7. Bölüm

80 27 0
                                    

Bölümün şarkısı: Dünya Gül Bana

Merhabalar! Nasılsınız bakalımm? İstanbul' da okullar corana virüsü nedeniyle bir hafta tatil olacakmış. Bunun mutluluğu ile 8. bölümü yazmaya başlıyorum. İnşallah beğenirsiniz. İyi okumalar!

....

Aleyna? Ne işin var lan burada? Of, şimdi her şeyi anlatır ya bu gerizekalı! Allah'ım neden ben ya? Niye beni hiç akıllısı bulmaz? Gerçi benim de çok akıllı olduğum söylenemez.

Ablam kapıyı açtıktan sonra Aleyna malı içeriye girdi.

''Ada, birazcık konuşabilir miyiz?'' nE? Konuşmak? İkimiz? Ne konuşacaksın kız? Yoksa ''eğer benim kölem olursan babana hiçbir şey söylemem.'' mi diyeceksin? Yemezler koçum. Başka kapıya.

''Olur.'' dedim tekdüze bir sesle.

''Kızım siz odana geçin, biz sonra konuşuruz.''

''Tamam, baba.''

Odaya doğru yönlendirdim Sinsirellayı. Odamın ne durumda olduğunu düşündüm. Geçen gün annem yatağın altından elma bulmuş. Endişelenmekte son derce haklıyım. Odanın kapısını açtım, öncelikle Aleyna hanımı pardon Sinsirella mızı buyur ettim daha sonra kendim girdim. 

''Ne var Aleyna?'' 

''Öncelikle özür dilerim. Yaptıklarım yanlıştı...'' Ah, sonunda anladın bebeğim. 

''... Ama pişman değilim.''

''Ne saçmalıyorsun, geri zekalı?''

''Diyorum ki... Hak ettin.''

''Ne yapmışım tam olarak?''

''Ben Deniz'i seviyorum ve sen de bunu bile bile ona daha da yaklaştın.'' 

What dedin gülüm? SeN dEnİz İ mİ sEvİyOsUn? Ne ara lan? Vay anasını sayın seyirciler...

''Birincisi, ben Deniz'e herhangi bir yakınlaşmada bulunmadım. İkincisi, ne ara sevdin tam olarak? Üçüncüsü, neye dayanarak bana bunları yaptın?''

''Birincisi, Deniz senin yüzünden bıçaklandı Ada. Bunu ikimizde biliyoruz.'' Tamam ben biliyorum da sen nereden biliyorsun be sinsirella? 

''Bu da demek oluyor ki, Deniz sana değer veriyor ve ben buna dayanamıyorum. İkincisi, ben Denizle ortaokulda bir yıl çıktık ve taşınmak zorunda kaldıkları için ayrıldık. Bir daha da asla birleşemedik.''

Oha! Çüşünüz! Bu ne lan? Topluca beni delirtmeye falan mı çalışıyorsunuz? O bunu seviyor, şu şunla çıkıyor. Resmen pembe diziye döndü lan hayatım!

 Şimdi bir milyonluk soru geliyor...

''Peki sen Deniz'in benim yüzümden bıçaklandığını nereden biliyorsun?''

''Deniz'in bıçaklandığını kardeşi Ece'den duydum ve hemen hastaneye gittim. Tam içeriye girecekken, Deniz kardeşine nasıl bıçaklandığını anlatıyordu. Ben de dinledim.''

Ece, Deniz'in kardeşi miydi? O gün... Bende sevgilisi sanmıştım hee... Sevgili olmasa ne olur ki? Niye seviniyorsam...

''Ve üçüncü sorunun cevabı ise, Deniz senin yüzünden bıçaklandığı için ben de sinirlendim ve sana bu kötülükleri yaptım.'' Vay canına! Mükemmel sebep. Tebrikler poşet kazandınız. Ama haklı olduğu bir yer vardı ki... Deniz benim yüzümden bıçaklanmıştı. Üstelik bugün benim için yalan söylemişti. 

''Bittiyse, babama verilecek bir sorgum var.''

''Bitmedi.''

''Yine ne var?'' dedim tek kaşımı kaldırarak.

''O gece ne oldu Ada?'' işte bu 1 milyarlık soruydu. Bilmiyorum belki de milyonluk olandır. Hangisi daha büyük acaba? Matematik seviyem bu işte. Tam ağzımı açacakken odaya ablam daldı. Ne yapıyorsun kız? Sanki polisiye filmi çekiyoruz burada!

''O gece ne oldu Ada?'' diye sormaz mı o da? Aha bu sefer gerçekten sıçtın Ada!

nE? Her şeyi duydun mu kız sen? Barı azıcığını duysaydın. Şimdi önce sana sonra da babama hesap vereceğim. Valla kesin ben ablama ve Aleyna'ya olanları anlatırken babam duyar. Olur mu? Olur. Sürekli bir ekşın! Artık bünyem kaldırmıyor. Benimki de can yani. Patlıcan değil!

---

ADANIN DENİZİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin