Egy óra múlva már a lányoknak hűlt helye. Most épp a király dolgozószobájában ülünk Kyle-lal.
-Kiara muszáj leszel beszélni a szüleiddel erről az egészről. És még mindig nagyon sokat kell tanulnod a hercegné feladatairól, de úgy vélem jó úton haladsz. Ráadásul egy esküvőt is meg kell szervezünk. Feladtátok nekünk a leckét fiatalok. - Dominick király megmasszírozza a halántékát és leveszi a szemüvegét. -Ha gondoljátok nyugodtan mehettek. Hosszú volt a mai nap mindenkinek. Kiara beszélek Janettel és holnap kezdődik a felkészítésed. Valamint felveszem a kapcsolatot a családoddal és elkezdjük szervezni az esküvőt. Most pedig jó éjszakát!
-Jó éjszakát apa! - Köszön el Kyle. Óvatosan meghajolok és pukedlizek.
-Jó éjszakát Felség. - Kyle-lal kézenfogva megyünk vissza a szobámhoz.
-Most hagylak egy kicsit a szobalányaiddal csevegni, de éjszakára itt leszek.
-Minden éjszaka itt vagy újabban. - Nevetek rá. Fura érzés nyíltan vele lenni úgy, hogy nem rejtegetünk semmit. A herceg gyorsan megcsókol és hagyja, hogy belépjek a szobámba ahol már Amelia és Helena vár.
-Kisasszony most azonnal mutassa a gyűrűjét. - Leveszem az ujjamról és Amelia kezébe nyomom. -Ez gyönyörű kisasszony. Szívből gratulálunk. - Lehuppanok az ágyamra.
-Köszönjük szépen. Remélem a továbbiakban is számíthatok magukra. Holnaptól kezdve kemény felkészülésben fogok részt venni, hogy felkészüljek a hercegné szerepre.
-Természetesen kisasszony. Ránk bármikor számíthat innentől kezdve. - Feleli Helena. -Most pedig megcsinálom a fürdőt. - Átülök a sminkesasztalhoz és hagyom, hogy kibontsa a hajam. Mikor Helena kilép a fürdőből én bemegyek és bemászok a kádba. Lehunyom a szemem. A víz forrón ölel körül. Megnyugszok. Több mint 10 percig ülök a vízben. Miután kiszállok megmosom a fogam és felveszem a hálóinget. Kilépek a szobámba. Elköszönök a szobalányaimtól és bemászok a paplan alá. Nem sokkal később Kyle érkezik meg.
-Hiányoztál. - Jelenti ki miközben bemászik mellém az ágyba.
-Pedig alig egy óra telt el mióta elváltunk. - Suttogom.
-De az egy hosszú óra volt. - Befészkelem magam a karjaiba. -Holnap szeretném megmutatni az új szobádat ott ahol az én szobám is van.
-Rendben. Már alig várom, de remélem azt tudod, hogy hiányozni fog ez a szoba.
-Ezt gondoltam és éppen ezért direkt úgy rendezed be ahogy neked tetszik. Amúgy meg alig várom, hogy megismerjem a családodat. Te már ismered az enyémet, de én még nem a tiédet.
-Ez azért így erős túlzás, hogy ismerem a családod. Jó rendben durván két hónapja élek itt, de nagyon zárkózottak a szüleid érthető okokból. 17 idegen lány volt az otthonukban.
-Majd idővel megnyílnak előtted most, hogy már csak te vagy itt.
-Úgy legyen. - Még utoljára kapok egy csókot aztán teljesen elnyom az álom.
Reggel szó szerint kipattannak a szemeim. Eszembe jut, hogy a herceg mellettem alszik és ez boldoggá tesz. Odahajolok felé és óvatosan megcsókolom. Visszacsókol tehát felébredt.
-A múltkor azt kérted, hogy minden reggel így ébresszelek. Hát most megtörtént. - Kyle megfogja a kezem és magára ránt.
-Szerinted elég volt ennyi? - Mosolyogva rázom meg a fejem. Csupán pár centi van az arcunk között. Érzem a leheletét az arcomon. A herceg megszünteti a távolságot. A gyomrom a mai napig liftezik ha Kyle megcsókol, de már nem ijedek meg tőle. Lassan felül és az ölébe húz.
YOU ARE READING
Hercegnét kerestetik
RomanceKiara Parker hallani sem akar arról, hogy belőle valaha is hercegné legyen. Ő csak a fotózással akar foglalkozni. De aztán úgy hozza a sors, hogy mégis beválogatják. Vajon mi lesz a palotában? Vajon sikerül neki? Vajon ő lesz Hortens következő herce...