46.fejezet

725 35 0
                                    

Ma van a napja, hogy hazaindulunk. Itt állunk a repülőtéren Beth-szel és Oliver-rel és mosolyogva búcsúzunk el tőlük. Az utolsó napokban sikerült egészen jól megkedvelnünk egymást és megbeszéltük, hogy még biztosan találkozunk. 

-Aztán üzenj, hogy mi van. - Fogja meg a kezeimet a lány. Nagyon sokat beszélgettünk a terhességemről és végül sikerült jobb belátásra bírnia ezzel kapcsolatban. Örülök, hogy itt volt és van nekem. 

-Ma ahogy hazaérünk már megyünk is az orvoshoz szóval legkésőbb holnap reggel üzenek. - Felelem neki mosolyogva. 

-Rendben már alig várom. - Szorosan átölelem a lányt aztán Olivert és végül felszállunk a gépre. Magunk mögött hagyva ezzel egy csodálatos nászutat amit sosem fogok elfelejteni. 

Pár órával később sikeresen megérkezünk a hortensi reptérre. Már leszálltunk a gépről és épp a csomagkiadó szalagnál várjuk a bőröndöket. Amikor megpillantom őket Kyle leveszi a szalagról és mosolyogva indulunk ki az épületből. Ott már vár minket a kocsi. Berakjuk hátra a csomagokat és beszállunk. 

-Kérem a Melodesi Tartományi Kórházba vigyen. - Szólok oda a sofőrnek. Az biccent és már indulunk is. A kórház a város másik felén helyezkedik el és időközben még a palota előtt is elhaladunk. Az utcákon a szokásos délutáni forgalom nyüzsög. Emberek jönnek-mennek, mindenki rohan valahová. 

-Kértél időpontot az orvostól? - Kérdezi Kyle mikor piros lámpát kapunk. 

-Igen ma délután fél ötre. - Bólint jelezve, hogy megértette és megszorítja a kezem. Biztonságban érzem magam mellette. Tudom, hogy a gyermekem jó kezekben lesz ha lesz. Szép lassan megérkezünk a kórházhoz. 

-Kérem itt várjon. Nemsokára jövünk. - Intézem a szavaimat a sofőrnek. Az ismételten csak biccent és leparkol. Kyle-lal kézenfogva sietünk be a hatalmas épületbe. A recepción egy fiatal lány fogad minket. 

-Miben segíthetek? 

-Meg tudná mondani, hogy hol találom Dr. Graham-et? 

-Fel a lépcsőn aztán a második emeleten balra majd ismét balra a harmadik ajtó. - Megköszönöm a lánynak és már rohanunk is fel az említett emeletre. Ott rengetegen várakoznak. A folyosó szélén várakozunk miközben előkeresem a tiarámat. Direkt a táskámba raktam, hogy ha hazaérünk fel tudjam tenni. Most mindenki felfigyel a mozdulatra. A doktornő lép ki a szobájából. 

-Kiara Kirkwood. - Szólít az orvos. Utoljára megszorítom Kyle kezét aztán belépek a szobába. A doktornő helyet foglal és én is így teszek. -Nos Felség pontosan minek köszönhetem a látogatást? 

-Hát igazából az esetleges terhességem miatt kértem időpontot. Már voltam kint orvosnál és ő tanácsolta, hogy jöjjek el itthon. 

-Pontosan mikor volt ez az orvosi vizsgálat? 

-Kábé egy hete. 

-Értem és miért kezdett el gyanakodni? 

-Mert minden reggel gyomorgörcsre és hányingerre ébredek. Egész reggel nincs étvágyam és jószerivel amit eszek az nem marad bent. Aztán délután az ebédnél már minden nagyon jó. Először gyomorrontásra gyanakodtam és az orvostól is kaptam gyógyszert. Azt mondta ha az akkor pár nap múlva el fog múlni, de nem múlt el. Ő két nap után nem tudta ezt megállapítani, de azt mondta egy hét után már sikerül. - Ecsetelem az orvosnak a történeteket. 

-Ez valóban elég gyanúsan hangzik. Örülök, hogy sikerült még kint beiktatni egy orvosi látogatást. Most ha nem bánja elvégzünk egy ultrahangos vizsgálatot és akkor kiderül, hogy mi illetve ki a hunyó. Kérem feküdjön le és húzza fel a pólóját. Oh és a tiarát le lehetne venni? - Leveszem a tiarámat és lefekszem oda ahova a doktornő kérte. Ő bekeni a hasamat egy zselés anyaggal és elkezdi keresni a magzatot. Oldalra fordítom a fejem és én is a monitort kezdem nézni. Először semmit sem látok aztán megpillantok valami aprót a monitoron. 

Hercegnét kerestetikWhere stories live. Discover now