48.fejezet

735 35 2
                                    

A következő napok szintén ugyanúgy telnek mint az első. Iskolákat látogatok meg és szó szerint beutazom az országot. Nagyon húzós volt, de minden percét megéri. Ma hétfő van és épp a szobalányaimmal készülök a délutáni díjátadóra. Egy almazöld hosszú ruhát kapok melynek oldalt a térdemig van egy hasítéka. Nagyon jól néz ki. A ruha ejtett vállú és nincs ujja. A mellrésze enyhén nyitott és kristályok díszítik. A szokásos köntösben ülök a sminkesasztalnál arra várva, hogy Helena nekiessen a hajamnak. Ma ugyanúgy csinálja meg mint az esküvő napján volt. Egy apró hajtűvel tűzi fel az egészet. 

-Egy díjátadó nagyon elegáns hely és oda illik jól kinézni. Olyan gyönyörű hercegnét varázsolunk magából, hogy mindenki megfordul majd a kisasszony után. - Ecseteli Helena. 

-Álmomban sem gondoltam volna, hogy én aki egy kis városból érkezett, akit senki sem ismert és soha nem látott semmit most ilyen kalandokat él át. - Felelem suttogva. Amelia megsimítja a vállam és rám mosolyog a szempillaspirállal a kezében. 

-Kyle keresve sem talált volna jobb lányt és ez fordítva is igaz. Maga csodálatos teremtés. Kedves, jószívű és ha kell tud komoly is lenni. Maga még talán a mostani királynénál is jobb lesz. Nem mindenhol találni olyan ifjú hölgyet mint maga kisasszony. A sors akarta, hogy maga ne fotós legyen hanem hercegné és később királyné. - Kipislogom a szemeimből a kitörni készülő könnyeket és újra  a két szobalánynak szentelem magam. Ők teljesen felkészítenek a programra és mikor felkerül a tiara a fejemre gyönyörűnek érzem magam. Kopognak az ajtón aztán megjelenik Kyle feje is csukott szemmel. Látszólag tanult a múltkoriból. 

-Oké akkor bejöhetek? Mindenkin van ruha és stb? Mondjuk ha a feleségemen nincs az sem gond. - Hadarja Kyle csukott szemmel. 

-Igen bejöhetsz és sajnos nincs részed abban az örömben, hogy ruha nélkül láss, mert már kész vagyok. - Kyle kinyitja a szemét és lebiggyeszti az ajkát. Odalépek hozzá. 

-Pedig már azt hittem láthatlak majd úgy is. - Amelia és Helena a háttérben kuncognak. Gyorsan elköszönök tőlük és mikor becsukom az ajtót rácsapok Kyle karjára. -Ezt meg miért kaptam? 

-Azért, mert túl élénk velem kapcsolatban a fantáziád. Nem fogsz ruha nélkül látni. És különben is már láttál. 

-Oszt szerinted nekem az elég volt? - Kérdezi és rákulcsolja az ujjait az enyémekre. Lemegyünk a kocsihoz, beszállunk azután már indulunk is Xoria tartományba. 

A kocsiban továbbra is ugyanolyan a hangulat mint amilyen eddig is volt. Egyszerűen nem bírom tovább. Mikor már legalább 10 perce hallgatom ahogy Kyle magyaráz valamit megragadom a karját és megcsókolom. Azonnal viszonozza és szó szerint táncot járnak az ajkaink. Átkulcsolom a kezem a nyaka körül és hagyom, hogy eldöntsön az ülésen. Már nincs rajtam tiara és le merném fogadni, hogy a sminkem is tönkrement, de nem érdekel. Kyle ajkai elkezdik először a nyakamat cirógatni aztán a kulcscsontomat. Muszáj lesz leállnunk. De istenem ez annyira fantasztikus. Lehúzza a ruhám pántját és ekkor kondul meg a vészcsengő. Eltolom magamtól megigazítom a ruhámat. Szaporán veszem a levegőt. Megkeresem a tiarámat és megcsinálom a sminkemet. Ha most nem kellene egy díjátadón részt vennünk folytathatnánk. A herceg is ugyanerre gondol, mert amikor óvatosan ránézek megfogja a kezemet és elkezdi cirógatni azt az ujjaival. 

-Ígérem ha hazaérünk folytatjuk. Csak ne lenne az még több óra múlva. - Szitkozódik. Ugyanígy vagyok vele. Őt akarom és ebbe most belerondít egy másik program ami biztos sokkal unalmasabb lesz mint ez. Sóhajtva megrázom a fejem és témát váltok. 

-Gondolom lesznek kint kamerák és fotósok is. - Kezdek bele. -Ugye nekünk semmi dolgunk sem lesz? 

-Nem hiszem. Amúgy nem az volt azon a meghívón véletlenül, hogy reméli részt tudunk venni az eseményen? - Bólintok. -Akkor tulajdonképpen ő még nem is tudja biztosan, hogy mi ott leszünk szóval akár nyugodtan vissza is fordulhatunk. 

Hercegnét kerestetikWhere stories live. Discover now