9. Bölüm

83 25 0
                                    

Bölümün şarkısı : Tastamam

Merhaba gençler ve kendini genç hissedenler! Bugün hikayemi kontrol ettiğimde, 333 okuma, 100 oy olduğunu gördüm. Gün geçtikçe çoğalıyor. Umarım 1k okunma olur. Neyse çok uzatmayacağım. İyi okumalar.

...

*O kadar güzeldi ki gözleri. Bulutlar kadar özgür, güneş kadar sıcak...*

''Ne konuşacağız?'' diye sordum.

''Bilmem.'' dediğinde hafiften dudakları kıvrıldı.

''Yan yana oturuyoruz ama birbirimiz hakkında hiçbir şey bilmiyoruz.'' dedim.

Ne deniyordu buna? Dejavu. Gülmeye başladı.

''Tamam o zaman hadi öğrenelim.'' 

''Tamam. İlk sorumla başlıyorum. Aleyna'yı daha önceden tanıyor muydun?''

''Evet, 7. sınıfın sonlarına doğru çıkmıştık bir yıl kadar. Sonra taşınmak zorunda kaldık ve daha hiç görüşemedik.'' 

Dürüsttü. Aleyna ile aynı ifade. Sanki sorgudayım.

''Sıra bende.''

''Sor.'' dedim kendimden emin bir şekilde.

''Bugüne kadar hiç sevgilin oldu mu?''

''Hayır.''

 Gözleri irileşti ve

''Cidden mi?'' diye sordu. 

''Ne cidden mi? Kim baksın benim gibi sönük birine?''

''Kendine haksızlık ediyorsun.''

''Ne yani, güzel olduğumu mu düşünüyorsun?'' aha da köşeye sıkıştırdım!

''Sıra sende, sor hadi.'' diye kıvırdı.

''Bugüne kadar KAÇ TANE sevgilin oldu?'' Aleyna ile çıktığına göre '' hiç sevgilin oldu mu?'' diye sormak saçma olurdu.

''İki.''

''Sıra sende.''

''Hiç birinden hoşlandın mı?'' neden sürekli konuyu sevgiliye, aşka getiriyor, anlamadım.

''Evet. Cole Sprouse.'' bu adamı yakışıklı bulmayanlar ölsün. Gerçi bir Ian Somerhalder etmiyor ama olsun. Onun ayrı bir karizması vardı. 

''En sevdiğin yemek ne?'' diye sordum.

''Tavuk döner. Senin?''

''Yaprak sarması.'' Vallahi canım çekti.

''En sevdiğin renk ne?'' diye sorduğunda gözlerine baktım. O kadar güzeldi ki gözleri. Bulutlar kadar özgür, güneş kadar sıcak...

''Ela. Senin?'' diye sorduğumda, o da gözlerime derin derin baktı ve 

''Mavi.'' dedi. Sıcak bastı lan beni. Yaz mı geliyor ne? 

İç sesim: Saçmalama Ada, aralık ayına giriyoruz.

Tam iç sesimle kavga etmeye başlayacakken zil çaldı. 

''Sınıfa çıkıp çantamı alacağım. Seninkini de alayım?'' 

''Olur, valla.'' dediğimde, sırıtarak ayrıldı yanımdan. 

ADANIN DENİZİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin