55.fejezet

795 31 0
                                    

Reggel nagyon korán ébredek és még mindenki alszik amikor én felkelek. Felveszem a köntösömet és a papucsomat majd mosolyogva sétálok ki az erkélyre. Őszintén szólva tartok egy kicsit a mai naptól. Az oké, hogy találkoznunk kell a többi örökössel, de alig ismerek közülük bárkit is. Én eddig nem voltam hercegné csupán egy hétköznapi lány és most olyan hercegnőkkel kell beszélgetnem akiket maximum a tv képernyőjén keresztül láttam. Remélem nem lesz semmi baj ma és én is legalább olyan méltóságteljesen tudok majd viselkedni mint azok akik ebbe születtek. Néha olyan nehéz ez. Én csak egy átlagos 17 éves lány voltam aki fotósnak tanult és csak álmában találkozott maximum a szerelem gondolatával. Terveztem, hogy egyszer majd megházasodok és családot alapítok, de arra sosem számítottam igazán azt hiszem, hogy 18 évesen boldog házasságban élek majd és két csodálatos gyerek édesanyja lehetek aki nem mellesleg még koronahercegné is. Talán épp ez az egész az ami miatt nem tudok nyugodtan a mai napra gondolni. Az a megfelelési vágy, hogy én is ugyanazon a szinten legyek mint a többi örökös. A gondolataim ezerféle járnak és észre sem veszem mikor elered az eső majd alig két perc alatt teljesen eláztat. Aggódnom kéne egy esetleges megfázás miatt, de nem tudok. Élvezem, hogy a hajam és a ruhám vizesen tapad a testemre. Megnyugtat ez az idő. Letörlöm a vizes kezemmel a homlokomat és a távolba bámulok. Úgy döntök megörökítem a látványt. Kihozom a gépemet és beállítom a távolságot meg a fókuszt. Aztán ellövöm a képet. Nagyon szomorú és lehangolt lett. Kihozom az állványt és rárakom a gépet. Nem szeretek magamról képet csinálni, de úgy gondolom ezt a pillanatot muszáj megfognom. Beállítom az időzítőt a gépen és nekidőlök a korlátnak. A távolba bámulok. A víz lefolyik a hátamra és teljesen eláztat. Hallom, hogy elkattan a gép és pár pillanat múlva beviszek mindent a szobába. Körülöttem minden csupa víz. Gyorsan besietek a fürdőbe és megtörlöm a hajam. Ezután száraz ruhát keresek és gyorsan letusolok. Mire végzek mindennel az ikrek is felébrednek és a szobalányaim is megérkeznek. 

-Kisasszony itt mi történt? - Szörnyülködik Helena ahogy meglátja a vizet a padlón és a gépemen. 

-Csak kimentem egy kicsit az erkélyre és eleredt az eső én pedig nem jöttem vissza. A vizes ruhákat már kiterítettem száradni és épp készültem itt is feltakarítani. - Ecsetelem nekik a reggeli programomat. Amelia átnyújtja a két teli cumisüveget én pedig kiveszem Alessiat az ágyból és az asztalomnál etetni kezdem. Alessia szinte az egész üveget kiissza. -Ízlik kincsem? - Mikor megissza az utolsó kortyokat is visszarakom őt az ágyba és kiveszem a testvérét is. Ő sokkal gyorsabban végez az üveg tartalmával. Időközben Amelia és Helena feltakarítottak a szobában és összeszedték a vizes ruháimat is. 

-Következőleg kisasszony inkább hagyja ki az esőben való mászkálást. - Előveszem a kedvenc kék ruhámat és elkezdek készülődni a napra. Helena megcsinálja a sminkemet, Amelia pedig begöndöríti a hajamat. Ezután egy apró csattal fogja össze középen. Segítenek felvenni a harisnyát és a ruhát majd felrakják a tiarát. Teljesen elkészülök. Odalépek a kisszekrényhez és kiveszek egy apró almazöld ruhát. Lefektetem a lányomat a pelenkázóra és elkezdem felöltöztetni. Nagyon csinos kis hercegnő lett. Utána megkeresem Patrick macis pólóját és nadrágját majd őt is felöltöztetem. 

-Szeretnétek lejönni velem az ebédlőbe? - Előveszek két plédet és kiveszem őket az ágyból. -Helena tudna ebből még két üveggel hozni az ebédlőbe? - Kérdezem a szobalányt miközben kinyitom az ajtót. 

-Kisasszony ha megengedi nekem van egy jobb ötletem. Menjenek le nyugodtan majd egy pincérrel beküldetem. 

-Rendben köszönöm szépen. - Bízok Helena-ban elvégre Amelia-val együtt mióta itt vagyok ők azok akik Kyle után a legfontosabb emberek lettek számomra itt. Lesétálok az étkezőbe ahol csupán Alex és Ella tartózkodik mikor megérkezek. -Sziasztok. Mi újság veletek? - Kérdezem mosolyogva és berakom a kicsiket az etetőszékekbe. 

Hercegnét kerestetikTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon