19. Bölüm

80 23 0
                                    

Multimedya : Ada ve Deniz. (Şarkı söylerken.)

Bölümün şarkısı : Señorita (Ada ve Deniz'in söylediği şarkı.)

Öncelikle 1k okunma olduk! Sizi cidden çok seviyorum. Bu kitaba oturmaktan canım sıkıldığı için başladım. 2-3 bölüm yazdım. Baktım ki oluru var ben de buradan bölümler attım. Ve şu an baya iyi gidiyoruz. Bu zamana kadar benimle olan herkese teşekkür ederim! Karantina kitabındaki gibi,
Hala benimle misiniz? Ansjöçslkddlpdfpl.

Selam! Bu bölümde artık bilinmeyen numaranın kim olduğu ortaya çıkacak. 

Sizce kim?

İyi okumalar.

...

(BİR AY SONRA)

Bugün Deniz ile yaklaşık bir aydır üzerine çalıştığımız  ''Señorita'' şarkısını okulun konferans salonunda 200 kişi önünde söyleyeceğiz. Gece heyecandan uyuyamadım. Sabah 7.00 de çalan alarmi ikiletmeden yatağımdan çıktım. Bugün sivil gidecektik. Bu yüzden altıma siyah, dar bir pantolon. Üzerime ise bebe mavisi, dar, omuzları açık bir badi giydim. Beyaz bir spor ayakkabı giydim. Ve hafif bir makyaj yaptım.Saçlarımı da salık bıraktım. Zaten kendiliğinden dalgalıydı. Evden çıktım ve bir üst kata çıktım. Deniz ile beraber gidecektik. Kapıyı çaldığımda Ece açtı. 

''Ada abla hoş geldin!'' dedi ve sarıldık. 

''Hoş buldum. Abin hazır mı?'' 

''Bir dakika.'' deyip içeriye gitti ve Deniz'le beraber geri döndü. Üzerinde siyah bir tişört vardı ve tişörtün saklayamadığı kasları. Altına da siyah bir pantolon giymişti ve ayakkabı olarak o da benim gibi beyaz spor ayakkabı giyinmişti.

''Hazır mısın?'' diye sordu.

Gülümseyerek başımı salladım. 

''Ece servisin 10 dakika sonra geliyor. Sen de okula gidiyorsun ve herhangi bir cadılık yapmıyorsun. Tamam?'' dedi Deniz. Ece de gözlerini devirerek başını salladı. Sonra da apartmandan çıktık. Otobüs yerine motorla gidecektik. Motora bindiğimde ellerimi Deniz'in beline sardım ve kafamı omuzuna yasladım. 

''Tabii fırsattan istifade...'' dedi gülerek. 

''Ukala.''

''Fırsatçı.''

''Yontulmamış odun!'' diye bağırdığımda güldü.

''Bir daha seninle bu şekilde kavga etmeyeceğim.''

''Tabii beynin yetmiyor. Sen de haklısın.'' laf sokmanın rahatlığıyla kollarımı iki yana açtım.

''Haklısın beyin seviyem seninki kadar düşük değil.'' dediğinde omuzuna yumruk atmaya başladım. Ben acımasını beklerken o aksine gülüyordu. Gıcık!

Okula geldiğimizde sahnenin arkasındaki odaya girdik. Yağmur hocanın önünde son bir tekrar yaptık. 

''Çocuklar, gerçekten çok iyi bir iş çıkarttınız. Şarkıyı kim seçmişti?''

''Ben seçtim hocam.'' dedim. Deniz ne kadar  ''Hayır.'' dese de ikna etmiştim. Çünkü çok güzel bir şarkıydı ve sesimiz şarkıya çok güzel bir uyum sağlıyordu. 

''Aferin Ada. Güzel bir seçim yapmışsın, sesleriniz bu şarkıyla çok güzel uyum sağlıyor.'' dediğinde kaşlarımı kaldırarak Deniz'e ''Gördün mü?'' bakışı attım. O da gözlerime baka baka sırıttı. 

ADANIN DENİZİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin