Finalden önce biraz eğlenip hem kitabı hatırlayalım hem de iletişimde kalalım istedim.
Anket gibi yapalımm, yorumlarınızı bekliyorum!
Ben en çok aklımda kalan bölümler, sahneler ve repliklerden bahsedeceğim. Aklınıza gelen olursa siz de yazabilir veya yazdıklarımdan hatırladıklarınız olursa belirtebilirsiniz.
En sevdiğiniz karakter?
Richard Sky. Çünkü tamamıyla benim hayal ürünüm olan bir karakter ve böyle bir kitaba başlama nedenim olur kendileri.
İtiraf etmek gerekirse ilk başta aklımda olan şey Dramione kurgusu değil Will ve Richard arasında geçen bir hikaye yazmaktı ama ikisi de orijinal HP karakteri olmadığı için okunmayacağını düşünüp Dramione'nin içinde işledim.
En sevdiğiniz bölüm?
|12|Mektup ve |14|İlk Defa bölümleri. Hikayenin seyrini son bölüme kadar etkileyecek çoğu olay bu bölümlerde filizlendi.
En iyi çift?
Theo ve Pans çünkü ikisine de aşığım sanırım.
Kitabı özgün kılan şey?
Hiçbir zaman Draco'yu Herm'e kötü davranan biri yapmamış olmam sanırım. Nefretten aşka dönen bir ilişki değil, karşılıklı güvenden doğan bir aşk yarattığım için mutluyum. !Ayrıca Tom ve Cissy ikilisinin özgünlüğü tartışmaya kapalıdır! sdkajhsd
Will ve Richee mi? Richee ve Trence Higgs mi?
Will, Richard'ın çocukluk aşkı olduğu için hatalarını sorgulamadan sevmesinden hiçbir zaman hoşlanmadım ama bu William'ın kötü biri olduğunu göstermez tabii ki. Lakin Higgs'in aşkı Will'den daha yoğundu. Başkasını seven birine aşık olmak ve buna rağmen vazgeçmemek zor olmalı.
Özellikle Terence, ''Beni onun yarısı kadar sevseydin sana ömrümü verirdim ama onun yaptığına bak.'' dediği bölümü atlatamıyorum..
Ah Higgs, yılanlı kekim.
En çok aklımda kalan sahne?
Draco ve Hermione süpürgeyle karagölün üzerinde uçmuşlardı. ((Bölüm |9|Özgür ))
+ Artık uçuş derslerine katılacak mısın?
- Sanmıyorum. Sonuçta derslerde yanımda sen olmayacaksın.
+ *Kızın yanağına belli belirsiz bir öpücük kondurup* İstersen olurum.
Harry ve Ron neden bu kadar dışta kaldı? Hermione neden savaşa katılmadı vs vs vs
Arkadaşlar beni önceden takip edenler biliyordur. Pek yoldaşlık aşığı, iyi taraf sevdalısı biri değilim ve kitaplarda altın üçlünün özellikle Hermione'nin savaş merakı beni hep uyuz etmiştir sdhjkasdh Sal be Mione kızım, aşkının peşinden git dedim ben de.
Ayrıca o kadar işim varken (Theo, Pans, Will,Richee,Drakie, Herm, Cissy, Tom,Luci) gidip de Harry ve Ron'la uğraşmaya vaktim olmadı. (Sly olduğumu belli etmemeliyim)
EN SEVDİĞİM/AKLIMDA KALAN REPLİKLER
''Theo, kes şunu kimse Dumbledore'a aşk iksiri içirmek istemiyor.'' -BlaiseZabini
''Pansy'den sonra da olsa ilk aşklarım arasındasın sarı çiçeğim.'' TheodoreNott
''Antrenmana gideceğim de, cübbem sende kalmış. Müsait olduğun zaman getirebilir misin?''DracoMalfoy [Bu sahnede gelen Draco'yu boğma isteği]
''Safkanların dünyasına hoşgeldin bulanık. Kimse senin duygularını siklemez çünkü umurlarında olan tek şey safkan yaratıklar yavrulaman''DracoMalfoy
''Aşk uğruna ölünecek, öldürülecek değil.. Onunla bir ömür yaşanacak bir olgudur.''Dumbledore
''Nasıl sana zarar vereceğimi düşünürsün?''TomRiddle
''Bu yaştaki kızlar, Malfoy'ların peşine takılıp hayatını mahvetmeye bayılıyor.''Voldemort
''Aşk güçlü bir duygudur Lord'um.. Eminim ki zamanında sizin de kalbinizi meşgul ettiği zamanlar olmuştur.''HermioneGranger/Malfoy:))
-Not-
Sanırım yedi tane kitabım var ve en çok içime sinen ve tam olarak istediğim gibi ilerleyen kurgum Storm In Hogwarts'dı. Gerçekten her zaman bende yeri ayrı olacak.
Lucius dahil bir tane bile kötü karakter yaratmadığım için mutluyum. Hüzünlü bitmeyen, aile olmanın ne demek olduğunu gösteren bir şekilde yazdım.
Herkes Tom nasıl sevebilir? Lucius nasıl Draco'nun ilişkisine izin verebilir diye sorup garipsemişti ama bu tarz şaşkın yorumlar aksine beni daha çok mutlu etti.
İlerde bu kadar ayrıntılı bir Dramione daha yazar mıyım bilmiyorum. Büyük ihtimalle yazmayacağım.
Bitmeyen kitaplarımı tamamladıktan sonra başka yeni kurgu düşünmüyorum. Çünkü artık çalışıyorum, ayrıca okulum da var ve gerçekten buraya vakit ayırmak çok zor.
Bir sonraki bölüm final olacak ama yazmaya PROFESÖR/ TOMİONE kurgusuyla devam edeceğim. Hala okumadıysanız kütüphanenize eklemeyi unutmayın.
Ve kendinize çok iyi bakın, diğer kurgularda görüşmek üzere Hoşçakalın...
-Reklamlar-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Storm In Hogwarts // Dramione
Fanfiction✨Hermione, Draco'nun büyük sırrını öğrendiğinde artık hiçbir şey eskisi gibi olmayacaktı.✨ 👑 WattpadFanficsTR, "Hogwarts Dünyası" adlı okuma listesinde! 🏳️🌈 "Homofobikler giremez." -Eşcinsel içerik - ¬TAMAMLANDI- |Bölüm Sayısı 38|