4.bölüm

6.8K 308 31
                                    

Media: Mert taş :)

Bilinmeyen numara): Yazık o Merte acıyorum. Ne çekti sizden be :) (01.23)

Gece: Demek bizim okuldasın :D (görüldü✅)

Gece: çok pot kırdın be. (İletilemedi)

Gece: oha oha engel yedim. (İletilemedi)

Gece: sevdim seni gizemli kız :) (görüldü✅)
——————————
  - Al işte Güneş kesin anladı benim okuldan olduğumu. Ya benim olduğumu anlarsa?

- Ya kızım yeter artık sus. Sen onun gözlerine mal mal bakıp, donup kalmadığın sürece anlamayacak.

Haklıydı. Bazen dalıp gidiyordum. Veya kaykay sürerken kollarına düştüğüm an kızarıp konuşamıyordum. Tabi Gece bunların  farkında değil.Yani umarım...

Güneş ve Deniz bugün bende kalacaklardı. Annem ve babam yakınımızın bir düğününe gitmişti. Ben ve Anılda sevmezdik böyle şeyleri. O yüzden biz gitmemiş ve eve arkadaşlarımızı çağırmıştık. Annemler teyzemlerde kalacaktı. Tabi biz dururmuyuz? HAYIR. Hemen ben bizim kızları çağırdım ve Anılda Gecelere gitmişti. Geceler hemen üst katımızda oturuyorlardı. Mertlerse bizim altımızda. Ne kadarda şanslıyım demi?

Anıl gidince hemen görev  paylaşımı yaptık ve Deniz bize film seçerken Güneşte mısır patlatmamda bana yardım ediyordu. Bende bir taraftan içecekleri koyuyordum. Tam içeceklerimizi ve mısırımızı aldık TV nin karşısına kurulduk ki kapı çaldı!

- hadi taş kağıt makas. Kaybeden kapıyı açar?

-tamam

-tamam

Bizim kızlar benim fikrimi onaylayınca yarışmayı başlattık ve kaybeden ben oldum. Lanet olsun.

- Yerimi kapanı ısırırım!
Kızlar bu dediğimi duyunca gülmeye başladılar bende oflayarak kapıya koştum. Hala hayvan gibi çalıyordu kapıyı. Kapıyı açmamla birlikte Mertin sesini işittim

- Bitirmediniz demi mısırları ha? Bitirmedik diyin nolur? Ben size dedim amk yetişemicez diye?!!

Mertin dediğine gülen Geceyi görünce kalbim daha da hızlı atmaya başladı. O gülünce bende güldüm direkt. Gece direkt açıklama yaptı

- Kusura bakmayın kızlar. Yukarıda pc oynuyoduk ama Merti durduramadık. Bilirsiniz şu Mert ve açlıkları. Bide Anılın "onlar şimdi cips çikolata falan yiyip film izliyolardır" diyince geldik işte

Güldüm bizimkilere ve içeri geçin anlamında elimi işaret edip bende arkalarından girdim. Hissediyordum bugün çok eğlenecektik :)
••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
Benim favorim Mert 🖤

Uzay  <tamamlandı>Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin