8. Bölüm

84 27 0
                                    


 Bölümün şarkısı: Beni Al

Selam canımsularr! Okullar 2 hafta tatil. Nasıl mutluyum tahmin bile edemezsiniz. Bunun şerefine art arda bölümler yazıyorum. çöşsdlsğwlqdaö. Yine çince bir random meselesi.  Neyse iyi okumalar bibeklerimm ;)

...

''Tamam, önce bir oturun her şeyi tek tek anlatacağım.''

''Çabuk anlat Ada. Allahtan babam duymadı. Ona dua et sen.''

''Tamam ya. Başlıyorum.'' dedim ve yaşananları olduğu gibi anlatmaya karar verdim. 

''Hani ben sana demiştim ya 'Sinan'a nasıl bir hediye alsam?' diye. Ben plak aldım. Hediyelerin verileceği gün öğle teneffüsüne kadar uyudum. Öğle teneffüsünde beni Defneler uyandırdı. Hediyelerin verileceğini söyledi. Bende hediye paketini çantamdan aldım. Aleyna Deniz'e benim aldığım plağın aynısını almıştı. Ben de tesadüftür dedim. Sıra bana geldiğinde, hediyemi Sinan'a uzattım hediyemi, o da aldı ve birden şaşırdı. Daha sonra herkes gülmeye başladı. Sonra bir baktım ki içinden sinek ilacı çıktı. Bunun Aleyna'nın yaptığını biliyordum. Ben de o anki şeyle koşarak bahçeye çıktım peşimden de Sinan geldi ve birden beni arabasına bindirdi. Ne kadar sorsam da nereye gittiğimizi söylemedi. Daha sonra bir sahilin kenarında durduk. 15-20 dakika boyunca öylece durdu ve daha sonra bana beni sevdiğini söyledi. Beni biliyorsun zaten hemen kaçtım. Hava yavaştan kararmaya başladı bende otobüs durağına kadar yürüdüm ama okuldan aniden çıktığım için çantamı, telefonumu okulda unuttuğumu fark ettim. Yürümeye başladım. Birden yanımda bir araba belirdi. Arabada otuzlu yaşlarda iki tane adam vardı ve bana sarkıntılık yapmaya başladılar. Bende koşmaya başladım ama araba benden bin kat daha hızlı olduğu için bana yetiştiler ve beni sıkıştırdılar. Tam bana dokunacakken Deniz geldi ve adamlardan birine dalmaya başladı ama diğer adam arkadan elinde çakıyla Deniz'e doğru ilerliyordu. Ne kadar 'Deniz' diye bağırsam da beni duymadı çünkü o sırada diğer adamla cebelleşiyordu. Sonra...'' diyerek durdum, boğazıma bir yumru girdi. Konuşamıyordum. Göz yaşlarım akmaya başladı. Ne kadar sulu göz oldum ben ya! 

''Şşş, ablacım sakin ol.''

''Tamam da Deniz senin orada olduğunu nereden biliyordu?''

diye sordu Aleyna. Cidden nereden buldu beni? Sinan aramış olamaz değil mi? O piçten böyle hareket beklenemezdi çünkü. 

''Bilmiyorum.''

''Tamam. Ben öğrenirim.''

''Aleyna, Ada birazcık dinlensin canım.''

''Tamam o zaman gidiyorum ben.'' ablam onaylarcasına başını salladı. 

''Adacığım, sen dinlen. Ben babama daha sonra konuşacağınızı söyleyeceğim ve kendini suçlama. Ben seni biliyorum, sürekli kendini suçlarsın ama burada suçlanacak hiçbir şey, hiç kimse yok tamam mı canımın içi?'' 

 kafamı aşağı yukarı salladım ve daha sonra ablam odadan çıktı. Acaba Deniz nasıldı? Benim yüzümden olduğu için kendimi o kadar suçlu hissediyorum ki... Mesaj atsam? Aynen en iyisi mesaj atmaktı. Telefonumu elime aldım ve Deniz'in profiline girdim. Profil fotoğrafını değiştirmişti. Sanki... Biraz fazla güzel gülmüştü? 


Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
ADANIN DENİZİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin