részét. Leveszem a köntösömet és a varrónő rám adja. A csipke egészen a csuklómig ér és gyönyörű. A mellrészén lévő csipke is valami varázslatos.
-Nagyon szép lesz. - Dicsérem meg a ruhát.
-Igazán köszönjük. Méretekben pont jó? Nem szorít sehol sem?
-Nem. Tökéletes. Ennél jobb ruhám nem is lehetne.
-Ennek örülök. Igyekszünk még a héten összeállítani az alsó részt is. - Leveszem a ruhát és visszaöltözök. Mikor kilépek az öltözőből egy szabó állja el az utam. A tiara van a kezében.
-Felség muszáj lenne ezt felpróbálni. - Elveszem a gyönyörű tiarát és felteszem a fejemre. Pont méret. Tökéletes.
-Pont passzol. Tökéletes. - A szabó csak biccent én pedig kisietek a varrodából. A folyosón egy őr állít meg.
-Felség. Patrycja hercegnő és a férje ma érkeznek. A többi koszorúslány pedig holnap reggel. - Hogy mi van? Nem ez nem lehet. Nem érkezhet ma. Semmi sincs kész. Muszáj lehiggadnom.
-Köszönöm szépen, hogy szólt. - Felrohanok úgy papucsban és pizsamában Kyle szobájába. Mikor felérek szó szerint feltépem az ajtót. Kyle az ágyban ül. -Ma érkezik Patrycja hercegnő. - Rogyok le az ágyra. A hercegnek szó szerint a hajáig szalad a szemöldöke. -Az egyik szobalány reggel mikor ruhapróbára mentem azzal fogadott, hogy megérkeztek a válaszlevelek a koszorúslányoktól és én mondtam neki, hogy adja oda a szobalányomnak. Úgy voltam vele, hogy majd délelőtt átnézem. De aztán amikor jöttem ki a varrodából egy őr megállított és közölte ma érkezik a hercegnő. - Mesélem el neki. Kyle megszorítja a kezem és rám mosolyog.
-Megoldjuk. Még ma beszélünk a szobalányokkal, hogy készítsenek elő hat vendégszobát. A lányoknak jó lesz az amit a versenyen kaptak, Stacey-nek és a hercegnőnek pedig szintén azon az emeleten lesz szoba. - A karjaiba vetem magam.
-Mondtam már, hogy szeretlek? Mert szeretlek. Nem is tudom, hogy mi lenne velem nélküled.
-Én is szeretlek Kiara. - Megfogja a kezem és kilépünk a szobából. Egyenesen a szobalányok részlege felé megyünk. Az ő lakóhelyük a földszinten található. Amikor leérünk bekopogok az ajtón és egy szobalány nyit ajtót. Azonnal meghajol mikor megpillant minket. Elkuncogom magam nekem ez néha még mindig szokatlan.
YOU ARE READING
Hercegnét kerestetik
RomanceKiara Parker hallani sem akar arról, hogy belőle valaha is hercegné legyen. Ő csak a fotózással akar foglalkozni. De aztán úgy hozza a sors, hogy mégis beválogatják. Vajon mi lesz a palotában? Vajon sikerül neki? Vajon ő lesz Hortens következő herce...