A könyvtárban ülök és a három levéllel nézek farkasszemet. Sóhajtok egyet és megfogom anya levelét. Kinyitom és heves olvasásba kezdek.
Drága kislányom
Borzasztóan hiányzol te is nagyon örültünk amikor megkaptuk a leveleket. Emlékszem Stacey sikítva rohant be a lakásba, hogy elújságolja ő is kapott egy levelet.
Tudom, hogy most is miközben olvasod ezt a levelet azon töröd a fejed vajon mi lehet itthon. Mindenki nagyon jól van. Ella sikeresen teljesít az előkészítőben és jó úton halad a tanulással. Persze nem tagadhatom szörnyen hiányzol, de nagyon örülök neki, hogy boldog vagy a herceggel. Remélem sokáig kitart a kapcsolatotok. Fantasztikus, hogy egy ilyen remek barátot találtál és, hogy nem kellett csalódnod az elsőben. Annak pedig végképp örülök, hogy jól érzed magad a palotában. Fantasztikus, hogy sikerült barátokat szerezned és végre igazán boldog vagy. Nagyon szeretlek és várom a következő leveled. Oh és ne feledd. Mindig légy önmagad, mert felbecsülhetetlen vagy. A te fényed fogja beragyogni a jövőt drága napsugaram.
Anya
Bekönnyeztem. Nagyon hiányzik, de igaza van. Boldog vagyok itt és nem akarom, hogy vége legyen. Megfogok egy zsebkendőt és megtörlöm a szemem. Ha anya levele ilyen volt akkor milyen lesz a többi? Annyira kíváncsi vagyok. Ez vezérel ahhoz, hogy nekiessek apa írásának.
Kiara
Örülök, hogy volt lehetőséged írni és mindenki nagyon drukkol neked. Mikor kiderült, hogy te vagy a tartomány kiválasztottja az összes ember azonnal éljenezni kezdett. Nagy hatással vagy az emberekre akik azt szeretnék ha te nyernél.
Beszéltem a tanároddal is aki azt mondta, hogy várja a következő anyagodat és igazán nem haragszik meg ha netalántán nem a fotózás lesz a hivatásod. Örül, hogy egy ilyen remek tanítványa lehetett mint te. Azt mondta nem volt még eddig olyan diákja aki ennyire rajongott volna a fotózásért.
Gondolom most már patakokban folynak a könnyed tekintve, hogy biztosan anyád levelével kezdtél, de én még szeretnék mondani valamit ami biztos, hogy zokogásra ingerel. Nagynéni leszel. A nővéred, Clarissa végre úgy döntött, hogy belevágnak. És sikerült. Remélhetőleg mire eljön az esküvő már a baba is meglesz. Ráadásul, hogy Ella se maradjon ki a sorból elhatározta, hogy ő is fotográfus lesz és a te tanárodnál fog tanulni. Ez inkább a te ajándékod mintsem az enyém, de én nagyon büszke vagyok mindhármótokra.
Remélem mihamarabb tudsz írni és tájékoztatni minket a legújabb fejleményekről. Addig is kíváncsian figyeljük a híradóban való szereplésed.
Nagyon szeretlek.
Apa
Ez a levél teljesen más hangulatú mint anyáé. Apa inkább csak tudósított az otthon történtekről és anyával szemben ő nem volt olyan érzelgős. A két híre pedig miszerint Ella ugyanabba a suliba megy tovább és Clarissa babát vár teljesen feldob. Így mikor már csak Stacey levele van hátra mosolyogva nyúlok érte.
Kiara-nak
Na ide figyelj csajszi. Én tökre örülök, hogy közted és Kyle között dúl a love, de most komolyan képes voltál lecserélni valami Ashley-re.? Ugye tudod, hogy mikor ezeket a sorokat olvastam annyira pipa lettem, hogy hozzávágtam a falhoz anyám összes vázáját? Na mindegy.
Tökre gratula meg minden a sikeres kapcsolatodhoz és már alig várom az esküvőt ahol majd én leszek az mellett az Ashley mellett a koszorúslányod. Ja és, hogy végre rólam is szó essen képzeld az a Mark gyerek aki érted volt oda elhívott randizni. Szóval most így levélben kiörülhetjük magunkat. A randiról majd személyesen szeretnék beszámolni neked most csak legyen elég annyi, hogy irtó klassz volt az egész és bocsi, de lenyúltam az orrod elől a srácot. Bár mondjuk téged ez szerintem kicsit sem hat meg tekintve, hogy soha nem éreztél mélyebben Mark iránt.
YOU ARE READING
Hercegnét kerestetik
RomanceKiara Parker hallani sem akar arról, hogy belőle valaha is hercegné legyen. Ő csak a fotózással akar foglalkozni. De aztán úgy hozza a sors, hogy mégis beválogatják. Vajon mi lesz a palotában? Vajon sikerül neki? Vajon ő lesz Hortens következő herce...