4. Bölüm

112 34 0
                                    

Multimedya : Aleyna Güneri

Bölümün şarkısı : Pazar ve Ertesi

...

Nihayet hafta sonu gelmişti. Pazartesi günü yılbaşı için alınan hediyeler verilecekti ama ben henüz ne alacağıma karar verememiştim. İnternetten araştırıyordum ama ne alacağımı bilemiyordum. Kar küresi? Ah, hayır. Ayı? Hayır. Saat? Klişe olur. 

Ablama sormak için odadan çıktım hemen karşımda olan ablamın odasına girdim. Kapıyı tıklattım ve ablam ;

''Gel!'' diye bağırdı. Kapıyı açtım ve ablamı karın üstü bir şekilde yatağına yatarak telefonu ile uğraştığını gördüm.

''Abla, sence yılbaşında bir erkeğe nasıl bir hediye alınmalı?''

''Oo... Ada hanım kime hediye alacaksınız?'' dedi kıkırdayarak.

''Ya, of! Çekilişte Sinan çıktı ve ne alacağıma henüz karar veremedim.''

''Şu mavi gözlü olan mı, kız?''

''He abla.''

''Hmm... Parfüm alabilirsin?'' 

''Yok ya..''

''Kar küresi?''

''Hayır.''

''Of Ada her şeye hayır deyip duruyorsun. Çok biliyorsan kendin karar ver.''

''Aman be sana soranda kabahat zaten!'' diye çemkirdim ve odanın kapısını sert bir şekilde çarparak odama geri döndüm. Biraz daha internetten araştırmaya karar verdim ve hemen telefonuma sarıldım. O sırada bildirim panelinde gözüme bir mesaj çarptı. 

0535*******: Hala sana kimin çıktığını söylemedin? 

Ada: Ne yapacaksın? 

0535*******: Merak ettim be güzelim. Söyle işte.

Güzelim?

Ada: İyi be! Sinan çıktı ve hala ne alacağıma karar vermedim.

0535*******: Bence kitap tarzı şeyler alabilirsin. 

Ada: Sen Sinan'ı nereden tanıyorsun ki? 

0535*******: Tanımıyorum. Sadece sana öneri veriyorum. 

(görüldü.)

Aslında haklı olabilirdi. Kitap iyi bir seçim olabilirdi. Ya da... Plak! Evet! Plak alabilirim. 

/BİR SAAT SONRA/

Eski antika  müzik aletlerinin olduğu bir dükkana girdim ve plakların olduğu yere doğru ilerledim. '' Pink Floyd-The Dark Side of the Moon'' plağının çok sevilen bir plak olduğunu görmüştüm bir intenet sitesinden. Dükkanın sahibi olduğunu düşündüğüm adama bu plağı sordum ve birkaç yere baktıktan sonra,

''Maalesef. Kalmamış.'' dedi. 

Teşekkür ederek dükkandan çıktım ve çarşıda dolaşmaya, yeni müzik aletlerinin olduğu dükkanlar aradım. 10 dakika kadar yürüdükten sonra bir dükkan daha gördüm ve hemen içeriye girdim. Aynı plağı tekrar sordum ne tesadüf burada da yoktu. En sonunda bir yer daha buldum ve hemen girdim. Tekrar aynı plağı sordum. Şükürler olsun ki bulmuştum. Şansıma en sonuncusuymuş. Fiyatını sorduğumda ağzım 'o' şeklini almıştı. 450 tl? Allahtan adam öğrenci olduğumu anladı da 400 e indirdi. Ve Allahtan annemin kredi katını almıştım. Nihahahahah! Ödemeyi yaptıktan sonra karnımın acıktığını fark ettim ve Burger King e girdim. Ve bir menü seçtikten sonra beklemeye başladım. Kasadaki kadın yemeğimi uzattığında gözlerim kalpli emoji olduğunu yemin ederim ama ispatlayamam. Sanırım mutluluğum sırrı yemekti. Hemen yemeğimi gömdüm ve eve doğru yola koyuldum. Acaba Sinan hediyemi beğenir miydi? Hadi inşallah!

ADANIN DENİZİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin