Kelime Sayısı : 2.576
✨ Keyifli Okumalar.. 🌿Voldemort karanlık ve büyük olan salondaki, uzun tahta masanın etrafında dönüp duruyordu sanki orada oturan onlarca ölüm yiyeni görmüyormuş gibi kendi kendine söylenerek.
Ölüden farksız yüzünü Lucius'a çevirdi. "Muggle dünyasının giriş anahtarı, İrlanda Prensini aramıza sokuyorum, aylarca adamın üstünde hafıza ve anılarına yönelik büyü çalışmaları deniyoruz ve.." kirli dişlerini sıkarak konuşmaya devam etti saldırmaya hazır bir yılan gibi ses tonuyla. "Hogwarts'a girip çıkabiliyor diye işimize yarayacağını düşündüğümüz aptal oğlun, Prensin oğlunu köşeye sıkıştırıp kolundaki işareti gösteriyor." dedi hızla masaya vurduğunda Narcissa korkuyla gözlerini kapattı.
Çatallaşmış sesiyle konuşmaya çalıştı "Lord'um-"
"Sen sus Narcissa.." dedi Voldemort kararlı bir sesle "Emin ol o kadar sinirliyim ki kalbini kırmak istemiyorum."
Lucius, karanlık surat ona döndüğünde güçlükle yutkundu "Lord'um, Draco çocuğun ajan olabileceğinden şüphelendiğini söyledi."
Voldemort yüzündeki küçümseyici ifadeyle Malfoy'a döndü. "Öyle mi Lucius?" sarışının oturduğu sandalyenin arkasına geçti ve ölüden farksız soluk tenli ellerini omzuna koydu hafif bir baskıyla."Zeki oğlun içimizde ajan olup olmadığını anlayamayacağımı düşünüyor öyle mi?"
"Öyle demek istemedim." Lucius endişeyle ona bakan karısının elini tuttu sakinleşmesi için. "Lord'um çocuğun babası, şu Prens.. Dumbledore'la görüşmek için birkaç kez okula gelmiş."
Odayı bir anda dolduran Bellatrix'in kahkahasıyla irkildi Malfoy'lar. "Aptal mısınız?!" dedi Bella aniden masaya vurarak ayağa kalktığında sesi korkunç bir hal aldı. "Adamı Dumbledore'un yanına yollamak için günlerce zihnine neler yaptım haberiniz var mı!" diye bağırdı kız kardeşine doğru eğilerek.
"Otur Lestrange!" Voldemort'un katı sesiyle aniden gözleri ona döndü kıvırcık saçları yüzüne düşerken.
"Lestrange?" diye mırıldandı dudaklarını sinirle birbirine bastırırken siyahlı cadı. "Lord'um benim bir ismim-
"Yerine otur!" dedi Voldemort sinirine hakim olmaya çalışır gibi yumruklarını sıkarken.
Bellatrix dudaklarını kemirerek hırsla sandalyesine oturdu tekrar kollarını birbirine bağlayarak karşısında oturan kız kardeşine ve onun sarışın aptal kocasına bakarken. Ne aile ama!
Voldemort'un gözleri Narcissa'yı buldu. "Draco ile konuşmanı istiyorum." dedi deminkine nazaran sakin bir tonla. "Bir daha asla.." yüzüne doğru biraz daha eğildiğinde pis nefesi Narcissa'nın yüzüne çarptı ve kadın yüzünü ekşitmemek için zor tuttu kendini. "Asla.." diye yineledi Lord "Ben ona bir görev vermeden, benim işime karışmasın. Anlaştık mı Cissy?" kadının çenesini tutup yukarı kaldırarak göz göze gelmelerini sağladı.
Narcissa Malfoy masanın altında sıkıca kocasının elini tutarken yüzündeki korkuyu asilce gizleyerek kafasını salladı."Emredersiniz Lord'um. "
Voldemort birkaç adım geri çekilip Mr.Nott'a döndü oğlu hakkında konuşmak için. Masadakilerin bakışları Malfoy'lar üzerinden kalkmıştı, biri hariç.
Bellatrix hala kabarık saçlarının arasından sinsi gözlerle dişlerini gıcırdatarak karşısında oturan kız kardeşine bakıyordu.
Sinirli gözler masanın etrafında dönüp duran Voldemort'a döndü.
Nasıl ona lakabıyla seslenebilirsin? Diye geçirdi içinden. Nasıl onun her hatasını görmezden gelebilirsin Tom? Sinirle dudaklarını birbirine bastırırken gözleri doldu. Cissy sadece Malfoy için burada..Senden nefret eden birine nasıl bu kadar güvenebilirsin..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Storm In Hogwarts // Dramione
Fanfic✨Hermione, Draco'nun büyük sırrını öğrendiğinde artık hiçbir şey eskisi gibi olmayacaktı.✨ 👑 WattpadFanficsTR, "Hogwarts Dünyası" adlı okuma listesinde! 🏳️🌈 "Homofobikler giremez." -Eşcinsel içerik - ¬TAMAMLANDI- |Bölüm Sayısı 38|