Multi: Arda Güngör
Biliyorum Arda'ya düştünüz. Kendisi Harry Styles oluyor. Belki sizde kullanırsınız :)
Bölümün şarkısı: Dinle Beni Bi'
Selaaam! Nasılsınız? Ben AÇIM. ve maalesef hastayım. Sakin olun korana değilim jahbxhbshsxçöçxmc
İftarı beklerken bunu yazayım dedim. Normalde uyurum. Ona göre hepsini okuyun xd
Bu arada kapağı değiştirdim. Beğendiniz dimiii? Yorumlarda yazın. Bu arada finale birkaç bölüm kaldı. Ve final bölümü bayağı fena olacak, benden söylemesi!
İyi okumalar ^^
...
*Belki de doğruluğu seçmek en büyük cesaretliktir...*
Şişeyi Arda çevirdi ve Nehir ile Aras arasında durdu. Bir nebze rahatladım ama gece uzundu.
''Doğruluk mu cesaretlik mi?'' diye sordu Nehir.
Aras ''Cesaretlik.'' diye yanıtladığında şaşırdım. Nehir birkaç saniye düşündükten sonra ağzını açtı.
''Telefonunu ver.'' dediğinde Aras küçük şaplı bir şok yaşadı.
''Ne!''
''Hadi Aras!''
''Nehir yapma.'' dediğinde Nehir omuz silkerek.
''Cesaretlik demeseydin.'' dedi.
''Of!''diye bağırarak pantolonun cebinden telefonunu çıkartıp Nehir'e uzattı.
''Bak, mal mal şeyler yapma.''
''Aras gören de sanır iş adamısın. Alt tarafı kızlara sapık mesajlar atacağım.''
Nehir telefonu ortaya koydu ve önce galeriye girdi. Aras'ın birçok ifşasını gördüğümüzde kahkahayı patlattık. Kahkaha atarak Aras'a döndüğümde kötü kötü baktığını gördüm. Resmen çocuk yemek yerken fotoğraflarını çekmişti. Bir fotoğrafında dilini çıkarıp, gözlerini sımsıkı yummuştu. Nehir galeriden Whatsapp a geçti ve konuşmaları okumaya başladı.
''Aras Mehmet Emmi kim?'' diye sordu Nehir gülerken.
''Bizim bakkalcı. Bak Nehir adamla bir hukukumuz var sakın yazayım deme!''
''Oğlum, adama resmen sipariş vermişsin.'' deyip mesaj yazmaya başladı Nehir. Herkes kahkaha atıyordu. Hatta Arda ve Nehir gülmekten yere yatmışlardı.
Nehir Mehmet Emmi'ye tam olarak şunu yazıp gönderdi;
Aras: Mehmet Emmi, gece bekliyorum seni _,_
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ADANIN DENİZİ
Teen FictionGece ne kadar karanlıksa, o da en az o kadar aydınlıktı... *kapakta bu sözü yanlış yazmışım düzeltmeye üşeniyorumm