37.fejezet

858 39 0
                                    

A  szobámban ülök az asztalomnál és az esküvő újabb részén dolgozok. Tegnap elküldtük a leveleket és ma délután egy híres virágkötőt látogatunk meg Kyle-lal aki majd a csokromat készíti. Kopognak az ajtón. Nem állok fel csak kikiabálok, hogy jöjjön be. Anya lép be a szobámba. 

-Szia Kiara. - Köszön és leül az ágyamra. -Mi jót csinálsz? 

-Csak az esküvői csokron dolgozok. Kyle és én ma egy virágkötővel találkozunk. - Mesélem neki miközben átsétálok a szekrényemhez. Csak egy egyszerű régi nadrágot viselek pólóval. -Lenne kedved segíteni kiválasztani a ruhát délutánra? Nem igazán illendő így megjelennem. - Anya összefonja a karjait a mellkasa előtt. 

-Jó legyen, de csak ha utána megcsinálhatom a hajad és a sminked. - Köt alkut velem. Beadom a derekam. 

-A szobalányaim nem fognak ennek örülni. Mindig ők készítenek fel a napra. 

-El is felejtettem, hogy te már szinte hercegnének számítasz. - Leülök mellé az ágyra és megfogom a kezét. 

-Anya én még mindig ugyanaz a lány vagyok aki ide bevonult pár hónapja. - Hiányzott már a beszélgetés anyával. Attól, hogy hamarosan feleség és hercegné leszek én még mindig ugyanaz a Kiara vagyok. 

-Te már rég nem ugyanaz a lány vagy akit elengedtem. Sokkal több és jobb lettél mint pár hónappal ezelőtt. Felnőttél és még ragyogóbb vagy. Ráadásul meglátszik, hogy boldog vagy a herceggel. Mikor egymásra néztek csak úgy árad belőletek a szerelem. Nagyon boldog vagyok, hogy megtaláltad az igazit és bár nem épp megszokott, hogy a lányom a királyi családba házasodik én akkor is örülök. Mikor Clarissa esküvője volt akkor is ugyanilyen boldog voltam és most a második lányom is elérte ezt. - Átölelem. 

-Már annyira hiányzott ez az egész. Nem is éreztem úgy a hiányát egészen mostanáig. Kezdetben mikor beköltöztünk minden furcsa volt és nagyon hiányoztatok. Új volt a hely, az emberek, nekem alkalmazkodnom kellett ehhez. Aztán szép lassan mondanám, de nem mondom, beleszerettem a hercegbe úgy ahogy ő is viszont és aztán minden olyan gyorsan történt. Titkos menyasszony lettem és közben úgy versenyeztem mint a többiek. Nappal versenyző voltam, éjszaka pedig menyasszony. És végül eljutottunk idáig, hogy alig egy hónap múlva feleség leszek. 

-Izgalmas lehetett. Na, de most már igazán válasszuk ki azt a ruhát. - Odalépek a szekrényemhez és ekkor kopognak az ajtón. Amelia és Helena egy ruhászsákkal lépnek be. 

-Jó napot kívánok kisasszony. - Köszönt Amelia aztán megpillantja anyát. -Asszonyom. - Anya elfintorodik. 

-Kérem csak Rosali vagyok. - A szobalányaim biccentenek és lerakják a zsákot az ágyamra. Kíváncsian nyitom szét. Egy lila ruha fogad a zsákban. Könyökhajlatig érő ujjakkal és laza szoknyarésszel. A válla ejtett és a mellrészét ékkövek díszítik. Nagyon tetszik. 

-Helena megoldható lenne, hogy ma anyukám csinálja meg a hajam és a sminkem? - Kérdezem miközben elkezdek öltözni. Amelia segít felvenni a ruhát és a harisnyát. Ezután leülök a sminkesasztalhoz és anya nekilát megcsinálni a hajam. 

-Hogy szeretnéd? 

-Általában csak be szoktuk göndöríteni szóval legyen megint úgy. - Megmutatom hol van a göndörítő és anya munkához lát. Hosszú barna hajam lágy hullámokban omlik a hátamra. A sminkem Dorinda királyné kérésére a ruhához passzolóan halványlila. Pont időben, mert Kyle nyit be az ajtón. -Nem mondták még neked azt a fogalmat, hogy magánszféra? - Kérdezem miközben egy apró puszit nyomok az arcára. Kyle nevetve megrázza a fejét. 

-Nem igazán rémlik. Mehetünk? - Kérdezi. Megfogom a kezét és elköszönök anyáéktól. Elindulunk lefelé a földszintre. 

A kapuban már vár minket az autó és így indulunk el a virágkötőhöz. 

Egészen sokáig megyünk be a városba mire elérjük a célunkat. Örülök neki, mert így legalább meg tudom nézni a várost. Mire eljutunk a virágkötőhöz már nagyon fáradt vagyok és a nap is kezd lemenni. Kyle megszorítja a kezem és kiszállunk a kocsiból. Egy aprócska üzlet felé vesszük az irányt. Az utcán rengeteg virág és koszorú van kirakva. Belépünk a picike boltba. Bent ugyanúgy mint kint rengeteg virág és egyéb kellékek vannak kipakolva. A pultban egy lány köti a csokrokat. 

-Elnézést Mrs. Katherina dolgozik ma? - Szólítja meg a vőlegényem. A lány felnéz a rózsákból és elmosolyodik. 

-Természetesen. Most épp hátul dolgozik egy fontos fogadás dekorációján. Szóljak esetleg neki? 

-Igen az jó lenne. - A lány hátramegy és pár perccel később egy hölggyel jön vissza. 

-Csak nem esküvő lesz? - Lelkendezik. 

-De igen. - Feleli Kyle. 

-Pompás. Akkor ne is húzzuk tovább a szót. Hadd lássam a menyasszonyt. - Előrelépek a pulthoz és a kezembe veszek egy rózsát. -Mik az elképzelései Felség? 

-Úgy gondoltam, hogy fehér hortenziából legyen a csokor apró zöld levelekkel. Dekorációnak pedig ugyanezt szeretném, hogy minden passzoljon. 

-Nagyon jól hangzik és igazán örülök, hogy a hortenziát választotta. Jól tudok és szeretek vele dolgozni. Az esküvő pontosan mikor lesz? 

-Május 16. A helyszín valószínűleg a palota lesz, a templom pedig a tartományi templom lesz. - Mrs. Katherina csak bólint. Hátralép az egyik vázához és egy fehér hortenziát vesz ki. Apró leveleket fog hozzá. Nagyon jól néz ki. Már most látom magam előtt a csokrot. 

-Futó vagy inkább nagy csokor legyen? - Ez egy jó kérdés. Nem igazán szimpatizálok a futó csokrokkal. Mindig is nagy gömbölyű csokorról álmodtam. 

-Legyen a nagy. Az sokkal közelebb áll hozzám. 

-Akkor egy esküvői csokor lesz hortenziából május 16-ára és szintén dekoráció erre az időpontra hortenziából. - Bólintok. -A helyszín miatt majd még telefonálunk és majd egy nappal a nagy nap előtt kimegyünk felrakni a dekorációt. 

-Rendben köszönjük. - Kyle aláírja a papírokat és utána távozunk a kis üzletből. Amikor beszállunk az autóba már sötét van. Az utcai lámpák égnek és az út hosszú lesz a palotáig. Leveszem a cipőmet és rádőlök Kyle mellkasára. Nagyon elfáradtam ma. 

-Már alig várom az esküvőt. Végre a feleségem leszel. - Suttogja a fülembe. Megemelem a fejem és rámosolygok. 

-Én is nagyon várom. Most már hamarosan elérkezik a nap. - Suttogom. Kyle lehajol hozzám és lassan megcsókol. Most nem heves és erőteljes. Csupán egy gyors csókról van szó. Lehunyom a szemem és lassan elálmosodok. Az herceg ölelő karjai között alszok el. 

Nemsokára hazaérünk. Kyle óvatosan rázza a vállamat, erre ébredek. Óvatosan megrázom a fejem és elindulok fel a szobámba. A palota már csendes és mindenhol sötét van. Mindenki alszik. Kyle mellettem sétál. Benyitok a szobámba. Gyorsan megfürdők, megmosom a fogam és felveszem a hálóingemet már amennyire ez lehetséges totál álmosan úgy, hogy majd leragadnak a szemeim. Átbotorkálok Kyle szobájába és miután bemászok az ágyba elnyom az álom. Vele álmodok. Ott áll az oltárnál én pedig felé haladok a sorok között. A szüleim zokognak és irtó boldogok. Én is az vagyok. Két kar öleli át a derekam. Tudom, hogy Kyle az. Boldog vagyok. Mosolyogva alszok tovább a herceg védelmező karjai között. Azt hiszem végre megtaláltam amit kerestem és ott vagyok ahol lennem kell. 

Hercegnét kerestetikWhere stories live. Discover now