Otthon aztán ahogy belépünk a palotába mindenki egyszerre ugrik fel és siet hozzánk. Anya az első aki szóhoz tud jutni.
-Na meséljetek mi volt? - Kérdezi.
-Egy kisfiút és egy kislányt várok. - Felelem meghatottan. A királyné és anya elsírja magát örömükben apáék pedig ránk mosolyognak.
-Hát fiam csak gratulálni tudok. Azt eldöntöttétek már, hogy melyik szoba lesz a gyerekszoba?
-Ami azt illeti mi úgy határoztunk, hogy szeretnénk ha Kiara mellett lennének az első napokban. Szóval valószínűleg gyerekszobáról egyenlőre szó sincs. Kiara szobáját alakítjuk át. - Válaszol mosolyogva a férjem és rákulcsolja az ujjait az enyémekre.
-Ez így természetes. Várható volt, hogy szeretnél majd mellettük lenni. Minden anya maga mellett akarja tudni a gyermekeit. - Feleli Dorinda királyné aztán a homlokára csap. -Amúgy ha már ennyire a gyerekeknél vagyunk hol van Alex?
-Ellát sem találom sehol már egy ideje. Jobb lesz ha megkeressük őket. - Ezzel a királyné és anya sarkon fordul mi pedig úgy döntünk felmegyünk a szobámba. Miután elköszönök Kyle-tól fáradtan dőlök le az ágyamra. Nagyon kimerít ez az egész. Nem könnyű két babával a hasamban. Körbenézek a szobában és mintha olvasnának a gondolataimban a szobalányaim pont ekkor nyitnak be az ajtón.
-Jó napot kívánok kisasszony. - Köszönt Amelia és Helena majd nekilátnak a takarításnak. -Mi újság a terhességével? - Kérdezi Helena miközben elkezdi lemosni az ablakokat.
-Ma voltam orvosnál és végre kiderült a két baba neme. Az egyik egy fiú a másik pedig egy lány lesz.
-Ez csodálatos. A nevekkel hogy állnak? - Teszi fel a kérdést Amelia.
-Egyelőre még nem igazán beszélgettünk erről Kyle-lal. Viszont az már biztos, hogy két keresztnevük lesz.
-És maga mégis mire gondolt, mert biztosan vannak ötletei.?
-Amikor lehunyom a szemem akkor csupán négy név jelenik meg a szemeim előtt amik tökéletesek. Sofia Alessia és Daniel Patrick.
-Tökéletes. Nem is kell tovább gondolkodni. Daniel Patrick Kirkwood és Sofia Alessia Kirkwood. - Válaszol mosolyogva Helena.
-A gyerekszoba hol lesz kialakítva? - Szólal meg Amelia.
-Úgy döntöttem szeretnék a kicsik mellett maradni szóval itt lesznek felállítva a kiságyak meg amikre még szükség van.
-Akkor viszont rengeteg dolgunk van elvégre nemsokára már 7 hónapos terhes és szorít az idő mi pedig sehogy sem állunk. Mivel a maga ágya a fürdő és az erkély mellett van így az lenne a legokosabb ha a nagy tükröt és a sminkesasztalt vinnénk máshova. Úgy befér a két ágy és az egyéb holmik. Tükör van a fürdőben is és mi ki tudjuk ott is sminkelni magát.
-Rendben akkor azokat vigyük el. - Odalépek az asztalhoz és megragadom az egyik végét. Helena megkapja a másikat és együtt cipeljük. Ekkor kapcsol Amelia.
-Kisasszony adja csak ide. Maga most ne nagyon cipekedjen. - Odaadom a szobalánynak és hárman indulunk meg a padlásra. Fent a padláson rengeteg régi holmi és bútor van. Még sohasem jártam itt. Megpillantok egy régi kiságyat ami már tiszta por és kosz a sok évi álldogálástól. Aztán egy babakocsit ami szintén jó poros és igen régimódi. -Azok a két herceg régi holmijai. Dorinda királyné hozatta fel ide miután már Alexnek sem volt rá szüksége. - Mosolyogva sétálok tovább. Mindenhol dobozok és egyéb nagy bútor áll. Az egyik dobozra Alex régi ruhái vannak írva.
YOU ARE READING
Hercegnét kerestetik
RomanceKiara Parker hallani sem akar arról, hogy belőle valaha is hercegné legyen. Ő csak a fotózással akar foglalkozni. De aztán úgy hozza a sors, hogy mégis beválogatják. Vajon mi lesz a palotában? Vajon sikerül neki? Vajon ő lesz Hortens következő herce...