15. Bölüm

78 27 0
                                    

Bölümün şarkısı: Believer (gerçekten çoksel bir şarkı.)

Selam! Bu aralar bölümleri geciktiriyorum. Yazasım gelmiyor. Aynı zamanda ders çalışmam gerektiği için yazamıyorum. Keşke bölüm stoklasaydım diye düşünüyorum şu an. ajsdjfnşdöçsl. Umarım bölümü beğenirsiniz. İyi okumalar ;)

...

Bu kız her seferinde her şeye burnunu sokmak zorunda mı? Bir gün o burnu keseceğim de haberi yok. Odanın içerisine kıvırtarak girdi. Sanki dizi çekiyoruz, mübarek. Deniz geldiğini görünce, ayağa kalktı. 

''Merhaba Denizciğim. Ece, canım nasılsın?'' dedi yapmacık bir şekilde. 

Ece de gözlerini hafif devirerek,

''İyi.'' dedi. Sanırım o da bu Sinsirella'yı sevmiyor. Aferin kız, tuttum seni!

ECE 1-0 SİNSİRELLA

''Nasıl düştün?'' diye sordu Sinsirella.

''Düştüm işte,'' diye geçiştirdi Ece. 

ECE 2-0 SİNSİRELLA

Aleyna da elindeki poşeti göstererek,

''Bak, sana meyveli pasta aldım.'' dedi.

''Ben meyveli pasta sevmem.'' dedi Ece aşkım.

ECE 3-0 SİNSİRELLA

Oh, canıma değsin. 

''Peki istediğin bir şey var mı?'' diye sordu Sinsirella.

''Ada abla bana sevdiğim şeyleri almış. İstemiyorum başka bir şey.'' dediğinde Sinsirella'nın yüzünü görmeliydiniz! Hayal kırıklığı mı desem, kıskançlık mı desem, bilemedim. Ama ben gülmemek için yanaklarımı ısırıyorum. En sonunda kendimi tutamayıp, bastım kahkahayı. Benden sonra Ece de kahkaha atmaya başladı. Aleyna da hayalet görmüş gibi bize baktı. Böyle göt gibi kalırsın işte! Deniz' e baktığımda sırıtıyordu. Azıcık daha zorlasa o da gülecek. 

''Tamam o zaman. Ee, ne yapıyorsunuz?'' dedi Sinsirella. 

''Dizi izliyoruz.'' dedi Ece.

''Ben de sizinle izleyebilir miyim?'' dedi Sinsirella.

''Ada abla ile ben yatağa anca sığıyoruz. Maalesef.'' dedi Ece aşkım. Kız, vallahi bu kız büyüyünce beni geçecek! 

''Tamam o zaman ben gideyim?'' dedi Sinsirella sorarcasına.

''Tamam. Görüşmemek üzere.'' dedi Ece. Kız, sen neymişsin be!

''Geçmiş olsun.'' dedi ve çıktı. 

''Kız, Ece sen neymişsin be!'' dedim gülerek.

''O kızı hiç sevmiyorum ya,'' dedi.

''Ben de ya.'' dedim. Sonra Deniz söze girdi.

''Sizden korkuyorum.'' dedi gözlerini kısarak.

''Korkmakta iyi yapıyorsun.'' dedim gülerek.

''Ee, şimdi siz nesiniz?'' dedi Ece. Öylece kaldım. Kız, senin Sinsirella'yı köşeye sıkıştırman gerekiyor. Bizi değil.

''Nasıl yani?'' diye sordum.

''Arkadaş mı, kanka mı, sevgili mi?'' dediğinde söze Deniz girdi.

''Ece! Kapat çeneni.'' dedi sertçe. Ece de ''tamam, susuyorum.'' dercesine eliyle ağzına fermuar çekti.

ADANIN DENİZİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin